Dobro poznati Konami stoji iza ove „ra-ta-ta” simulacije. Dva vojnika koje kontrolišete zaduženi su za upravljanje džipom i tabanje negativaca uz malu pomoć ručnog topa i granata. Standardno kretanje „na strelice” u početku može biti malo konfuzno pošto ručni top nezavisno od položaja vozila uvek puca vertikalno nagore. Granate ili njihova kasnije unapređena verzija ispaljuju se manje-više u smeru u kojem je džip okrenut, ali ipak je potrebno da vozač „drži pravac” tren ili dva. Ukoliko se okrećete, vrlo lako može da se desi da hitac završi na pogrešnoj lokaciji. To samo po sebi i nije problem pošto negativnih poena nema i ne postoji bojazan od raznošenja savezničkih zdanja ili vozila/pešadije. Stvarna panika nastaje kada krene da vas „vitla” tenk sleđa, a oko vas su stubovi ili drveće koji maksimalno otežavaju rotaciju.Što se tiče poena, njihovo prikupljanje je motivisano dobijanjem bonus života na trideset i sto pedeset hiljada. Kada se uzme u obzir sto poena za zgaženog/ubijenog pešadinca, a dvesta do četiristo za tenk, zgrade i mitraljeska gnezda, dobijamo malo nepravednu računicu. Rešenje se ogleda u spasavanju savezničkih vojnika koji delom leže u zgradama, a delom izgubljeno šetaju nivoima. Svaki pronađeni će vam dati hiljadarku, a što se tiče grupa zarobljenika u zgradama – svaki vojnik po četristo. Prvi spaseni vojnik će vam u znak zahvalnosti unaprediti granate u bacač raketa. Sledeći powerup će na eksplozivno dejstvo raketa dodati i malo splash štete, dok će po preuzimanju trećeg-četvrtog retko ko biti u stanju da vam stane na put. Miloš KNEŽEVIĆ | | |