![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| |||||||||||
Pozadinska priča kod ovakvog tipa igara tradicionalno je minimalistička. Propratna naracija glavnog junaka, uz skromnu slide-show prezentaciju u vidu pregršt stripskih panoa, predočiće nam arheološku ekspediciju sa tragičnim ishodom. Naime, ispostavlja se da je nekada davno antičkom Grčkom suvereno vladao panteon božanskih bića, koja su dolaskom Rimljana zarobljena u jednom hramu. Kako je nekoliko milenijuma prisilnog mirovanja učinilo bogove izrazito razdražljivim, njihovo oslobađanje značilo bi smak sveta. Naš junak, student arheologije Will Rock, biva tokom iskopavanja hrama uvučen u sukob sa bandom fanatika koji upravo tako nešto i nameravaju. Kada oni zarad žrtvovanja kidnapuju njegovu primarnu arheološku motivaciju, zanosnu koleginicu Emmu, mladi Will odlučuje da se upusti u poteru kako bi je spasao i usput osujetio božansku odmazdu.
Kako se Will Rock u potpunosti odvija po drevnim grčkim hramovima, katakombama i koloseumima, vizuelne odrednice poput stubova, murala i elegantnih ćupova ispunjavaju okoliš. No uprkos bogatom izvornom materijalu, Will Rock je vizuelno iznenađujuće monotona igra, za šta je dobrim delom zaslužan amaterski dizajn nivoa. Izuzimajući impresivne primerke drevne arhitekture poput koloseuma, većina igre se odvija po lokacijama kojima nedostaje upečatljivost. U eri zakrivljenih površina i pixel-shadera, objekti u Will Rocku su često rudimentarnog izgleda. Oružje se nerealistično presijava pomoću zastarelih chrome efekata, dok prostorije ostaju osvetljene čak i kad uništite sve baklje. Ovakvi i slični propusti donekle umanjuju programersku virtuoznost koja omogućava stotine detaljnih protivnika odjednom, na mapama gigantskih razmera. Protivnički zverinjak sadrži potentnu mešavinu fantastičnih i stvarnih stvorenja. Sve moguće aktere kojih se sećamo iz mitsko-istorijskih epova u holivudsko-italijanskoj koprodukciji pedesetih godina ovde ćemo ponovo sresti. Tokom vaše grčke avanture naići ćete na minotaure, kentaure, kiklope, satire, harpije i skelete palih vojnika, posle čega vas zveri poput lavova i tigrova prosto zateknu svojom običnom pojavom. Takođe je potrebno obratiti pažnju na statue, koje u vašoj blizini često ožive, pobuđene malicioznim namerama. Na svakih nekoliko nivoa dolazi titanski megdan sa nekim Bossom, na čelu sa samim Zevsom. AI većine protivnika uniformno je ograničen i svodi se na nekoliko jednostavnih rutina. Neki od njih samo stoje i gađaju vas projektilima, dok će vas drugi aktivno proganjati, često bezuspešno pokušavajući da prođu pravo kroz zid. Jedna od retkih originalnih ideja koju Will Rock donosi jeste kupovina specijalnih moći. Za razliku od standardne FPS konvencije gde se power-upovi trenutačno pokupe i aktiviraju, Will mora da sakupi dovoljno zlata kako bi mogao da kupi neku od tri ponuđene moći: Titan Damage, Titan Immortality i Titan Motion. Osim solo opcije, Will Rock je moguće kooperativno preći sa još četiri saborca. Deathmatch, Capture the Flag i Treasure Hunt modovi su takođe uvršteni u multiplayer ponudu. Đorđe NAGULOV | ||||||||||||||
![]()
![]()
![]()
|
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |