Menadžment je poslednjih godina postao veoma popularna zanimacija, kako u stvarnom životu, tako i u sferi kompjuterskih igara. Menadžerske simulacije raznovrsne tematike izlaze u redovnim intervalima još od pojave Rollercoaster Tycoona, nastojeći da ponove njegov uspeh. Casino Inc. samo je poslednja karika u dugom nizu, i mada izgradnja sopstvenog kockarskog carstva koje se nalazi negde na ivici zakona zvuči primamljivo, u praksi ćete najviše vremena provesti natežući se sa razmaženim osobljem.
Kao i kod svakog drugog menadžerskog naslova, suština Casino Inc. sastoji se u ostvarivanju profita na duže staze, tako što ćete uspešno privoleti posetioce da pretoče svoj teško stečeni novac u vašu kasu. U tu svrhu će vam se kao glavna atrakcija na raspolaganju naći osam različitih stolova za kockarske igre, od pokera do ruleta, dok ćete manje ambicioznim gostima moći da ponudite slot mašine i arkadne automate. Bonus atrakcije u vidu snack-bara, disco-klubova i bioskopa zaokružuju listu. Za svaku klasu objekata ponaosob podešavate nekoliko jednostavnih parametara, što direktno utiče na tip posetilaca koje ćete privući. Takozvani „high-rollers” poput šeika i plejboja su najpoželjniji gosti zbog svoje spremnosti da ostave pozamašne sume novca, dok će štedljivi posetioci sa nižih društvenih lestvica biti nužno zlo sve dok vaš kazino ne stane na noge. Dodatni način da privučete goste jeste zakup reklamnih panoa, organizovanje autobuskog prevoza kao i rentiranje limuzina. Vaše osoblje biće izvor konstantnih frustracija tokom igranja – ma koliko para uložili u njih, čistači će i dalje ignorisati obližnje otpatke, dok će ćelave gorile zamišljeno stajati na korak od nekog badavadžije koji kinji bespomoćnu penzionerku. Nedorađen AI teraće vas da svaku zamornu sitnicu rešavate lično, što kvari ritam igre. Da stvari budu još gore, uprkos traljavim rezultatima vaše osoblje će svejedno neprestano zahtevati povišice. Naravno, uvek vam ostaje mogućnost da ih otpustite, surovo-kapilatistički momenat koji ovde predstavlja poseban užitak. U nedostatke spada i izrazito loše osmišljen interfejs, pun sitnih dugmića. Grafika može dobiti prolaznu ocenu (mada je mogla biti i bolja), dok zvuk pati od malog broja semplova koje gosti neprestano ponavljaju. Najzad, neće vam biti potrebno mnogo vremena da pređete celu igru, posle čega se itekako oseća izostanak bilo kakvog „sandbox” moda. Đorđe NAGULOV | | |