TEST PLAY<>
081999<><>

Rage of Mages 2: Necromancer

Ponekad se dogodi da neka igra doživi nastavak u roku od osam meseci. U današnje vreme kada je posao softverskih kuća izuzetno veliki obrt novca, nastavci se često odgađaju i kozmetički doteruju novim hardverskim trendovima. Bez pompeznih najava Rage of Mages je skromno ušao u svet industrijskih mega-hitova RPG žanra. Rage of Mages delo je ruskih programera koji se kriju iza etikete „Nival Entertainment”, dok su im distrubuteri „Monolith Production”.

Pozadinska priča Rage of Mages 2: Necromancer prati nastavak doživljaja na magičnim ostrvima - svetovima Allod. Posle rešavanja zagonetke mračnog vladara u zemlji Uimoir glavnog junaka očekuju nove avanture. Po zahtevu vrhovnog maga Skrakena, vaš lik se teleportuje u zemlju Yases sa zadatkom da istraži neobične događaje na ovom Allodu. Glavni mag Yasesa ubijen je pod misterioznim okolnostima, dok je na njegovo mesto došao njegov štićenik i učenik Urd. U zemlji se na sve strane pojavljuju vaskrsli mrtvaci i utvare. Lokalno stanovništvo je zaplašeno, dok kraljevski gardisti ništa ne preduzimaju da bi ih zaštitili. Pored toga, kralj nikada ne skida svoj oklop i javnosti se obraća samo u prisustvu svog ličnog savetnika, čarobnjaka Urda. U Yase- nu je nekromanserski esnaf postao mnogo aktivniji nego u drugim dimenzijama, pogotovo što im Urd povećava funkcije u zemlji. Između svih problema koji očekuju junošu, pominje se moćni artefakt koji može pomoći u globalnoj vladavini.

Mešajući dva žanra - RTS i RPG, Rage of Mages 2 vode igrača kroz avanturu sa fantazijskom atmosferom. Kao u prvom delu, na početku igre je ponuđen izbor jednog lika (muškog ili ženskog pola) i dve klase: čarobnjak ili ratnik. Prva misija se događa na starom Allodu Uimoiru i pruža priliku da se upoznate sa redizajniranim interfejsom. Primetno je da nastavak koristi identičan Engine, dok su promene samo u grafičkom crtanju terena. Glavni grad je u arapskom stilu i ima slične funkcije kao i grad u prethodnom delu igre, sa nedostatkom magijskog i ratničkog esnafa za učenje veština.

U lokalnoj krčmi možete razgovarati sa pridošlicama i dobijati razne zadatke koji vas postepeno vode kroz avanturu. Postoji oko 45 različitih misija, razlčite težine i uticaja na radnju igre. Pored sporednih likova, u krčmi se upoznajete sa drugim karakterima koji će činiti vašu družinu. Krčma služi kao regrutno mesto za plaćenike. Sistem za iznajmljivanje plaćenika je promenjen. Za razliku od prvog dela, gde ste plaćenike morali platiti unapred, sada vam se pridružuju u sopstvenom interesu bez nadoknade. To povlači za sobom i negativnu karakteristiku. Ako imate nekoliko ponuđenih Questova, plaćenici će učestvovati samo u nekim. Kao nadoknadu za uložen trud, uzimaju neznatan deo opljačkanog zlata. U gradu postoji prodavnica u kojoj možete kupiti oružje, oklope, magične skrolove, knjige i odore. Cene su usklađene sa nepredovanjem likova, tako da je napravljen mnogo bolji balans u težini igre. Povećavanje karakteristika ratnika i čarobnjaka (sem iskustvom) može se izučiti u druidskom ili ratničkom hramu. Do njih se može doći tek polovinom igre i tada su prevelika investicija. Kupovina magija ili kvalitetnijih oklopa su mnogo bolja varijanta, pošto učestvovanjem u borbi možete brže napredovati. Borba sa protivnicima je ostala ista, uz malu izmenu. Ako niste napadnuti ili nemate neki valjani razlog (npr. Quest) da ubijete određene likove na mapi, misija će se završiti neuspehom. Nažalost, misije su potpuno linearne, tako da se protivnici pojavljuju uvek na istim mestima i u istom trenutku mogu bežati. Menažerija je uveliko povećana, tako da ukupan broj protivnika različitih osobina i izgleda dostiže 80. Borićete se protiv šamana i druida (čarobnjaka koji koriste energiju prirode), kostura, zombija, vukova, džinovskih guštera i paukova, harpija itd. Najgori od svih protivnika su Nekromanseri. Oni uglavnom prave društvo regularnoj vojsci ili vaskrslim mrtvacima. Najgora kombinacija je kada vaskrsnu iz mrtvih protivnike koje ste jedva savladali. Uz opasne saveznike, poseduju posebne vrste magije koje se teško poništavaju. Pored plaćenika na mapi misije možete pronaći saveznike. Pored ljudi željnih borbe, možete uključiti u svoju malu vojsku Orkove ili Trolove. Ova bića su odlični borci, pogotovo protiv jačih protivnika. Uz to treba dodati da većina magija uopšte ne funkcioniše protiv Trolova.

Novi svet je kombinacija pustinjskog i močvarnog terena. Kvalitetno grafički prikazan teren poseduje svoje osobine u zavisnosti od tipa. Tako je veštim crtanjem stvorena iluzija 3D terena (usporenje kretanja na uzbrdicama, klizanje na pesku, ubrzano kretanje na strmim stranama, itd.). Drveće i drugo rastinje imaju značajnu stratešu ulogu u borbi. Protivnik vas ne može pogoditi artiljerijom ako ste iza drveta, ili vas ne može slediti istom brzinom zbog žbunja na putu. Vodene površine (močvare) u nekim misijama su presudnog značaja, zato bi Teleport čarolija trebala da bude jedna od najvažnijih u repertoaru vašeg maga.

Rage of Mages 2: Necromancer je izašao u rekordnom vremenu za prvim delom, što govori o fabrikovanom proizvodu. Možemo ovu igru posmatrati više kao poboljšanu verziju prethodnog dela, nego kao novi nastavak.

Branislav BABOVIĆ

 
Baldur's Gate: Tales of the Sword Coast
Gruntz
Total Annihilation: Kingdoms
MechWarrior 3 vs Heavy Gear 2
Star Trek the Next Generation: Birth of the Federation
Might and Magic VII: For Blood and Honor
The Operational Art of War, Vol. 2: 1955.-2000.
Dungeon Keeper 2
The Guardian of Darkness
Rage of Mages 2: Necromancer
Šta mislite o ovom tekstu?

PLATFORMA:
Pentium/166 MHz, 32 MB RAM-a

Softver ustupio „Extreme Plato”
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera