Arrowhead studio pripremio je paket dodatnog sadržaja za igru Magicka (SK 3/2011). Reč je o dva izazova koji se mogu igrati samostalno ili sa društvom, a vode nas u šezdesete godine i vihor Vijetnamskog rata. Pored novog okruženja, ovaj paket sadrži i prikladno naoružanje, novi skin za čarobnjake, te jednu novu magiju – napalm. Sasvim očekivano, posredi je parodija na ratne igre i filmove, koja šaljivom repertoaru ovog ostvarenja dodaje još nekoliko duhovitih asocijacija.Arena za preživljavanje veoma je zabavna, a podiže broj ovakvih izazova na ukupno tri. Mehanički je identična prethodnim mapama ove vrste, s tim što je ovog puta prisutno manje neprijatelja opremljenih za blisku borbu, a više onih sa puškama. Drugi deo paketa čini misija sastavljena od tri uzastopne mape. Priča prati odred hrabrih čarobnjaka koji pokušavaju da oslobode pet ratnih zarobljenika iz Vietgoblinskog kampa. Usput mogu da ispune i nekoliko opcionih zadataka, što uključuje uništavanje dva skladišta oružja, rušenje radio-tornjeva i pronalaženje karte regiona. Mesta na kojima se zadaci obavljaju se ne menjaju, pa će ih uvek biti lako pronaći. Iako to omogućava igračima da se uvežbaju kako bi osvojili više bodova, narušava se raznovrsnost igre i ionako male mape čine se još više skučenima. Izuzetak predstavlja protivničko selo, sačinjeno od pravog lavirinta baraka i različitih prepreka, gde igrači mogu da biraju put kojim će napredovati. Većina neprijatelja nosi dalekometno naoružanje koje igrač može da uzme nakon što ih usmrti. Postoji nekoliko vrsta automatskih pušaka, mitraljeza i bacača raketa, a tu su i „patriotske granate”. Nažalost, mehanika „napucavanja” nije baš najbolje ugrađena u igru. Naime, često se dešava da igrače sa više strana istovremeno napadnu neprijatelji koji se kriju van ekrana. Svi koji koriste magijski štit biće odbačeni unatrag, što usred unakrsne vatre može da se pretvori u takmičenje u ležanju. Još gore, autori su smatrali da će izazov biti zanimljiviji ukoliko „zaborave” da ugrade sistem čuvanja napretka na početku svake zone, kakav je bio prisutan u prvobitnoj igri. S obzirom na to, taktika se često svodi na sakrivanje iza prirodne ili „začarane” prepreke i pozivanje aviona koji će baciti napalm na ušančene protivnike. Pohvalno je to što postoji mogućnost da čarobnjak čučne, što ga dodatno zaklanja od metaka kada se skloni iza nekog objekta. Nažalost, ni nakon više od tri meseca popravki Magicka nije u potpunosti ispravna. Još se javljaju gadna usporavanja prilikom igranja na Internetu, ponekad je nemoguće oživeti saborce, a što je najgore, kada je na ekranu veliki broj protivnika može da se dogodi da u potpunosti otkažu komande. Tada igračima preostaje samo da gledaju kako njihovi čarobnjaci stoje u mestu i primaju udarce. Ovaj paket dodatnog sadržaja donosi nešto sveže i drugačije, što će mnogi rado igrati, ali novina nema dovoljno da se opravda cena, čak i od svega 5 evra. Nikola BULJ | | |