PRVI UTISCI
Pokušavate da bacite smrtonosnu magiju koju ste otključali, ali vaš čarobnjak umesto toga hvata zjale dok ga uništavaju dva medveda i pobesneli galski ratnik. Već dvaput ste porazili boss protivnika na kraju oblasti, ali igra vas je u oba navrata izbacila na desktop. Nakon dugačke igračke sesije, uviđate da su vaš lik i pripadajuće sačuvane pozicije obrisani. Dobrodošli u Waylanders. Ako gigantska količina bagova i propusta bude odstranjena, ovo će biti solidan RPG Od early access izdanja, naravno, ne očekujemo da budu u potpunosti ispolirana. Ali, u slučaju ovog RPG-a igračkoj publici ponuđena je neobično rana, nestabilna alfa verzija igre, po punoj ceni od nešto preko 30 evra. U trenutnom stanju dovoljno je igriva da je moguće stići do kraja, ali je probijanje kroz igru prilično naporno, a mnoge stvari još nisu implementirane. Spisak krupnih problema se tu ne završava, jer će developeri morati dosta da porade i na dizajnu okršaja, koji su nezgrapni, suviše laki i jednolični. Tu je i pregršt sitnijih manjkavosti na planu dizajna igre. Ipak, postoji i druga strana medalje. Ako ova gigantska količina nedostataka bude otklonjena (što je veliko „ako”), Waylanders će postati solidna igra, koja će naročito privući poklonike klasika poput Dragon Age: Origins i KotOR na koje se konceptualno nadovezuje. Osnova igre je upravljanje družinom od najviše pet boraca, dok pratite obimnu priču i učestvujete u taktičkim okršajima u stvarnom vremenu, sa mogućnošću da pauzirate akciju dok izdajete naredbe. Mitološko okruženje igre je originalno i deluje intrigantno, međutim, lore je trenutno dosta oskudan i nerazvijen. Ljudska rasa ujedinjena je pod zastavom kraljevstva Kelta, Grka i Egipćana. Pored ljudi, među igrivim rasama nalaze se i vukodlaci, kao i nesvakidašnje rase po imenu Mourian i Semi-Fomorian. Zaplet prati neke od najmoćnijih pripadnika ovih rasa, dok svet obuzima mračna korupcija koja kao da potiče od drevnih bogova, nekadašnjih zaštitnika ostalih vrsta. Proces kreiranja karaktera prilično je simplistički, što važi i za borbeni rollplaying sistem, a za sada ne postoje nikakvi skill-checkovi van borbe. Tu su šest osnovnih karakteristika likova i šest različitih klasa, svaka sa svojim specifičnim sposobnostima. Nažalost, tzv. „pasivke” ne postoje, a izbor aktivnih sposobnosti je dosta siromašan. Rasa i poreklo likova trenutno imaju minornu ulogu. Borba je opterećena mnoštvom bagova, od kojih je najgori onaj koji vam onemogućava da izdajete naredbe likovima dok ne učitate poziciju. Interesantno je da čak i bez vašeg učešća, družina uglavnom uspeva da trijumfuje nad protivnicima i to bez korišćenja sposobnosti, što znači da one, za sada, nemaju izraženu praktičnu ulogu. Takođe, moguće je podesiti ponašanje likova tako da oni samoinicijativno koriste sposobnosti, ali ova opcija trenutno ne radi. Odziv likova na komande je nepredvidiv, kao i njihov pathfinding. Novina su drugačije formacije koje su svojstvene različitim klasama, pri kojima likovi dobijaju specijalne moći. Na žalost, formacije trenutno uglavnom ne rade. Ako okršaji budu taktički izazovniji, možda i relativno mali broj sposobnosti i formacija bude dovoljan za zabavnu igru. Sa druge strane, neprijemčivi dijalozi ne ulivaju toliko optimizma, budući da skoro svi saputnici pate od agresivnog nedostatka šarma. Najveći deo igre provodite u društvu nadmenih smarača koje bismo, da su bili negativci, voleli da mrzimo (ovako mrzimo da ih mrzimo, ali šta ćemo). Smrtno ozbiljne, epske deonice priče (tu je i tugaljiva pesma koju neko od likova prosto mora da zapeva) smenjuju se sa dijalozima prožetim savremenim psovkama, koji često zalaze na teritoriju parodije žanra. Rezultat je čudna, nedosledna narativna kaša. Treba, sa druge strane, uzeti u obzir činjenicu da o samoj radnji, za sada, ne znamo mnogo toga, kao i da karakteri tek treba da budu produbljeni tokom igre. Nadu uliva i audiovizuelna komponenta. Dizajn lokacija i modela likova je upečatljiv i prijatan oku, glasovna gluma je vrlo ubedljiva, a muzičke teme mogu da pariraju većini kvalitetnih fantasy soundtrackova.
|
||||||||||
Najčitanije
Igre
Telefoni
Hardver
Softver
Nauka
Doom: The Dark Ages Doom iz mračnog doba drugačiji je od svih drugih Doomova, jer je Slayer koncipiran kao tenk sa štitom... Clair Obscur: Expedition 33 Estetika Belle Époquea, gameplay u skladu sa kanonima JRPG-a, vrhunsko pripovedanje i ljubav prema igrama... Computex 2025, Tajpej, Tajvan AI NEXT Ovaj, nekada ultra-PC-specifični sajam, odavno se proširio na srodne tehnologije, biznis rešenja i digitalne usluge, postavši varijanta azijskog C... Gigabyte GeForce RTX 5070 Gaming OC 12G Višak samopouzdanja Kartica je sa hardverske strane vrlo kvalitetna, ali ništa ne može da nadomesti nedostatak snage „pod haubom”... Asus ProArt P16 (H7606WP) Pronalazak neverovatnog Novi ProArt P16 donosi moderna rešenja, u dobro usaglašenom odnosu gabarita i performansi – alatka koju ćete sa ponosom nosati sa sobom... Logitech ProX Superlight 2 Sve udvostručeno Ovaj miš predstavlja jasnu indikaciju da najveći proizvođač ne želi da napusti nijedan segment tržišta... Winhance 25.05 Popravka Prozora U pitanju je alatka koja omogućava da se brzo rešite (većine) bloatwarea, ali i da obavite optimizaciju rada Windowsa... .rs: Beogradski prevoz na Yandexu • Srbija u SEPA • Loši primeri digitalizacije Unapređeno e Zakazivanje Beogradski prevoz na Yandexu • Srbija u SEPA • Loši primeri digitalizacije Google Mariner, Google Astra i AI autonomni agenti Uspon tihog softvera Umesto kliktanja stručnog lica, softver će, već ove godine, u tihom, gotovo nečujnom načinu rada - završavati posao... Fatal Fury: City of the Wolves Fatal Fury je oduvek bio čudna cvećka u svetu borilačkih igara; takav je i ostao... Arc Raiders Novi extraction shooter iz pera autora dobrih delova franšize Battlefield (i potcenjenog The Finals)... |
||||||||||