TEST PLAY<>
092017<><>

Darkwood

Čovečanstvo je već izgubilo nadu da će konačna verzija Darkwooda ikada ugledati svetlost dana: tri godine čvarenja u early access programu i poljski developer koji se oglašavao jednom godišnje sugerisali su da će ovo da bude još jedan fantomski naslov. Kad ono, nije.

Darkwood je specifična mešavina survival horrora i akcione igre iz ptičje perspektive, bremenita mitologijom koja kombinuje ludilo i natprirodne sile iz vizure „istočnog raspada” i slovenskog beznađa.

Naslovni Darkwood nema nikakve veze sa šumom Zagora Te-Neja: u pitanju je uvrnuta, istočnoevropska vizija mračne šume koja se polako uvlači u svaku (mentalnu) poru nesrećnika koji je u njoj izgubljen. Darkwood je specifična mešavina survival horrora i akcione igre iz ptičje perspektive, bremenita mitologijom koja kombinuje ludilo i natprirodne sile iz vizure „istočnog raspada” i slovenskog beznađa, ako možete da pojmite to specifično stanje duha. Malo je zapadnih igara koje mogu da izazovu ovakvu teskobu i bubnjanje u ušima, a zla, pastelna atmosfera je najveća vrednost igre.

Osnovni cilj koji imate u igri jeste bekstvo iz šume, što je naoko neizvodljivo jer je monstruozno drveće uraslo na taj način da vam je zatvorilo sve izlaze. Rad na nalaženju rešenja moraće da bude postepen jer vas u igri očekuje preživljavanje na dnevnoj (i noćnoj) bazi. Tokom dana ćete bauljati šumom u potrazi za resursima i „okidačima” za dalje odmotavanje priče, a tokom noći ćete se šćućuriti u kolibi s daskama preko prozora i čekati spasonosno jutro. Skupljaćete specijalne pečurke od kojih ćete praviti injekcije za poboljšanje umnih i telesnih sposobnosti, tražiti dragocene fricovke sa gorivom za napajanje agregata koji vam obezbeđuje struju za lampe koje teraju noćne užase, juriti balvane za zaprečavanje prozora i vrata, boriti se s divljim psima i drugim hororima koji vas čekaju u šumi. Atmosferi jeze pomaže i uski FoV (field of view) iz ptičje perspektive, koji vam dozvoljava da vidite samo ono što je ispred vas i zahteva da se tokom šetnje šumom stalno osvrćete i osluškujete.

Darkwood ima nekoliko sitnih problema. Prvi je nezgrapan interfejs, inventar i donekle rogobatni borbeni sistem, a drugi je nemogućnost ubrzanja vremena tokom noći. S prvim mrakom ćete se zabarikadirati u kući, uključiti agregat i grickati nokte do jutra, osluškujući hučanje vetra i škripavo-mljackave zvukove koji dopiru sa spoljne strane kolibe. Jasno je zašto noć nije „skipabilna” – ubedljivo je najveći generator suspensa u igri – ali kad se malo bolje potkožite oružjem i zamkama, strava i užas će devoluirati u pasivni downtime.

Miodrag KUZMANOVIĆ

 
LawBreakers
Sudden Strike 4
Pyre
The Long Dark
Ken Follet’s The Pillars of the Earth – Book 1: From the Ashes
Aporia: Beyond the Valley
StarCraft Remastered
>OBSERVER_
Hellblade: Senua’s Sacrifice
Immortal Planet
CMS 2018: Car Mechanic Simulator 2018
Strike Vector EX
Phantom Trigger
Sniper Elite 4: Deathstorm
Graceful Explosion Machine
Darkwood
Šta mislite o ovom tekstu?
Nidhogg 2
Solstice Chronicles: MIA
The Original Journey

Platforma:
PC (Windows, SteamOS, Linux), Mac
Potrebno:
Intel Core2Duo ili ekvivalent, 4 GB RAM, GeForce 8800GT ili Radeon HD 4850
Poželjno:
Intel Core i3 ili ekvivalent, 6 GB RAM, GeForce GTX 660
Veličina:
4,2 GB
Adresa:
www .darkwoodgame .com
PEGI:
nema

80
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera