Još jedan istočnoevropski proizvod s velikim, ali neizvesnim ambicijama. Shade: Wrath of Angels je arkadna avantura u trećem licu, urađena u maniru Tomb Raidera i dva nastavka Indiane Jonesa, bremenita fantasy/SF elementima i upakovana u šarenu kutiju moderne grafike. Zašto su njene ambicije neizvesne? Početni kamen spoticanja je neslavna Cenega, izdavačka kuća poznata po spektakularnim promašajima, koja je svaku naprednu ideju uspela da ruinira u korenu (UFO: Aftermath im neće skoro biti oprošten). Drugi i treći se tiču forme i toka naracije koji izgleda pate od sindroma „lokalizacione banalizacije” odnosno kreiranja zapleta i dijaloga na engleskom od strane ljudi koji nisu anglosaksonci. Jedino akcija ne deluje sporno, mada se ne može posmatrati izvan konteksta.U ulozi ste lika koji na poziv brata stiže u sablasno istočnoevropsko selo krcato zombijima i vitezovima-kosturima. Burazera nema na vidiku, ali karakondžula ne fali. Od misteriozne anđeoske prikaze na kašičicu dobijate obaveštenja, kombinovana s naređenjima za dalji dok potrage... Igra će doneti putovanje kroz vreme (Egipat, srednji vek...), korišćenje najrazličitijeg oružja (pucaljki i hladnog), mogućnost da se pretvorite u demona i ručno masakrirate horde protivnika, s konačnim ciljem pronalaženja delova anđeoskih srca koja su vezana za sudbinu brata i sveta u globalu. Igra bi trebalo da ima nekoliko mogućih završetaka. Ono što se da naslutiti na osnovu demoa jeste akcija solidnog do natprosečnog kvaliteta, linearan gameplay i nekoliko puzzleova opšteg tipa, uglavnom vezanih za zaključana vrata. Uz ispodprosečnu naraciju i nemaštovite dijaloge. Miodrag KUZMANOVIĆ | | |