Space Interceptor: Project Freedom | Iako je u pitanju budget-priced igra koja će se napolju prodavati za manje od 20 dolara, Space Interceptor zaslužuje dug, analitički pogled koji anticipira veoma ugodno iznenađenje. Uostalom, i Serious Sam je na tržištu nastupio kao value igra, bez obzira na zvezdane kvalitete vidne i iz aviona i kultni status o kojem nije bilo spora.Space Interceptor: Project Freedom je klasičan svemirski shooter u najboljoj tradiciji Rogue Squadrona i Wing Commandera. Batalivši čak i naznake bilo kakvih simulacionih elemenata, igra baca fokus na čistu i neprerađenu „gromopucateljnu” akciju, napredne 3D efekte i tvrdu, story-driven kampanju prepunu neverovatnih obrta (tako bar kažu autori iz poljskog City Interactivea). Sem lovačko-jurišnih borbi u svemiru, konačna verzija igre će doneti i makljažu na površini planeta, bombardovanje ciljeva na zemlji i podršku kopnenim trupama. Demo verzija igre sadrži kraći tutorijal i jednu od misija iz kampanje, u kojoj vam je zadatak da zaštitite transporter svog poslodavca (kompanija Project Freedom) od napada banditskih lovaca i osigurate njegov nesmetan hipersvemirski skok. Horde neprijatelja koje ćete poslati na „drugu stranu plavog obzorja događanja” klasično su topovsko meso i gradivni sastojak „Ace” statusa koji ćete steći u prvih 30 sekundi igre. Akcija je brza, eksplozije kvalitetne, a intenzitet izazova taman onoliki koliko treba. Grafika zaslužuje zlatnu medalju. Zamerke: pre svega, odsustvo tastera za „lockovanje” cilja, kao i nedostatak radara, što potencira manuelnu pretragu borbene zone u potrazi za žrtvama. Nadamo se da će finalna verzija ispraviti ove manjkavosti jer one nepotrebno otežavaju misije u kojima je cilj da štitite neki objekat ili plovilo. Miodrag KUZMANOVIĆ | | |