TEST PLAY<>
112002<><>

Empire Earth: The Art of Conquest

Empire Earth je verovatno najglomaznija strategija ikad iznedrena. Sa svojih četrnaest epoha, dvadesetak civilizacija na izboru i preko dvesta jedinica, ova igra je redefinisala pojam kvantiteta u svom žanru. Pojavom dodatnog diska The Art of Conquest sa 18 novih scenarija, spontani gravitacioni kolaps postaje izvestan.

Check-lista uz koju se Art of Conquest isporučuje pozamašne je dužine. Glavnu poslasticu svakako predstavljaju tri nove kampanje, za koje dizajneri tvrde da su ih odabrali u skladu sa zahtevima mnogobrojnih Empire Earth fanova. Dodate su dve nove civilizacije, japanska i korejska, čisto da upotpune reprezentaciju azijskog kutka planete. Ovo naročito dolazi do izražaja tokom treće kampanje gde se upoznajemo sa novom, petnaestom epohom. U pitanju je hrabro doba svemirske eksploracije koje dolazi posle nano-epohe, prateći napore azijske federacije da kolonizuje solarni komšiluk. Preostale kampanje široko su rasute po vremenskoj liniji ljudske istorije: prva nas vraća u daleku prošlost i prati ekspanziju rimskog carstva, dok se druga koncentriše na pomorske okršaje između Amerikanaca i Japanaca tokom Drugog svetskog rata.

Za potrebe ovog expansiona kreirano je oko 30 novih jedinica, od kojih je otprilike polovina dostupna u scenarijima, dok su ostale rezervisane za multiplayer. Pomenućemo na primer rimskog Centuriona, ili futurističke Cyberninje. Art of Conquest sa sobom donosi i koncept specifičnih civilizacijskih bonusa, gde određena civilizacija dobija samo sebi svojstven upgrade. Tu su naravno nove tehnologije i magije (cloaking, meteorska kiša), kao i novo svetsko čudo (orbitalna svemirska stanica). Nažalost, kampanje ne nude puno prilika da se noviteti u praksi isprobaju.

Preterano linearna priroda novih kampanja čini da se dobrim delom izgubi onaj epski osećaj prisutan u originalu. Scenariji sadrže velik broj skriptovanih sekvenci i vode vas uskom stazom do zaključne misije, a vremenski opseg je prilično kratak. Misije u svemiru sadrže najviše potencijala, ali interpretacija pomalo razočarava: planete su predstavljene kao kružna ostrva, dok se međuplanetarni vakuum na taktičkom nivou ponaša kao obična vodena površina. S tehničke strane poboljšanja skoro da nema: grafika je zastarela ali adekvatna, zvučna podloga mahom ista, dok pathfinding većim jedinicama i dalje predstavlja problem.

Đorđe NAGULOV

 
No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.’s Way
Hitman 2: Silent Assassin
Bandits: Phoenix Rising
Project Nomads
Archangel
Soldiers of Anarchy
Links 2003
NHL 2003
The Gladiators: The Circus Galactic Games
Stronghold: Crusader
Empire Earth: The Art of Conquest
Šta mislite o ovom tekstu?
Rollercoaster Tycoon 2
Beam Breakers
Heroes of Might and Magic IV: The Gathering Storm
The Sims Unleashed
The Sims Deluxe Edition
Total Club Manager 2003
Unreal Tournament 2003

MINIMUM:
Pentium 2/350 MHz, 64 MB RAM-a, 3D 8 MB
OPTIMUM:
Pentium 3/600 MHz, 128 MB RAM-a, 3D 32 MB

81
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera