KORAK PO KORAK<>
062001<><>

The Ward

1. Moonbase

Nakon što se osvestiš, pogledaj korpu za otpatke i pokupi odvijač. U levom uglu sobe videćeš telo vanzemaljca koje leži na stolu. Pogledaj ga i pomoću odvijača pokidaj džep na uniformi. Pokupi karticu (Med Card). Izađi iz prostorije, priđi telu koje leži u hodniku i pogledaj ga. Pokupi plavo–crvenu karticu koja se nalazi pored njega. Tada ćeš automatski biti vraćen u početnu sobu. Iskoristi plavo–crvenu karticu na crveno osvetljenom kontrolnom panelu na levom zidu. Kada panel zasvetli zeleno, možeš slobodno izaći u hodnik. Uzmi laserski pištolj s poda, kreni dole i videćeš još jedno vanzemaljsko telo. Pogledaj ga i s prsta skini tamnoplavi prsten. Upotrebi medicinsku karticu na senzoru pored vrata i ona će se otvoriti. Uđi u laboratoriju.

Desno od vrata ugledaćeš još jedan senzor. Upotrebi istu karticu i na ekranu će se pojaviti slika. Klikni na nju i dobićeš njen detaljan izgled. U donjem delu nalazi se šest prekidača, grupisanih u parove. Gledano sleva nadesno, pritisni prekidače 1, 3 i 6. Videćeš kako se uređaj iznad hirurškog stola pomera. Priđi mu i skini jedno sečivo sa njega. Sada se vrati u hodnik (ponovo moraš upotrebiti medicinsku karticu) i pogledaj telo koje leži pored vrata. Koristeći sečivo skini svetloplavi prsten s ruke. Vrati se u laboratoriju. Idi desno i iz otvorenog ormana uzmi tri uzorka krvi (Blood Sample #1, #2 i #3). Prođi kroz gornja vrata. Klikni na mikroskop i dobićeš njegov uvećan prikaz. Sada precizno sledi opisanu proceduru: pritisni donji desni taster četiri puta, pritisni gornji desni taster tri puta (zeleni krugovi će se tada poravnati), pritisni srednji taster (sfera će se otvoriti), pokupi uzorak krvi, ponovo pritisni srednji taster (aktiviraćeš sferu), upotrebi uzorak krvi br. 3 (Blood Sample #3) na osvetljenoj površini mikroskopa, klikni na komandni panel levo od mikroskopa, pritisni krajnji desni taster (ako želiš, možeš slobodno eksperimentisati i sa ostalim tasterima), ukloni prikaz komandnog panela (taster ‘X’), pritisni gornji desni taster na mikroskopu, pritisni srednji taster, pokupi uzorak krvi i konačno pokupi objekat koji svetli (stakleno sočivo). Uzmi pulsirajuću supstancu (biokontejner) koja leži na postolju. Idi levo i uđi u hodnik.

Tamo ćeš ugledati vanzemaljca koji se bori s robotom. Idi levo (iskoristi trenutak kada laserska paljba utihne) i uđi u zaklon pokraj vrata. Pokupi zeleni prsten s poda. Pogledaj kontrolni senzor za vrata i upotrebi sočivo da ga osvetliš. Šest puta upotrebi odvijač na poklopcu senzora u gornjem levom uglu table, a zatim klikni na plavi preklopnik. Sada je potrebno da aktiviraš senzor koji će otvoriti vrata. U pitanju je zapravo igra memorije, odnosno popularni „mastermajnd”. Senzor se sastoji iz tri polja. Cilj je da korišćenjem raznobojnog prstenja otkriješ trodelnu kombinaciju boja koja će aktivirati senzor. Svaki prsten (boja) pojavljuje se u kombinaciji samo jednom, s tim što se tražena kombinacija menja od igranja do igranja. Eksperimentiši sa bojama (tamnoplava, svetloplava i zelena). Ukoliko na panelu zasvetli jedna zelena pruga, to znači da si pogodio položaj jedne boje, ukoliko zasvetle dve zelene pruge, odredio si tačan položaj dve boje, a kada se upale sve tri zelene pruge, vrata će se otvoriti. Dakle, koristeći tri prstena odredi tačan položaj dve boje. U tom trenutku vanzemaljac će ti dobaciti nekakav predmet. To je crveni prsten. Pokupi ga, jer on sigurno predstavlja deo tražene kombinacije. Upotrebi crvenu boju na mestu jedne od ostalih boja (moraš sam otkriti o kojoj se boji radi) i vrata će se otvoriti. Brzo idi levo, i kada se nađeš u sledećoj prostoriji, odmah pritisni taster levo od vrata. Ona će se zatvoriti za tobom i sprečiti robota da te sustigne. Obavezno zapamti kombinaciju boja kojom si otvorio vrata.

Kreni dole i pritisni taster na stolu. Pojaviće se nekakav elektronski uređaj (memorizer). Uzmi ga. Prođi kroz staklena vrata, idi levo i pritisni crveni prekidač na zidu. Nastavi da ideš dugačkim hodnikom i ubrzo ćeš se naći u velikoj sali. Stani unutar kruga i dodirni lebdeći kamen. On će doživeti metamorfozu u nekakav disk. Pokupi ga. Sačekaj dve–tri sekunde i pojaviće se novi kamen. Ponovo dodirni kamen, ali sada drži pritisnut levi taster miša, sve dok se kamen ne pretvori u četiri pločice (one će se automatski naći u tvom inventaru). Klikni na reljef unutar kruga, a zatim upotrebi disk i pločice. Ono što sledi prilično je nezgodna slagalica s bojama. Cilj je da u centru kruga složiš lik istog kolorita kao i simbol u levom delu ekrana. Na raspolaganju su dva trougla i dva kruga čije boje možeš menjati pritiskom na desni taster miša. Iako izgleda lako, problem je što se mešanje boja ne povinuje fizičkim zakonima (recimo, žuto i plavo ne daju zeleno). Tačno rešenje je prikazano na sledećim slikama. Dat je redosled kojim moraš slagati geometrijske likove određenih boja (od 1 do 4), kao i izgled konačne slike koju moraš dobiti.

Na sklopljenu figuru sa manje slike spusti kristalnu kupu koju imaš u inventaru. Nakon animacije pojaviće se dva vanzemaljca. Razgovaraj s njima. Saznaćeš da moraš otići na Mars. Takođe, dobićeš dva predmeta: bedž (simbol) koji će ti poslužiti za identifikaciju i punjenje za laserski pištolj. Čim se ponovo nađeš u hodniku, što brže dođi do vrata na suprotnom kraju i na senzoru upotrebi tri prstena, koristeći istu kombinaciju boja kao u prethodnom slučaju. Kada se vrata otvore, uđi u sobu i odmah pritisni prekidač da bi ih zatvorio. Idi desno.

Slobodan MACEDONIĆ

 
Stupid Invaders (3)
The Ward
Šta mislite o ovom tekstu?
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera