![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| ||||||||||
Pomoću ruke kostura koju imaš pokupi lampu i vrati se nazad u kriptu. (Mega-Monkey: Lampu možeš pokupiti samo ukoliko prethodno namažeš ruku kostura lepkom.) Spusti lampu na poklopac mrtvačkog kovčega, a zatim lobanju iskoristi na lampi. Grobar će se uplašiti i otvoriti vrata kripte. Izađi napolje i idi do Stenove kancelarije (grobnica u kojoj si prvi put bio „sahranjen”). Popričaj sa njim i zatraži da ti izda polisu osiguranja. Kao zalog ponudi mu zlatan zub i dobićeš polisu. Idi do vetrenjače, otvori vrata, popni se na vrh i pomoću tegle uzmi zaslađenu vodu iz bureta. (Mega-Monkey: Vrata vetrenjače su zaključana. Da bi se popeo na vrh, primeni sledeći trik: zakači kišobran za jednu od lopatica rotora vetrenjače.) Koristeći makaze napravi otvore na poklopcu tegle. Na proplanku na kome se nalazi statua Ilejn lete svici. Teglu postavi na panj. Kada svici uđu u teglu zatvori je poklopcem. Tako si dobio lampu (priručni reflektor). Idi do hotela i u magacinu pokupi smrtovnicu. (Mega-Monkey: U blizini šanka primetićeš ogledalo (levo od vlasnika). Uzmi ogledalo i u ram stavi lice koje si izrezao iz portreta.) S obzirom da sada imaš ono što ti je neophodno, da bi popravio svetionik idi tamo i lampu postavi na postolje. (Mega-Monkey: U ovom slučaju pored lampe treba da postaviš i ogledalo na svoje mesto.) Vrati se u hotel i idi do spavaće sobe na prvom spratu. Pomoću šipke odstrani daske na zidu, a zatim, takođe koristeći šipku, izvadi eksere kojima je krevet zakovanim za pod. Posle idilične scene idi na groblje. Najpre poseti Stena, pokaži mu smrtovnicu i unovči polisu osiguranja. Potom idi do kripte Gudsupovih i na mestu gde je ranije lebdeo duh, naći ćeš deo dijamantskog prstena. Na plaži ćeš zateći čamdžiju. Zatraži da te preveze do Skull Islanda, ali on će odbiti jer nema kompas. Pogledaj enciklopediju koju nosiš sa sobom. Lonac napuni morskom vodom. U okviru inventara sastavi iglu i magnet, tome „dodaj” čep i sve zajedno stavi u lonac. Daj čamdžiji kompas koji si upravo napravio i naći ćeš se na Skull Islandu. Na vrhu litice razgovaraj sa piratom i reci mu da želiš da te liftom spusti do pećine. Međutim, negde na pola puta stvari će krenuti naopako i zato brzo otvori inventar i iskoristi kišobran da bi ublažio pad. U pećini ćeš sresti krijumčare. Popričaj sa njima, reci im da imaš dovoljno novca i predloži da odigraš sa njima partiju pokera uz uslov da njihov ulog bude dijamant koji tražiš. U toku igre zameni svoje karte tarot kartama sa oznakom „smrt” i pokaži ih krijumčaru koji se zove King Andre. Posle toga će nastati opšta pometnja u kojoj će Gajbraš uspeti da se dokopa dijamanta. Po povratku na Blood Island idi do proplanka na kome se nalazi statua Ilejn. Sastavi dijamant sa osnovom prstena i tako ćeš dobiti novi prsten. Uz pomoć losiona ukloni prsten koji nosi prokletstvo sa Ilejninog prsta i umesto njega postavi onaj koga si upravo sastavio. 5. Kiss of the Spider Monkey Početak poglavlja karakterističan je po dugačkom dijalogu između LeChucka i Gajbraša. Kada se razgovor okonča otvori vrata i videćeš da se Gajbraš transformisao u klinca predškolskog uzrasta. Razgovaraj sa Dingijem (pas) i kladi se sa njim da ne može da pogodi koliko imaš godina. Kao nagradu izaberi sidro. Nastavi da maltretiraš Dingija (gurni ga nekoliko puta) sve dok te on ne ugrize. Tako ćeš dobiti pseću dlaku. Sidro ubaci u pitu koja se nalazi pored čoveka preobučenog u pacova. (Mega-Monkey: U tiganj stavi sidro, sve to zakamufliraj penom za brijanje i takvu lažnu pitu stavi na gomilu koja stoji pored „pacova”.) Otvori kapiju na drvenoj ogradi, priđi panou i proturi glavu kroz otvor. Dobićeš pitu u lice, a time i određenu količinu šlaga. Idi desno i od prodavca sladoleda zatraži običan sladoled. Takođe, sa tezge uzmi biber u prahu. Nemoj ići levo da se sladoled ne bi otopio, već odmah otvori inventar i kornet začini šlagom, biberom i psećom dlakom. Pojedi tako pripremljen sladoled i Gajbraš će povratiti normalan izgled. 6. Guybrush Kicks Butt Once Again Nalaziš se u voziću koji prolazi kroz LeChuckovu muzejsku postavku. U sceni sa obešenim čovekom treba da pokupiš konopac, u sceni sa brodom burence ruma, a u sceni koja predstavlja sobu za mučenje uzmi bočicu ulja iz lampe. (Mega-Monkey: Najpre moraš otvoriti vratanca na lampi, ugasiti plamen duvanjem (ikona „Talk”), pa tek onda pokupiti bočicu ulja.) Ako malo bolje pogledaš lutku kartografa Valija videćeš da to uopšte nije lutka. Uteši Valija da ćeš ga ubrzo spasiti, uskoči u vozić i izađi iz njega u momentu kada bude prolazio pored snežne scene. Natopi konopac uljem, a zatim ga poveži za burencetom ruma. Idi nagore sve dok ne dođeš do velikog belog majmuna. Postavi burence majmunu u ruku, vrati se do dna ekrana i sačekaj da se pojavi LeChuck. U trenutku kada LeChuck pokuša da te sprži bljuvanjem vatre iskoristi biber u prahu i duni mu ga u lice. Vatra će upaliti nauljeni konopac (fitilj) i doći će do velike eksplozije. Tako ćeš po treći put pobediti zlog pirata LeChucka. Slobodan MACEDONIĆ |
| ||||||||||||
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |