Zork: Grand Inquisitor (3) |
Podzemnom železnicom uputi se do jedine stanice na kojoj do sada nisi bio - „MONASTERY”. Konopac priveži za mač, a zatim mač probaci kroz otvor na plafonu. Uzveri se uz konopac i ući ćeš u prostoriju u kojoj je smeštena mašina za totemiziranje. Na panelu odaberi opciju „To Hall of Inquisition”. Na stubu na kome gori žuta sijalica okreni točak (sijalica će se ugasiti), a zatim povuci polugu pored ulaza u mašinu. Posle neuspele totemizacije pojavićeš se u nekakvom muzeju. Iz sanduka pokupi totem Lucy Flathead (zakonita naslednica prestola Zorka). Izađi u dvorište, pritisni crveni prekidač na uređaju i uzmi čekić u sredini. Vrati se u zgradu i stani pored štanda na kome je izložena metalna statua. Povuci polugu u krajnji donji položaj i pritisni dugme. Kada čekić koji statua drži u ruci izleti iz ležišta, na njegovo mesto postavi onaj koji si upravo pokupio. Drvena ograda će se ubrzo raspasti i ukazaće se još jedan vremenski tunel. Aktiviraj ga magijom „Narwile” i kroz njega pošalji Lucy u prošlost (magija „Yastard”). Uđi u kafić i sa stola pokupi četiri karte. U ruku uzmi „četvorku” i udari muvu koja leti u blizini pikado mete. Mrlja koja bude ostala na karti pretvoriće „četvorku” u „peticu”. Vrati se do zelenog stola i u proreze ubaci karte takvim redosledom da na displeju zadvoljiš jednakost: 5/1-2=3. Antaria Džek će te tada pozvati na partiju neobične kockarske igre. Pre svakog poteza klikni kristalnom kuglom na Džeka i tako ćeš saznati šta on u tom momentu misli. Na osnovu toga planiraj svoj sledeći potez. Na primer, ako Džek bude hteo da odigra potez sa vatrom, ti mu uzvrati vodom. Kada ga konačno pobediš, dobićeš Cube of Foundation, treći i poslednji ključni predmet. Postavi kocku na postolje u zamku i vrati se kroz tunel u sadašnjost. Uz put će te presresti Veliki Inkvizitor i završićeš u zatvoru. Nekoliko puta klikni na ventilacionu rešetku i tako ćeš popričati sa Džekom koji se nalazi u susednoj ćeliji. On će ti dobaciti svitak sa magijom „Lexdom”. Pomoću nožića skini rešetku sa ventilacionog kanala (klikni nožićem na vijke) i uzmi magiju. Sa zida skini plakat i gurni ga ispod vrata. Baci magiju „Lexdom” i na vratima će se stvoriti ključaonica. Nožićem izbij ključ iz brave i on će pasti na plakat. Uzmi ključ sa plakata i otključaj vrata. Stani pored kontrolnog panela. Sada je potrebno da na osnovu šematskog prikaza zatvora „provališ” šifru Džekove ćelije. Rešenje problema je: 31-AB. Kada ukucaš ovu šifru vrata Džekove ćelije će se otvoriti. Sledi finale igre. Najpre će se pojaviti čarobnica i daće ti magiju „Booznik”. U okviru inventara klikni tom magijom na „Spell Book”. Od tog trenutka sve magije koje si pokupio proizvodiće suprotan efekat. Uđi u zamak i sa postolja uzmi kokosov orah, kocku i lobanju. Priđi šatoru u kome se nalaze stražari i baci magiju „Vorzer”. Ispred tornja aktiviraj magiju „Margi” i otkrićeš elektrificiranu žicu. Korakni nazad i izvadi utikač iz struje. Sada slobodno možeš raseći žicu mačem. U kutiju pri dnu tornja stavi lobanju, u nišu na prvom spratu ostavi kocku, a kokosov orah postavi na desni tas vage na vrhu tornja. Na levi tas stavi magičnu lampu. Pogledaj gore i mačem preseci električni kabl. Kada Veliki Inkvizitor počne da se penje uz toranj baci magiju „Maxov” i tu je kraj igre. Slobodan MACEDONIĆ |