![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| ||||||||||
Naredni deo igre, koji se događa u luci Karamonte, karakterističan je po velikom broju izrazito dugačkih dijaloga. Naravno, svakog sagovornika potrebno je detaljno ispitati. Najpre pogledaj stražarsku kućicu, a zatim i popričaj sa stražarem. Priđi čoveku koji stoji u blizini kućice i razgovaraj sa njim. Potom pričaj sa čovekom koji prodaje ribe i sa članovima muzičke grupe. Idi desno i srešćeš Dvejna i Perl, američke turiste koje poznaješ iz prvog Broken Sworda. Prvo razgovaraj sa Perl, a zatim i sa Dvejnom. U krajnjem desnom delu scene nalazi se čovek bez nogu. Razgovaraj sa njim. Uđi u policijsku stanicu. Pogledaj mapu okoline Karamontea i popričaj najpre sa generalom, a zatim i sa policajcem Renaldom. Razgovaraj sa Nikol i još jednom sa generalom. Izađi iz stanice i ponovo obavi rundu razgovora sa Nikol, Perl, muzičarima i Dvejnom (glavna tema treba da bude general i mapa okoline Karamontea). Pored kamiona u kome sedi Dvejn naići ćeš na profesora Ubijea. Podrobno porazgovaraj sa profesorom, a zatim razmeni mišljenja i sa Dvejnom. Uđi u zgradu rudarske kompanije. Razgovaraj sa devojkom (Končita) i sa njenim sekretarom. Vrati se na gradski trg i pričaj sa Dvejnom (slaži ga u vezi sa detonatorom). U prostorijama rudarske kompanije ponovo razgovaraj sa Končitom, a kada izađeš napolje popričaj sa Nikol. Uđi u policijsku stanicu i nagovori Nikol da zabavi generala. Kada njih dvoje odu, pogledaj mapu na zidu i pričaj sa Renaldom. Izađi iz stanice i zatraži od Perl da odvrati Renaldovu pažnju. Posle toga policijska stanica će ostati prazna. Pregledaj mapu i uđi u prostoriju iza Renaldovog radnog stola. Našao si se u zatvoru. Razgovaraj sa Migleom. Idi do rudarske kompanije, zatraži od Končite detonator i ona će dozvoliti da ga uzmeš (detonator se nalazi u ormanu iza Končite). Odnesi detonator Dvejnu. Vrati se u zatvor i reci Migelu da imaš plan za bekstvo. (Napomena: Od ovog momenta događaji u igri teku paralelno. Svaka promena likova koje igrač vodi biće naznačena u okviru rešenja.) Nikol: Pogledaj sabljarku koja visi na zidu, tigrovu kožu, lampu i TV prijemnik. Razgovaraj sa generalom. Posle izvesnog vremena u sobu će ući generalova majka. Džordž: Razgovaraj sa Migelom i reci mu da ti doda konopac. Jedan kraj konopca veži za prozorske rešetke, a drugi kraj daj Dvejnu. Sledeća scena te zatiče u džungli. Pokupi lijanu i pomoću nje poveži dva kamena točka na presi koja se nalazi levo. Pokušaj da dozoveš čoveka koji živi u kućici na drvetu. Neće ti uspeti. Stavi isečke iz novina na lišće koje se nalazi levo od vodenice, a zatim malu statuu iskoristi na vodeničkom točku. Varnica će zapaliti hartiju i lišće i kuća će se napuniti dimom. Tada će se pojaviti otac Hubert. Razgovaraj sa njim i zatraži da ti pokaže put do domorodačkog sela. Uzmi okovratnik koji ti Hubert bude dao i stavi ga u presu. Koristeći veliki krst pokreni presu, a zatim ispeglani okovratnik vrati ocu Hubertu. Pričaj sa njim i on će te otpratiti do ulaza u selo. Tamo najpre popričaj sa stražarem, a onda mu daj kutiju sa psećim biskvitima. Stražar će se vratiti i zatražiti još biskvita. U kutiju ubaci kamen za likom kojota i ponovo je daj stražaru. Posle toga će te pozvati seoski šaman. Saslušaj njegovu priču i zatraži da ti da lek za Nikol. Dobićeš koren nekakve biljke. Vrati se do kuće oca Huberta, koren ubaci u presu i ispod nje postavi konični poklopac koji nosiš još iz Marseja. Pomoću krsta pokreni presu i iscedi sok u posudu. Pokupi posudu i odnesi je Nikol koja se nalazi u Hubertovoj kući. Posle animacije naći ćeš se na ostrvu. Razgovaraj sa arhitektom i pokušaj da pogledaš njegove planove. U blizini ćeš sresti dečaka po imenu Rio. Pričaj sa njim, a zatim se popni do kuće kapetana Keča. Pogledaj mačku i razgovaraj sa gospođama. Vrati se na plažu i pričaj sa Riom. Još jednom razgovaraj sa sestrama Keč i one će otići. Ponovo idi do Ria i obavi novi razgovor. Daj Riu crva i on će upecati bicikl. Uzmi unutrašnju gumu sa točka. Rio će ponovo zabaciti udicu i ovog puta uloviti ribu. Kada dobiješ ribu vrati se do kuće. Popni se uz merdevine i veži unutrašnju gumu na jarbol. Siđi dole i zakači ribu na gumu. Mačka će otići ostavljajući za sobom crvenu lopticu koju treba da pokupiš. Ponovo se popni uz merdevine, skini gumu, a zatim je priveži za obližnje drvo. Napravio si priručnu praćku. Iz praćke ispali crvenu lopticu i ona će pogoditi ogledalce (marker) koje je montirano na kraju jarbola. Pokupi ogledalce i arhitekta će doći da vidi šta se dešava. Kada se on popne do jarbola izmakni mu merdevine ispod nogu. Sada slobodno možeš otići do plaže i tamo pokupiti planove i teodolit. Vrati se do kuće i planove pokaži sestrama Keč. Slobodan MACEDONIĆ |
| ||||||||||||
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |