![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| ||||||||||
Nikol: Otvori tašnicu i u njoj ćeš naći šnalu za kosu. Pregledaj sve izložbene vitrine i razgovaraj sa čuvarom. Popričaj sa profesorom Ubijem. Ubrzo će zazvoniti telefon i profesor će otići. Ponovo razgovaraj sa čuvarom i zatraži da ti pokaže ritualni kamen. Ispostaviće se da ga je profesor Ubije ukrao. Izvadi ključ iz vitrine i pokaži ga čuvaru. Koristeći isti ključ otključaj vitrinu pored telefonske govornice. Otvori poklopac i uzmi bodež. Da bi saznao gde se uputio profesor Ubije još jednom pričaj sa čuvarom. Razmakni zavese u desnom delu ekrana i ukazaće se vrata. Otvori ih pomoću bodeža i izađi iz muzeja. Džordž: Pregledaj brodski dnevnik. Pogledaj portret na zidu. Otvori kovčeg i iz njega će izaći mala Emili. Razgovaraj sa njom i saznaćeš da ona ima krst kapetana Keča. Pokupi pero sa stola. Uzmi lampu i stavi je u mastionicu. Mapu stavi na sto. Idi do plaže i razgovaraj sa Riom. On će zatražiti da mu doneseš nove mamce. Vrati se do kuće i mački pokaži pero. Pokupi perca i odnesi ih Riu. Zauzvrat ćeš dobiti školjku. Odnesi školjku Emili i ona će ti dati krst koji treba da postaviš u držač na stolu. Na mapi će se tada ukazati lokacija na kojoj je kapetan Keč sakrio svoje blago. Zamoli Ria da te brodićem preveze do ostrva zombija. Kada se iskrcaš na obalu pregledaj brodić i primetićeš ribarsku mrežu. Traži od Ria da ti je da. Prebaci mrežu preko stene i moći ćeš da se uzvereš uz nju. Nikol: Pogledaj prorez za žetone na automatu i videćeš da je jedan žeton zaglavljen. Oslobodi ga koristeći šnalu, a zatim ga pokupi iz kutijice u koju upadaju neiskorišćeni žetoni. Priđi vagi, ubaci žeton u nju i izmeri svoju masu. Pokupi karticu sa rezultatom merenja. Pokušaj da obiješ ormarčić uz pomoć bodeža i napravićeš malu pukotinu na vratima. Karticu iskoristi na pukotini i vrata će se otvoriti. Pritisni prekidač. Na semaforu će se upaliti crveno svetlo. Uđi u voz kada se on zaustavi. Džordž: Idi desno (gornji izlaz sa ekrana) i na narednoj lokaciji pokupi trsku. Nalaziš se u močvari koja predstavlja mali lavirint. Nastavi gore desno i na sledećoj lokaciji naći ćeš životinjsku jazbinu. Gurni trsku u jazbinu i dobićeš duvaljku. Vrati se na početnu scenu i odaberi izlaz dole desno. Naići ćeš na malog vepra koji ti blokira put. Strelicu sa početka igre ubaci u duvaljku i gađaj životinju. Nastavi desno. Pokupi lijanu i veži je za ribarsku mrežu. Na lijanu postavi marker. Pokupi „predmet” koga zajedno čine lijana, mreža i marker, prebaci ga preko stene u obliku igle, a zatim povuci slobodnu nit da bi sve postavio u pravilan položaj. Vrati se kroz močvaru do lokacije sa jazbinom i nastavi dalje kretanje kroz lavirint sve dok ne dođeš do vidikovca odakle se vidi ceo ostrvski arhipelag. Pogledaj inicijale koji su urezani u stenu i u otvore postavi teodolit. Pogledaj kroz njega i pokreći ga udesno sve dok u dnu ekrana ne uočiš sjajan predmet (marker koji si postavio na stenu). Ispitaj marker (klikni na njega), a zatim pogledaj stenu koja se uzdiže tačno iznad markera. Na njenom vrhu je skriveno blago. Napusti vidikovac stazom koja vodi desno. Nikol: Potrebno je da se nesmetano ukrcaš na brod. Sačekaj da čuvar zađe iza kabine, pa se brzo sakrij iza sledećeg sanduka. Kada čuvar ponovo ode, iskoristi merdevine koje se nalaze na zidu kabine i popni se na krov. Sačekaj da se čuvar pojavi. Čim on prođe pored merdevina siđi dole, otvori vrata od ostave i brzo se vrati na krov. Čuvar će primetiti da nešto nije u redu i ući će u ostavu. Iskoristi taj momenat i zatvori vrata za njim, a bravu osiguraj pomoću metle koja stoji u blizini. Pogledaj kroz prozorče i videćeš svađu između profesora Ubijea i Karzaka. Kada Karzak ode uđi u kabinu. Pregledaj profesorovo telo i naći ćeš ritualni kamen. Bodežom ubodi Karzaka kada te napadne. Džordž: Razgovaraj sa rediteljem (Houks) i shvatićeš da se na ostrvu upravo snima film. Pričaj sa svim prisutnim članovima ekipe (kamerman, glumci i čovek pored stola sa zakuskom). Sa stola uzmi palačinku, sirup i kolačić. Namaži palačinku sirupom. Razgovaraj sa Houksom i počeće snimanje. Po završetku scene pogledaj obližnji žbun i videćeš da je krcat osama. Ponudi Bertu palačinku i on će se umazati sirupom. Baci kolačić u žbun. Uzmi još jedan kolačić sa stola, a zatim i njega baci u žbun. Posle animacije naći ćeš se na plaži. Reditelj ti neće dozvoliti da uđeš u šator. Razgovaraj sa njim i saznaćeš da mu je potreban kaskader. Pogledaj postolje kamere, pričaj sa kamermanom, a zatim ponovo sa Houkom. Dobićeš angažman. U toku snimanja pronaći ćeš blago kapetana Keča i njegov ritualni kamen. Nikol: Razgovaraj sa Titipokom o svemu. Pokušaj da pokupiš ritualni kamen koji leži pored bureta. S obzirom da je usijan moraš ga najpre ohladiti. Pokušaj da gurneš bure. Pošto ti neće uspeti, zamoli Titipoka da ti pomogne. Voda će ohladiti kamen posle čega ga možeš uzeti. Idi levo i doći ćeš do podnožja piramide. Razgovaraj sa kapetanom straže i reci mu da si došao da vidiš generala. Pokupi konopac i daj ga Titipoku. Kada konopac bude razapet, jedan kraj veži za motor. Skini cilindrični poklopac sa generatora, nožem preseci crevo za dovod goriva i poklopac napuni gorivom. Sipaj gorivo u motor. Pritisni prekidač, povuci ručicu i lift će se spustiti. Traži od Titipoka da ti pomogne. Uđi u lift i reci Titipoku da pokrene motor. Kada se nađeš na vrhu piramide pokupi redenik municije. Vrati se u podnožje, uzmi veliku baklju i zatraži od Titipoka da je zapali. Baklju baci na lokvu goriva, a zatim stavi redenik u vatru. Ponovo se liftom popni do vrha piramide i ubedi generala da baci pištolj. Priđi Džordžu koji leži vezan za sto i oslobodi ga pomoću noža. Na sledećoj lokaciji pokušaj da povučeš obe poluge. Traži od Džordža da ti pomogne. U narednoj sceni Nikol mora da reši jednu logičku zagonetku. U prostoriji se nalaze tri bitne stvari: mašina sa dva pokretna točka na kojima su prikazani majanski simboli, zid sa deset pločica sa simbolima i statua koja drži četiri pločice na kojima su takođe nacrtani simboli. Da bi se otvorila vrata koja vode u sledeću prostoriju, sve četiri pločice koje drži statua moraju biti aktivirane (pritisnute). Najpre treba uočiti da svaki od deset simbola na pločicama na zidu predstavlja zbir dva osnovna simbola koji su prikazani na točkovima. Da bi se aktivirala određena pločica (od prve do desete), točkove je potrebno okrenuti tako da se na mestu njihovog dodira nađu dva osnovna simbola čiji „zbir” daje simbol na pločici koja se želi aktivirati. Sa druge strane, simboli na pločicama koje drži statua jesu zbir po dva simbola na pločicama na zidu (npr. simbol na pločici u gornjem levom uglu jednak je zbiru drugog i petog simbola iz gornjeg reda pločica na zidu). Prema tome, sve se svodi na sabiranje sličica: dva simbola na točkovima tvore jedan simbol na zidu, a dva simbola sa zida daju jedan od četiri simbola na statui. Dakle, točkove je osam puta potrebno postaviti u pravilan položaj da bi se mogle pritisnuti sve četiri pločice na statui. Kada se vrata otvore, siđi niz stepenice. Džordž: Skini baklju sa zida i reci Titipoku da je zapali. Povuci polugu. Naći ćeš se u novoj prostoriji, ovoga puta sam. Povuci polugu u središtu zida i vrata će se zatvoriti. Napusti prostoriju kroz drugi izlaz i u sledećoj sobi povuci desnu polugu. Izađi iz sobe i pojavićeš se u hodniku. Povuci desnu polugu i uđi u početnu prostoriju. Sada će tajna vrata biti otvorena. Starom bakljom zapali novu koja se nalazi na zidu. Uzmi baklju i napusti prostoriju kroz tajna vrata. Još jednom povuci polugu i otkrićeš tajno stepenište. Siđi dole i uslediće finale. Slobodan MACEDONIĆ |
| ||||||||||||
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |