SITNA CREVCA<>
062017<><>

Kako postati programer (9): baze podataka, git, konvencije

Zmije i kamile

Konvencije, cheat-sheet, SQL upiti, Github...

Ovaj broj ćemo započeti laganim temama, a prva od njih je: konvencije u pisanju programa. Često se očekuje da se u nekom programskom jeziku ili unutar velike kompanije poštuju pravila pisanja kôda - nazivanje promenljivih, funkcija, konstanti, dubine uvučenih redova u ugnježdenim programskim blokovima i tako dalje. Neka od najpoznatijih pravila pisanja su Camel Case i Snake Case. Sami nazivi su potekli od vizuelnog izgleda teksta, jer se imenovanje po ovim pravilima vrši na sledeći način:

...

(ostatak teksta trenutno nije dostupan on-line)

Ognjen POPOVIĆ

 
 NOVE TEHNOLOGIJE
Neplanirani uticaj modernih tehnologija na ljude

 TRŽIŠTE
Novi procesori iz Intela i AMD-a

 NA LICU MESTA
Samsung QLED prezentacija
Digital Day 2017
Oracle Cloud Day
Predstavljanje NOPS kampanje
Huawei i Vlada Srbije
La Roche-Posay prezentacija
Bosch „eMagine”
DATUM 17
Product Meetup

 KOMPJUTERI I FILM
Cars 3
Despicable Me 3
Filmovi, ukratko

 SITNA CREVCA
Kako postati programer (9): baze podataka, git, konvencije

 VREMENSKA MAŠINA
3D studio, fake news i dvojezgarni CPU

 PRST NA ČELO
Lešinari i njihove priče
Home / Novi brojArhiva • Opšte temeInternetTest driveTest runPD kutakCeDetekaWWW vodič • Svet igara
Svet kompjutera Copyright © 1984-2015. Politika a.d. • RedakcijaKontaktSaradnjaOglasiPretplata • Help • English
SKWeb 2.54
Opšte teme
Internet
Test Drive
Test Run
PD kutak
CeDeteka
WWW vodič
Svet igara



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera