![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Digital Day 2017
Dom omladine Beograda, 16. maj
„Mobilno oglašavanje u 2016. godini u Srbiji je poraslo za 250 odsto u odnosu na prethodnu godinu”, Sanja Lalević Cvetković, IAB Serbia, Direct Media. „Korisnici u Srbiji posećuju portale sa vestima 27 odsto više od Britanaca, i čak 10 odsto više vremena provode online, ali zbog jače ekonomije u Velikoj Britaniji se na digitalne reklame troši oko 100 puta više”, Jonathan Francis, Google Zoo tim. „Agilan pristup implementacijama novih platformi je bitan da kompanija ostane u trendu”, Predrag Ćirković, SAP West Balkans. „Nova igra tek počinje, jer je za uspešno poslovanje ključna brzina prihvatanja i postavljanja novih trendova”, Nemanja Žilović, Telenor. "Telekom industrija u poslednjih nekoliko godina prošla je kroz ozbiljne transformacije, promenjena su pravila igre i strategija podseća na japansku strategiju – otvorena borba na svakom frontu”, Milan Simić, CIO Telekom Srbija). „Ako nisi uplašen, onda si u problemu, onda si već zakasnio. Totalna paranoja može da vas spase da budete u prednosti”, Lazar Džamić, kreativni strateg. „Živimo u četvrtoj industrijskoj revoluciji, sa pažnjom publike od tri sekunde, sa previše podataka svuda oko nas”, Katrzyna Paliwoda, Facebook. „Dolazimo do toga da će nas velike kompanije i marketinške agencije znati bolje nego naša porodica”, Houssaini, marketinška kuća Havas. „Da biste porasli i optimizovali poslovanje morate zaboraviti svo tradicionalno znanje, jer su današnji konzumenti mnogo drugačiji od onih od pre nekoliko godina”, Steve Lok, medijska kuća The Economist. S.K. |
![]()
![]() ![]()
![]()
![]()
![]()
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opšte teme | Internet | Test drive | Test run | PD kutak | CeDeteka | WWW vodič • Svet igara Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |