TEST PLAY<>
062002<><>

Duke Nukem: Manhattan Project

Povratak na igračku scenu Duke Nukema, harizmatičnog junaka nekoliko platformskih igara i jedne od najpopularnijih pucačina s početka evolucije FPS žanra, najavljuje se godinama, a strpljenje igrača koji željno očekuju nove dogodovštine plavokosog mišićavka istanjeno je do granice pucanja. I dok odgovorni u „3D Realmsu” lagano smišljaju nove izgovore za kašnjenje igre Duke Nukem Forever, zvaničnog nastavka Duke Nukema 3D, „SunStorm” je pripremio 3D akcionu platformu s Nukemom u glavnoj ulozi i postigao pun pogodak.

Kvalitetan Prism 3D engine, jednostavan interfejs i masa duhovitih komentara koje izgovara Jon St. John, čovek koji je Dukeu pozajmio glas još daleke 1992. godine, glavne su odlike ove igre. Duke Nukem: Mahnattan Project je 2D platformska igra smeštena u raznovrsno i vizuelno izuzetno prijatno 3D okruženje začinjeno sočnom grafikom i efektima kakvi se retko viđaju u ovom tipu igara. Izvođenje umnogome podseća na Pandemonium!, veliki hit iz 1997. godine, što je svakako unapređenje u odnosu na igre od pre desetak godina, ali ipak predstavlja zastareo koncept kome će se obradovati samo ortodoksni ljubitelji skrolujućih platformi. S druge strane, svedene kontrole i sveukupna jednostavnost pravo su osveženje u vreme kojim dominiraju igre komplikovanog interfejsa.

Duke Nukem: Manhattan Project oduševljava ne toliko svojim tehničkim kvalitetima, koliko urnebesnom atmosferom kojoj naročit šmek daju glasovni komentari i duhovite situacije koje izražavaju parodiju na neka poznata dela igračke i filmske industrije. Gotovo svaku akciju Duke će prokomentarisati na sebi svojstven način, bilo da rešeta napasne mutirane prasiće („Rest in pieces!”), džinovske pacove iz kineske četvrti ili opasne devojke s električnim bičevima, vodi ljutu bitku s čuvarima nivoa, rešava logičke zagonetke („Sometimes I even amaze myself”), oslobađa lepotice iz zarobljeništva („I go where I please, and I please where I go”), iznova gubi život na istom mestu („I could do this all day”), sakuplja obojene kartice („Surprise, surprise, I need a key card”). Broj života nije ograničen („So, there is life after death”), ali treba voditi računa o količini energije i municije, koja se može i obnavljati povratkom na ranije pređene deonice. Naravno, mnoštvo neprijatelja i raznovrstan arsenal u rukama glavnog junaka se podrazumevaju („Babes, bullets, bombs... Damn, I love this job”).

Gradimir JOKSIMOVIĆ

 
The Elder Scrolls III: Morrowind
Zoo Tycoon: Dinosaur Digs
V8 Challenge
2002 FIFA World Cup
Duke Nukem: Manhattan Project
Šta mislite o ovom tekstu?
Grand Theft Auto III
The Italian Job
Solaris 104
The Partners
Star Wars: Galactic Battlegrounds
Hotel Giant
Jane’s Attack Squadron

MINIMUM:
PentiumII/350 MHz, 64 MB RAM-a, D3D/OpenGL 8 MB
OPTIMUM:
PentiumIII/700 MHz, 128 MB, D3D/OpenGL 32 MB

88
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera