PRVI UTISCI
Čini se da živimo u zlatno doba za kombinovanje žanrova i elemenata gameplaya, u vreme kada razvojnim timovima jedine prave barijere pri stvaranju novih igara mogu da predstavljaju ograničenja u ambiciji ili umešnosti njihovih autora. Dobri ljudi iz studija Feneq očigledno su više nego dovoljno ambiciozni i umešni, jer njihovo ostvarenje Rogue Command, koje se odnedavno nalazi u Early Accessu na Steamu, na odličan način kombinuje tradicionalnu mehaniku strategija u realnom vremenu sa elementima modernih i popularnih roguelite deckbuildera. Zabavna kombinacija tradicionalne mahanike strategija u realnom vremenu sa elememntima roguelite deckbuildera U svom sadašnjem obliku, Rogue Command nema neki specifičan zaplet, sem očigledne postavke da vodite robotizovanu posadu jedne interplanetarne letelice koja se kreće od sistema do sistema u potrazi za novim resursima, kako bi nastavila put ka... negde. Svaka njihova stanica predstavlja klasičan RTS nivo, koji počinjete sa samo jednom radilicom, zvanom engineer, koja u duhu probea iz Starcrafta sprovodi teleportaciju građevina iz orbite. Glavni resurs koji prikupljate su energetski kristali, a harvesting se obavlja na specifičan način: prvo podignete rafineriju, a onda u rafineriji gradite same sakupljače koji su neraskidivo povezani sa njom. Ako želite da ubrzate skupljanje kristala nakon što dostignete maksimum od pet radilica po rafineriji, jasno je da morate da podignete novu rafineriju. Slede različiti tipovi baraka koje proizvode specifične jedinice vaše robo-armije, kao i uslužne građevine, od čisto defanzivnih struktura, do onih koje pružaju boostove svim jedinicama u njenom delokrugu. Kao što to obično biva, nakon izgradnje baze i podizanja armije, sledi sukob sa protivničkom frakcijom koja radi to isto na drugom delu mape. Iako jedinice i građevine, krasi simplistički, low-poly dizajn, obris svakog pojedinačnog robota, objekta ili građevina veoma je upečatljiv, tako da brzo možete da utvrdite kakav je sastav neprijateljskih redova i da tome, ako ste u mogućnosti, prilagodite svoju taktiku. Prilagođavanje i razvoj vaše armije i razvoj vaše armije jedan je od glavnih elemenata ove igre, a obavlja se putem karata, kao u većini aktuelnih roguelite deckbuilder naslova. Naime, nakon svake pobede na strateškom polju, dobijate mogućnost da birate između uvrštavanja nove karte u vaš špil ili unapređivanja neke od postojećih. Sa jedne strane, veći broj karata daje vam veći stepen taktičke i strateške raznovrsnosti, a sa druge, jače karte znače moćnije jedinice i građevine ili, pak, veće bonuse prilikom borbenog i ekonomskog segmenta igre. U svojoj trenutnoj verziji, Rogue Command već ima apsolutno funkcionalan i zarazan RTS modul. Kretanje jedinica i njihovo ponašanje prilikom attack+move napredovanja po terenu izvedeno je više nego kompetentno, animacije su glatke, a zvuk solidan. Pošto se radi o single-player naslovu, jako lep detalj koji olakšava igru je automatizovano usporavanje toka vremena kada aktivirate neku od specijalnih veština vaših jedinica. Usput, kada napravite i kasnije selektujete neku borbenu grupu, specijalne veštine jedinica u grupi automatski se mapiraju na ’qwerty’ tastere, tako da je njihovo korišćenje veoma lako i pregledno. Igru, za sada, mnogo više definiše ono što još uvek nedostaje, a obećano je da će biti implementirano tokom meseci koji su pred nama. Dok u ovom, ogoljenom obliku igra, samo na osnovu vizuelne prezentacije, ima solidnu dozu šarma, neki narativni okvir podigao bi atmosferu na viši nivo. Dalje, u trenutnoj verziji, Rogue Command nas automatski vodi od misije do misije, a u finalizovanoj igri trebalo bi da imamo mapu sektora na kojoj bismo mogli da biramo kretanje kroz sisteme, sa nagoveštajima stepena izazova i nagrada na datoj mapi. Sem toga, bilo bi lepo da autori dodaju igri leksikon/in-game enciklopediju karata, jedinica i građevina, kako bismo mogli da planiramo dugoročno, a ne da tek nakon N misija skapiramo da nam željeni build škripi. Ipak, već sada, u ovom nedovršenom obliku, Rogue Command izgleda veoma lepo i obećava gotovo idealnu zabavu za igrače koji vole i RTS mehaniku i roguelite deckbuilder naslove.
|
||||||||||
Najčitanije
Igre
Telefoni
Hardver
Softver
Nauka
Doom: The Dark Ages Doom iz mračnog doba drugačiji je od svih drugih Doomova, jer je Slayer koncipiran kao tenk sa štitom... Clair Obscur: Expedition 33 Estetika Belle Époquea, gameplay u skladu sa kanonima JRPG-a, vrhunsko pripovedanje i ljubav prema igrama... Computex 2025, Tajpej, Tajvan AI NEXT Ovaj, nekada ultra-PC-specifični sajam, odavno se proširio na srodne tehnologije, biznis rešenja i digitalne usluge, postavši varijanta azijskog C... Gigabyte GeForce RTX 5070 Gaming OC 12G Višak samopouzdanja Kartica je sa hardverske strane vrlo kvalitetna, ali ništa ne može da nadomesti nedostatak snage „pod haubom”... Asus ProArt P16 (H7606WP) Pronalazak neverovatnog Novi ProArt P16 donosi moderna rešenja, u dobro usaglašenom odnosu gabarita i performansi – alatka koju ćete sa ponosom nosati sa sobom... Logitech ProX Superlight 2 Sve udvostručeno Ovaj miš predstavlja jasnu indikaciju da najveći proizvođač ne želi da napusti nijedan segment tržišta... Winhance 25.05 Popravka Prozora U pitanju je alatka koja omogućava da se brzo rešite (većine) bloatwarea, ali i da obavite optimizaciju rada Windowsa... .rs: Beogradski prevoz na Yandexu • Srbija u SEPA • Loši primeri digitalizacije Unapređeno e Zakazivanje Beogradski prevoz na Yandexu • Srbija u SEPA • Loši primeri digitalizacije Google Mariner, Google Astra i AI autonomni agenti Uspon tihog softvera Umesto kliktanja stručnog lica, softver će, već ove godine, u tihom, gotovo nečujnom načinu rada - završavati posao... Fatal Fury: City of the Wolves Fatal Fury je oduvek bio čudna cvećka u svetu borilačkih igara; takav je i ostao... Arc Raiders Novi extraction shooter iz pera autora dobrih delova franšize Battlefield (i potcenjenog The Finals)... |
||||||||||