U pitanju je vrlo zabavna, tehnički impresivna i hardverski zahtevna kombinacija akcionog RPG-a i tower defense igre, zasnovana na Dead Island licenci koja podrazumeva okruženje, likove i situacije koje smo videli i iskusili u „velikom” Dead Islandu (i Riptide expanziji) na PC-u i konzolama. Igra se sastoji od pojedinačnih misija različitog karaktera, ali osnovni tip je odbrana baze od nekoliko zombi talasa. Nemrtve sablazni sprečavate postavljanjem različitih automatskih turela (mitraljez, bacač plamena, seckalica...), a ujedno ih mlatite/sečete/napucavate vodeći jednog od DI junaka u klasičnom maniru izometrijskog akcionog RPG-a. Zombiji dolaze u raznim formama, od sporog i slabog „topovskog mesa”, oličenog u običnim hodačima, preko specijalizovanih varijanti i bossova. Sistem osvajanja lootboxova sa kartama za unapređivanje turela, likova i korisnih predmeta, isti je kao u Clash Royale – imate četiri slota za njih, a u jednom trenutku se „otvara” samo jedan, što traje od par sekundi do desetak sati, zavisno od kvaliteta. To vreme možete skratiti dijamantima koje vrlo sporo skupljate igranjem ili ih instant kupujete za realni novac, a za 500 dijamanata možete da kupite još jednog fizikalca koji će omogućiti otvaranje dva kofera u isto vreme. Ovaj sistem je bolji od energije koja ograničava igranje, jer vam ne ograničava zabavu, već samo brzinu skupljanja plena.Miodrag KUZMANOVIĆ | | |