![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| ||||||||||
Trenutno veoma popularan žanr zombi apokalipse, možda nekima već dosadan, dao je ideju malom timu Indi Stouna da napravi zombie-apocalypse survival RPG. U poslednjih nekoliko godina postoji sve više 2D igara, koje, što je iznenađujuće, nisu loše. Među njima je i Project Zomboid, koji ljubiteljima igara poput Left 4 Deada ili Dead Islanda pokazuje da igra sa ovom tematikom ne mora da bude bezumna pucačina da bi bila zarazna.
Okruženje je lepo urađeno, nacrtano, detaljno, čak ima i nekoliko „nasumično generisanih” elemenata. Igra je sandbox tipa. Story mod sadrži tutorijal koji po završetku pušta igrača da se slobodno kreće po celoj mapi, kao i u sandboxu. Character Creation je prilično standardan – birate mane i vrline lika kojim ćete upravljati. Da biste izabrali neku dobru karakteristiku kao što je brave ili resilient, morate izabrati i nekoliko loših, što je zapravo prilično fer trampa. Prvo što treba da uradite u igri jeste da opelješite kuću u kojoj ste se obreli i da se nadate tome da će u nekom od ormara biti neko oružje (iz nekog razloga, stanovnici najviše vole da čuvaju sekire i bejzbol palice u kuhinjskim elementima). Zapravo ćete biti srećniji ako naiđete na palicu ili nož nego na pušku, jer ćete sa njom najčešće ubiti jednog, a privući sve ostale zombije. Ako niste bili te sreće da nađete nešto korisno u prvoj kući, ima još nade, jer je populacija zombija prilično mala prvih dana, tako da možete relativno sigurno da se prošetate do prvog komšije. Ako ste imali sreće, igru počinjete u predgrađu. Najviše „inficiranih” je u centru grada (i kuhinjskih elemenata ima mnogo više u predgrađu, pa u slučaju da ste u poslovnom delu grada, velike su šanse da ćete se prvih nekoliko dana braniti samo olovkama i sličnim kancelarijskim priborom). Igra ne sadrži preterano mnogo oružja i predmeta, ali će vam često nešto zatrebati i preturaćete po okolnim kućama. Pored oružja, najbitnija stvar je hrana. Kada ispraznite kuću ili dve, pametno je useliti se u jednu od njih i ubaciti sve kvarljive namirnice u frižider, jer nije preporučljivo jesti riblji file koji se već raskomotio u vašem džepu. Poželećete i da od „svoje” kuće napravite utvrđenje, pa će vam biti potrebni ekseri (koji se opet iz nekog čudnog razloga nalaze baš tamo gde ih ne očekujete, tj. apsolutno svuda). Naravno, ekseri nisu ništa bez čekića, ali je čekić znatno teže naći nego eksere. Čekić i ekseri su dovoljni da zakucavate daske na prozore i vrata, ali je mnogo bolje naći još i testeru i sekiru, kojima ćete od vrata ili drveća tesati nove daske. Ako vam se iz nekog razloga ne sviđa nijedna od ponuđenih kuća, možete sagraditi neku po svom ukusu. Pravljenje skloništa, dorađivanje postojeće kuće ili prosto zabarikadiravanje (16 slova, prim. ur.) vrata mogući su zahvaljujući relativno jednostavnom crafting sistemu integrisanom u vašu inventoriju. Marko IGIĆ | |||||||||||||
![]()
![]()
|
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |