Za najveći broj igara na touchscreen jedinicama važi pravilo da je upravljački sistem putem ekrana osetljivog na dodir loš, ali neophodan kompromis. Jedan od retkih izuzetaka je Strikefleet Omega, svemirski RTS, kojim se ni teorijski ni praktično ne bi bolje upravljalo nego putem prsta koji klizi po ekranu. Strikefleet Omega najbolje bi se mogao opisati kao pojednostavljena, 2D verzija Homeworlda. Zaplet o borbi čovečanstva protiv nadmoćnog, insektoidnog neprijatelja, odsudni poraz zemaljskih snaga i poslednja nada oličena u udarnoj floti Omega slatka je SF oblandica koja služi kao idealan backdrop za svemirske bitke mikroepskih razmera. Igra se sastoji od 40 nivoa (dodatni će doći sa jesenjim apdejtom) u kojima vaša flota (default komandni brod i pomoćni, koje kupujete rudom iskopanom u samoj misiji) treba da preživi određeni broj protivničkih talasa. Protivnike, koji dolaze u formi lovaca, bombardera i kapitalnih brodova uništavate slanjem svojih letelica, kojima prstom određujete trajektoriju presretanja. Borbena mehanika podleže „rock-paper-scissors” mehanici, u kojoj su lovci najefikasniji protiv drugih lovaca, presretači protiv bombardera, bombarderi protiv kapitalaca i slično. Strikefleet Omega spada u retku kategoriju freemium naslova, koji se bez poteškoća mogu kompletirati i bez kupovine za pravi novac (premijum brodovi) Miodrag KUZMANOVIĆ | | |