KORAK PO KORAK<>
022001<><>

Blair Witch Volume Three: The Elly Kedward Tale

Junak igre Džonatan Praj dolazi u gradić Bler da bi ispitao slučaj nestalih osoba u okolnim šumama. Na samom početku srešćeš nekoliko ljudi koji će te upozoriti da se nešto čudno dešava. Pokušaj da uđeš u kuće, ali ćeš videti da su sve zaključane. Prvi objekat u koji možeš ući jeste štala. Ubij dva pobesnela psa i iz drugog boksa uzmi bocu viskija. Ako želiš, možeš pokupiti i poster sa slikom nestale osobe, ali to nema značaja sa igru. Idi do gradonačelnikove kuće (objekat u glavnoj ulici neposredno pre crkve). Gradonačelnika Džonaha naći ćeš u njegovoj radnoj sobi. Popričaj sa njim i on će ti reći da u zatvoru drži dve osumnjičene osobe: ženu po imenu Elizabet Stajler, koja je prema verovanju meštana veštica, i Hiruma Hitroua, lokalnu propalicu i pijanca. Takođe, predložiće ti da u cilju istrage posetiš lokaciju Coffin Rock. Nakon razgovora pokupi ključ sa stola.

Uđi u crkvu i razgovaraj sa ocem Gudfelouom. Od njega ćeš dobiti informacije o misterioznoj Eli Kedvard. Izađi napolje, obiđi crkvu i dođi do zatvora (ispred zgrade ćeš videti obešenu ženu). Siđi niz stepenište i upotrebi ključ. Najpre popričaj sa pijanicom. Kada on odbije da razgovara, ponudi mu viski. Čovek će tada progovoriti. Elizabet Stajler će se pridružiti razgovoru i, između ostalog, priznati da je veštica, ali da upražnjava samo pozitivnu magiju. Izađi iz zatvora i uputi se ka šumi.

Coffin Rock ćeš naći relativno lako: smešten je otprilike na sredini mape, tik pored starog drvenog mosta preko reke. Tela na koja budeš uz put nailazio (uspavani zombiji) slobodno ignoriši, jer te niko neće napadati. Međutim, kada stigneš do stene, napašće te jedna grupa neprijatelja. Moraš ih sve potamaniti i tada će uslediti animacija u kojoj ćeš spasti devojčicu koja je vezana za stenu. Od tog trenutka kreature u šumi će oživeti i neće ti dati mira do kraja igre. Srećom, ako izuzmemo besne pse, ostali protivnici su prilično spori, pa ih relativno lako možeš zaobići i pobeći.

Sledeća scena automatski te vraća u Bler. U crkvi popričaj s gradonačelnikom i sveštenikom o stanju devojčice koju si spasao. Gradonačelnik će ti dati svoju pušku, a sveštenik reći da je na lokalnom groblju sakriven krst velike moći. Dobićeš list hartije na kom je zapisana molitva. Izađi iz crkve i dođi do groblja. Pročitaj molitvu ispred kapije i ona će se otvoriti. Na groblju će te napasti grupa demona. Kada ubiješ njihovog predvodnika (najveći rastom) moći ćeš da pokupiš sveti krst. Vrati se u crkvu, pokaži svešteniku krst i on će ti objasniti kako se koriste njegove moći (krst emituje vatreni mlaz koji prži protivnike).

Idi do zatvora i popričaj sa Elizabet Stajler. Ona će ti reći da poseduje mapu na kojoj je upisana lokacija kuće Eli Kedvard, ali da se mapa nalazi u njenoj knjizi magija. Od Elizabet ćeš dobiti ključ njene kuće koja se nalazi levo od crkve. Idi tamo, otključaj vrata i uđi. Upali lampu i pregledaj sobu. U uglu ćeš videti lobanju i krug od sveća. Pokupi knjigu koja se nalazi u neposrednoj blizini. U tom momentu vrata će se zatvoriti i napašće te teško vidljivi demon. Vodi računa da njegove obrise možeš nazreti samo ako u ruci držiš upaljenu lampu. Demona moraš ubiti i vrata će se tek tada otvoriti. Vrati se do zatvora i Elizabeti predaj knjigu. U tvom dnevniku tada će se pojaviti lokacija Eline kuće. Pored toga, od Stajlerove ćeš dobiti magičnu kutiju čijim aktiviranjem možeš privremeno zadržavati neprijatelje koji te budu napadali u šumi. Ponovo uđi u šumu.

Već na prvoj lokaciji primetićeš belog vuka. Sledi ga i on će te dovesti do ulaza u šator u kome živi šaman Asgaja (pojavljuje se kao starac u Rustinu Parru). Uđi u šator i popričaj sa Indijancem. Saznaćeš da moraš spasiti tri indijanska deteta koje je demon Hecaitomix pripremio da žrtvuje. Šaman će, međutim, osetiti da mu ne veruješ, i reći ti da se vratiš kada prevaziđeš strah i budeš spreman da poveruješ u njegovu priču. Napusti Asgajino sklonište i uputi se ka Elinoj kući (neprestano konsultuj mapu i ne možeš se izgubiti; kuća se nalazi u gornjem levom uglu šume). Kada se nađeš u kući idi levo i uđi u sobu sa podrumskim vratima. Pokušaj da ih otvoriš. Nekakav glas će ti se tada obratiti i nekoliko sekundi kasnije bićeš izbačen napolje. Vrati se do Asgaje i on će ti dati vudu lutkicu koja ima sposobnost da detektuje čudovišta (aktiviraj je u inventaru i ona će početi da zvecka kada ti se nešto približava). Takođe, dobićeš predmet koji će ti omogućiti da spoznaš samoga sebe. Sada si spreman da se součiš s demonom u Elinoj kući. Dakle, idi tamo i ponovo pokušaj da uđeš unutra. Demon će te tada napasti. Kada ga ubiješ, uđi u kuću i siđi u podrum. Oslobodi dečaka i on će ti dati orlov talisman (Eagle Talisman). Izađi iz kuće i pojaviće se Asgaja. On će ti reći da moraš posetiti još dve dimenzije: Spirit Plane i Demon Plane. Od njega ćeš dobiti „twanu” koja otvara kapiju od prve. Pogledaj mapu i videćeš da je na njoj upisana lokacija „Spirit Plane”. Idi tamo i ispred velike stene upotrebi „twanu” koju ti je dao Asgaja. Naći ćeš se u drugoj dimenziji.

Slobodan MACEDONIĆ

 
Escape from Monkey Island
Blair Witch Volume Three: The Elly Kedward Tale
Šta mislite o ovom tekstu?
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera