Prikaži potpunu verziju : Starcraft II
Strane :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[
11]
Možda ako te npr ne zanima kako se igra sc u mp-u, želiš da igraš svojom taktikom i prelaziš misije svojim tempom. U pravu je čovek - nemoj me ograničavati. Pusti ti ako ja hoću da se deffujem pa kasnije da radim counter attack. Želim i ja da imam dovoljno vremena u partiji da isprobam razne taktike, držanje linije, kontrola prolaza, iznenadni drop, diverzije, navlačenje protivnika itd. Da se ne svede igra na puko spamovanje i masovanje jedinice i rush-crush taktiku!
Ovakvo stanovište i ja delim. Mrzim to mp spamovanje i suvi zakon bržeg. Mnogo mi je lepše da uz ritualno ispijanje kafe polako izgradim granitnu odbranu i onda krenem u kontra napad. U spamovanju nema draži, to je sve nekakav adrenaline rush, štanc, juriš, pogibija, pa opet. Nema duše. Razumem ja da mp nikad ne može da se dobije bez toga, ali, zaboga, pustite nas da barem u sp uživamo bez ograničenja. Time limit i fast setting je ok za onog ko to voli, ali za one koji to ne vole... treba te dve stvari staviti kao opciju koja može da se ukine/promeni.
Svi smo mi različiti i mislim da ne treba omalovažavati tuđe ukuse. Ja generalno poštujem različitost i (skoro) uvek se držim filozofije "slažem se da se ne slažemo" :)
Zato što te onda ništa ne sprečava da masuješ armiju tri sata i onda pregaziš šta god ti komp stavi pred tebe. I meni ne prija konstantna jurnjava i tenzija, ali sa druge strane ovde je maestralno odrađena i kvalitetno implementirana/opravdana kroz priču u nivoima. Na svakom nivou se nešto novo i sveže dešava, nema klasičnog penzionisanja, a i nije preterano teško odraditi i sporedne zadatke i pokupiti research poene, čak i na hard settingu (o normalu da i ne pričamo).
Bas to sto pricate i mene odbija od MP-a jednostavno nemam zivaca da jurcam da sve brzo uradim i juris. Bukvalno su ljudi u fazonu da znaju u kojoj sekundi ili minuti od pocetka moras nesto da izgradis ili stisnes inace si izvisio u startu.
Hocu sto kaze covek da sednem malo iskuliram, da malo razgledam sta mi se nudi hocu da vidim sve jedinice i neke nadogradim itd...
Ali to ne ide bas lako :)
Jednom prilikom sam uspeo da se super izgradim i razvijem ali to je bilo samo zato sto sam bio poslednji u nizu na jelovniku nekog lika koji nas je sve pregazio :(
Da slažem se, ja sam baš to uradio, skoro sve sporedne zadatke i misije prešao na Hard. Sa malo vežbe i upornosti brzo se uđe u "ritam" - nije preteško. Na kraju je onako prijatno nagrađujuće :)
Nema šta, gameplay, fluidnost sve ide ko podmazano, čak su neke misije baš originalne. Ali često uhvatim sebe kako se iznerviram što opet ide neka jurnjava ili što neki timer odbrojava :)
Ovo je real time strategija, penzosi mars u Total War fransizu ako vam se ovde ne svidja! :kreza:
Sta znaci "real time" strategija?
analayzer
6.10.2014, 18:02
Znači da se strategija odvija u realnom vremenu.
Ovo je real time strategija, penzosi mars u Total War fransizu ako vam se ovde ne svidja! :kreza:
Hteo si da kažeš Civilizacija :D
Ma znam, nego hocu reci sve su u realnom vremenu i sta to u igrama i znaci. Sta je to u realnom vremenu u Starcraftu vise nego eto total war.
Starcraft igram i sp i mp jos od 1998.
Samo mi fali sada malo da bude sporija da je nekako vise ispipam. :)
Zbog takvog nacina igranja vecinu jedinica nikad i ne vidim u mp modu.
perablenta
6.10.2014, 20:46
Samo mi fali sada malo da bude sporija da je nekako vise ispipam. :)
Zbog takvog nacina igranja vecinu jedinica nikad i ne vidim u mp modu.
Iskreno to je glavni razlog zasto ja nikada nisam zavoleo ni keca ni dvojku.
Tolika igra sa toliko mogucnosti a 99% partija ljudi samo gledaju da sa 2 jedinice, obicno pocetne zavrse mec. Nekako to nadmetanje na kraju unisti sadrzaj igre.
Zato mi Generali npr. vise prijalju, brze se dobijaju top jedinice a i ljudi vise vole da se rokaju sa overlordima, steath jetovima, snajperima itd. a ne samo sa marincima i siege tenkovima.
A da ne pominjem one gluposti sa ulaskom radilice u bazu. Koji djavo uopste neko igra ako ce tako da igra.
Ma znam, nego hocu reci sve su u realnom vremenu i sta to u igrama i znaci. Sta je to u realnom vremenu u Starcraftu vise nego eto total war.
Starcraft igram i sp i mp jos od 1998.
Samo mi fali sada malo da bude sporija da je nekako vise ispipam. :)
Zbog takvog nacina igranja vecinu jedinica nikad i ne vidim u mp modu.
Nije isto. Informisi se malo na internetu da bi shvatio razliku izmedju real time i poteznih strategija.
Iskreno to je glavni razlog zasto ja nikada nisam zavoleo ni keca ni dvojku.
Tolika igra sa toliko mogucnosti a 99% partija ljudi samo gledaju da sa 2 jedinice, obicno pocetne zavrse mec. Nekako to nadmetanje na kraju unisti sadrzaj igre.
Zato mi Generali npr. vise prijalju, brze se dobijaju top jedinice a i ljudi vise vole da se rokaju sa overlordima, steath jetovima, snajperima itd. a ne samo sa marincima i siege tenkovima.
A da ne pominjem one gluposti sa ulaskom radilice u bazu. Koji djavo uopste neko igra ako ce tako da igra.
Cry me a river...
Generale tek ne bih komentarisao, to je igra koja je postala poznata kao neizbalansirana, tj. da spamovanjem neogranicenih kolicina jedinica pobedis svaku partiju.
Starcraft 2 je bar toliko puta peglan i balansiran kako ne bi imao takvih stvari koje kvare igranje. A sto se tice rush taktika i presije tokom igranja, sve se to vremenom sredi, kad naucis da igras, a zavisi i od rase koju vodis. Sa Zergovima je najteze jer konstantno moras da radis ekspanziju, dok je sa Teranima moguc takav laganiji pristup igri kakav trazite.
Lepo sam reko, odeljenje za gerontologiju je u prizemlju. :kreza:
perablenta
6.10.2014, 23:03
Naucis da, ali to onda pretvara igru u counter vs counter vs counter i tako u nedogled. Suck all the fun out of it.
Ta kompetetativnost mi je i Total War MP ogadila. Ljudi samo igrali na jedinice koje su OP, ubagovane, mogu da se exploituju, na build koji daje najvecu statisticku sansu za pobedu itd.
Nije toliko izrazen taj counter koncept ako igras protiv prijatelja, ili jos bolje ako vas ima dovoljno da se podelite u timove. Naravno, potrebno je da imate lezerniji pristup igranju, da ne vadite jedni drugima oci oko gresaka.
A za kampanju, znam da je u Wings of Liberty bila odlicna, nije nabijala tenziju, bar meni, dozvoljavala je igracu da igra svojim ritmom, da eksperimetnise sasvim dovoljno. Izuzev par misija koje su bile timed. Za Heart of the Swarm ne znam, jer je nisam kupio cim se pojavila, kao WoL, tj i dalje je nemam. :D
Iskreno to je glavni razlog zasto ja nikada nisam zavoleo ni keca ni dvojku.
Tolika igra sa toliko mogucnosti a 99% partija ljudi samo gledaju da sa 2 jedinice, obicno pocetne zavrse mec. Nekako to nadmetanje na kraju unisti sadrzaj igre.
Prijatelju, tako je to sa svakom multiplayer igrom.
Ovo je real time strategija, penzosi mars u Total War fransizu ako vam se ovde ne svidja! :kreza:
Hehehe svidele su mi se ove "penzos" i "gerontologija" formulacije, iako su dijametralno suprotne mom stanovištu :) Stoga sam, samo zbog toga morao da lupim pohvale na postove, bilo je jače od mene :) Međutim u ovoj gore citiranoj rečenici postoji jedna začkoljica - u Total War serijalu se, barem meni, mnogo više dopada real time krljanje u bitkama, nego potezno tumaranje po mapi. Tako da opet dolazimo do problema u dijalogu :)
Generalno, strategije poput Warcraft/Starcraft-a više volim natenane, kao što već rekoh, uz kafu... takav mi je senzibilitet. Dok se npr. u Total War-u pretvaram u suprotnost - kratko, brzo i efikasno trebljenje neprijateljskih jedinica mi je ono, baš, merak. Blitzkrieg at its finest. Po kratkom postupku.
Tako da, barem što se mene tiče, nema nekog striktnog real-time kalupa. Obično sam strategije sa građenjem baze i utvrđenja više voleo da igram studiozno, korak po korak, uz totalnu demontažu neprijatelja na kraju partije. Do poslednjeg šrafa.
I generalno, nisam jedini, ima ljudi u mom okruženju koji isto tako razmišljaju, a vidim da i ovde na forumu nisam jedini. Tako da treba i jednima i drugima udovoljiti. Jednima kroz SP, drugima kroz MP. Bar ja to tako vidim :)
@Yonai ima nas još i više nego što misliš :)
Isti play stil sam igrao godinama i dan danas uživam u njemu. Kada sam počeo da se interesujem za MP u SCu video sam kako to nema veze sa mojim stilom igranja i kako moram da učim totalnu drugačiju filozofiju igranja i pristup MP mečevima i načinu razmišljanja. Priznajem da mi je bilo interesantno i đavolski teško! Svaki drugi meč vas neko opere ili "čizuje" na drugi način. Dok bih protiv kompa ili u sp kampanji totalno drugačije igrao.
Kao veliki fan SCa i celog tog univerzuma povremeno sam se ipak smejao taktikama koje viđam na ekranu. Efikasne su ali ono nije ni T od Taktike kada je "ratovanje" u pitanju! Čuvena "grudva" lopta (ball) kako je već zovu gde imate grudvu marinaca i maraudera koje prati "grudva" medivaca, idu tako po mapi. Pa koja normalna vojna formacija liči na "grudvu" :) a onda kada stanu da napadaju nešto poređaju se u krug ko na seoskom poselu kada se igra kolo :kreza: - koliko to samo bolje radi CoH i takođe je RTS. Ali to je zbog toga što je SC ipak drugačiji tip RTS strategije i ako su isti žanr.
SC2 je ipak baziran na principu "kamen-papir-makaze" kada su jedinice u pitanju. Broj kombinacija je samo veći ali je princip isti. Čak i kada gledate profi mečeve, videćete da onda taj princip važi i tamo, samo na malo višem nivou i brzini izvođenja.
LoshMeeBre
7.10.2014, 11:25
^
Daj Bokela, pa koja armija ima letelice koje iz vazduha direktno lece pesadiju? Ne kontam sta je uporedjujes sa realnim zivotom. Rasporedjivanje u liniju je koliko ja znam korisceno, dok su koristili kremenjace, jer su kraceg dometa. Kako su jedinice u SCu prilicno kratkog dometa i nema mehanike zaklona, logicno je da ce se rasiriti u zakrivljenu liniju kako bi sto vise jedinica pucalo u isto vreme.
Taktike ima, samo sto je problem u SC2 sto moras mehanicki da budes izuzetno dobar da bi tvoja taktika dosla do izrazaja. Npr, ti navuces neprijateljsku armiju na jednu stranu, uvalis mu dva dropa na dve pazljivo odabrane lokacije, ali onda sve to propadne jer nemas dovoljno akcija u minuti da kontrolises 3 armije u isto vreme, a ni makro ti nije dobar pa ti sve tri armije pregaze i izgubis. Dzabe ti onda taktika.
Ja CoH nisam igrao u multi player-u, samo single, ali zar nije i tamo papir-kamen-makaze sistem? Imas anti pesadijska vozila, anti tank pesadiju etc. etc. U CoHu imas sklanjanje po zgradama i zauzimanje kriticnih tacaka na mapi, ali to zapravo postoji i u SC2 samo nije toliko ocigledno. Svaka mapa ime kriticne tacke na kojima npr. agresor zeli da se bori kako bi mogao da se razvuce u dovoljno veliku formaciju i sprecava counter attack. Onaj koji se brani ce da utvrdi te tacke, ili da natera napadaca da ga napada na nekom drugom mestu, pazljivim pozicioniranjem.
Ako ti se igra defanzivno, mozes od HotS-a, da igras protose prilicno dobro defanzivno, ili terran mech. Zauzmes tri baze i samo stancujes defanzivne strukture i skupe jedinice 20minuta i onda pregazis neprijatelja ;)
EDIT. Ne znam koliko si pratio SC2, ali pre mozda godinu dana i pre par balansnih zakrpa je u ZvPu bilo popularno (narocito van koreje) da se igra jako defanzivno na obe strane. Partije su trajale izmedju sat i tri sata, dok se ne pokupi skoro i poslednji resurs na mapi i utrosi u jedinice i defanzivne strukture. Blizzard je uneo izmene zato sto nisu zeleli da taj stil igre bude dominantan. Manje akcije --> gledaoci se dosadjuju :D
Ma sve znam igrao sam baš aktivno, i u pravu si. Ne tražim ni ja ne znam šta od SCa nego tako prokomentarisao neka zapažanja :) I naravno da je SC sci-fi i da svašta imamo u ponudi i opet kažem veliki sam fan celog tog sveta i ne dovodim u pitanje kako mute lete kroz svemir dok mašu krilima kada nema vazduha :kreza: Nego hoću da naglasim kako je dizajn jedinica i igre uslovio razvoj tih nekih taktika. Kao na primer, što videh u HotSu sada onu blesavu zerg jedinicu koja izmišljena samo da bi se nerfovao protos kolosus, pa ni manje ni više nego ona jezikom iz vazduha podigne i prevuče kolosusa ispod sebe. Ja razumem da smo u domenu sci-fi ali valjalo bi bar neke logike imati. Mušica svojim jezičkom koga ispali par stotina metara, podigne kolososa koji je visok ne znam koliko i težak ko zna koliko, i prevuče ga preko pola mape ispod sebe kako bi ga swarmovali posle :rofl:
LoshMeeBre
7.10.2014, 11:36
Mass Effect Fields :D
Matrix. Sve je to Matrix i kvantna fizika.
Šta se sve u kvantnoj fizici može izdešavati... Starcraft je mala beba :)
Ali stvarno :)
EDIT. Ne znam koliko si pratio SC2, ali pre mozda godinu dana i pre par balansnih zakrpa je u ZvPu bilo popularno (narocito van koreje) da se igra jako defanzivno na obe strane. Partije su trajale izmedju sat i tri sata, dok se ne pokupi skoro i poslednji resurs na mapi i utrosi u jedinice i defanzivne strukture. Blizzard je uneo izmene zato sto nisu zeleli da taj stil igre bude dominantan. Manje akcije --> gledaoci se dosadjuju :D
Pa da, eto to je već onaj deo priče gde se uzima u obzir publika koja prati meč i naravno da neće da se smaraju već žele da vide akciju. Ali sve to uslovljava SC da bude drugačiji tip igre od ostalih rts igara. Njima je MP prva stavka pa tek onda razmišljaju o svemu ostalom, a npr priča i kampanja su poslednja rupa na svirali :opanachke
Nego nije poenta da mi sad ovde diseciramo MP, nego smo koliko sam ja razumeo ušli u priču oko ličnih načina stilova igranja sa akcentom na SP misije i eventualno igranje protiv kompa. Ono kad sam sedneš prvi put pred igru pa kreneš da igraš i provaljuješ samostalno u hodu kako i šta ćeš da radiš, bez čitanja idealnih BO po netu, bez guide-ova kako da pokupite sve ačivmente u misiji na hard, šta da jurite prvo, šta drugo. Taj osećaj zadovoljstva kada se snalaziš sam u misiji, na mapi gde već.
Kao što je Yonai spomenuo, taj neki stil igre gde počinje misija a ti krećeš prvo da gradiš bazu od nule. Pa praviš prvi def. pa braniš prve talase napada neprijatelja koji po mogućstvu postaju sve jači i jači. Pa polako zauzimaš ekspanzije, pa držiš liniju. Pa npr čekaš neprijatelja da uradi u tvoj "dobrambeni zid" saniraš posledice pa krećeš u counter-attack, pa nisi dovoljno jak, pa onda tamo držiš liniju koliko možeš, dok šalješ pojačanje itd..
Mass Effect Fields :D
Na njih sam skroz zaboravio! Dobro si me podsetio :)
Legacy of the Void info (http://us.battle.net/sc2/en/legacy-of-the-void/)
LoshMeeBre
8.11.2014, 0:43
Fak jea lurkeri se vracaju :D
WHAAAAT O.O
"Bases will now mine at maximum efficiency with 12 workers instead of 16 now
Starting workers: 12 (you basically make a depot/pylon/ovie in the first few seconds as it stands right now)"
Evo egzibicioni mec koji pokazuje nove jedinice na ZvT primeru
k8O2Bo0VaDQ&list=UU2WWBPpcENmF3CkHQx3UB2A
Stvarno imba izgledaju HERC i cyclone kod terrana. Bar u ovom mecu.
I :alealeee: za lurkere.
LoshMeeBre
8.11.2014, 14:29
Stvarno imba izgledaju HERC i cyclone kod terrana. Bar u ovom mecu.
Narocito Cyclone, onaj harasment sa 3 komada je bio bolesno efikasan, mada zerg to svakako moze da counteruje sa speedlingzima. Mene zapravo vise brine sto su ojacali banshees (veci range, default cloak) i siedge tank drops :eek:
Treba napomenuti da to sto su pokazali neke nove jedinice ne znaci nuzno da ce one i uci u konacnu verziju igre (u toku HotS bete izbacena je barem jedna, mozda cak i dve jedinice)
Legacy of the Void: Campaign Preview (http://eu.battle.net/sc2/en/blog/16668520/legacy-of-the-void-campaign-preview-08-11-2014)
LoshMeeBre
8.11.2014, 14:45
Legacy of the Void: Campaign Preview (http://eu.battle.net/sc2/en/blog/16668520/legacy-of-the-void-campaign-preview-08-11-2014)
Na TLu ima malko vise informacija
http://www.teamliquid.net/forum/starcraft-2/470809-lotv-campaign-panel-overview
Bas mi se svidja sto je Artanis, a ne Zeratul glavni. Samo da ne ubace neki love story Rohanom i mozda bude nesto od kampanje :D
Pametni su ovi i Blizza stand alone igra taman da lupe 60 € TM :kreza:
Pročitah ovaj duži preview sa TL sajta o kampanji. Izgleda da nas očekuje kvalitetna kampanja. I ako su motivi i ideja više "izlizani" - sprečiti drevno zlo koje preti da istrebi sve živo i neživo u univerzumu. Okupi ekipu i zadaj finalni udarac - last stand varijanta gde je sudbina galaksije u tvojim rukama itd...
Mislim da nas i pored toga očekuju interesantne misije, fenomenalne lokacije, ovoga puta malo više "mračnije" atmosfere što je odlično. Sviđa mi se što je Artanis glavni akter ove kampanje a ne Zeratul i dobro je što će Zeratul zadržati savetodavnu ulogu :)
Nadam se da će iskoristiti bogati lore koji imaju Protossi. Cela ta ideja oko Khale može odlično da se iskoristi. Valjda će nešto više prikazati o objasniti oko XelNaga ovoga puta u vezi sa Amonom. Možda sam pristrasan jer su mi Protossi omiljena rasa, ali mislim da će ovo biti baš dobra kampanja, pogotovu kada se uporedi sa HotS-om.
Što se MPa tiče, tu me dalje od coop varijanti sa ortacima ništa više ne zanima. Odavno sam digao ruke od vežbanja, kompetitivnih mečeva i lige. Tako da dosta očekujem od najavljenih coop varijanti za kampanju.
QgYOeuvuOas
Aziajti vladaju MMO scenom...i Blizzardovi najveci fanovi :D
Gde ima skilla ima i Korejaca.
Blizzcon 2014 - StarCraft II: Legacy of the Void Campaign Overview (https://www.youtube.com/watch?v=gn_8Ee4dFDQ)
BlizzCon 2014 - StarCraft II: Legacy of the Void Multiplayer (https://www.youtube.com/watch?v=rxzw5Ln2Lu8)
Legacy of the Void will conclude the StarCraft story (http://www.vg247.com/2015/03/20/starcraft-2-legacy-of-the-void-concludes-the-game-story/)
Hocemo li vise docekati ovo. Cekam bre ovo kao ozebo sunce :)
Stvarno ovaj Blizzard ga pretera. Realno igra je gotova jos 2010god kada je izasao Starcraft2
Za sve ove godine samo su ubacili po koju novu jedinicu.
Izgleda da ce biti jos novih jedinica do izlaska igre.
LoshMeeBre
23.3.2015, 17:42
U multiplay-u ce biti po 2 za svaku frakciju, plus neke izmene kod postojecih.
U singleplay-u ce mozda biti i vise.
Evo ovde su lepo prikazane trenutne izmene za MP
http://www.teamliquid.net/forum/starcraft-2/480857-lotv-closed-beta-announced-to-start-on-march-31
Pa da sam ih ja pravio za 5 god bih napravio par novih jedinica!
Stvarno bi bio red u maju da vidimo kraj price!
Upravo privodim kraju SC I Brood War, a kada ovo izađe, lepo ću da obrnem celu SC II kampanju iz početka. Samo se nadam nečemu malko boljem od Heart of Swarm...
Ma samo neka je duze. Nekako mi je sve na trk. Kratka mi je svaka igra.
LoshMeeBre
24.3.2015, 12:37
Upravo privodim kraju SC I Brood War, a kada ovo izađe, lepo ću da obrnem celu SC II kampanju iz početka. Samo se nadam nečemu malko boljem od Heart of Swarm...
U domenu price ili gameplaya? :kreza:
Pricu ce tesko vise da use.ru, a gameplay ocekujem da manje vise budu iste ideje za misije kao ranije, samo sa protossima. Mada meni je bila prilicno zanimljiva i osnovna i hots kampanja..
Pa meni su i priča i same misije bile solidno bolje u Wings of Liberty. HoS mi baš nekako bio linearan, kao čisto da se odradi. Ubedljivo najbolji deo HoS-a mi je intro CGI. :D
Ja najvise cekam LOTV zbog promena u multiju. Svidja mi se kako ce izgledati partije. Mnogo brze ce biti sve. Nisam dugo igrao SC2. Cekam da izadje LOTV pa onda pocinjem. Prvo kampanja pa online.
U bre, gde ces brze od ovog sada. I sada je MP ludilo brz za moje pojmove.
Sad mi partija u multiju u HOTS izgleda smor kad se uporedi sa LOTV. Tako meni izgleda.
Neće biti brža pošto su odustali smanjivanja resursa po ekspanziji,jedino što su promenili swarm hosts da ne bi bilo partija od sat i po.Zaista ni nema potrebe za ubrzavanjem.
LoshMeeBre
24.3.2015, 22:07
Neće biti brža pošto su odustali smanjivanja resursa po ekspanziji,jedino što su promenili swarm hosts da ne bi bilo partija od sat i po.Zaista ni nema potrebe za ubrzavanjem.
Nisu odustali od smanjivanja resursa, odakle ti to? Na pocetku se ima vise radnika (12) i broj resursa je smanjen tako da je svaki drugi mineral patch prepolovljen, pogledaj link sa teamliquida koji sam okacio par postova iznad.
To ce ubrzati partije u smislu da ce biti manje praznog hoda prva 2-3 minuta. Kakav ce to (specificno mislim na 12 radnika) imati uticaj na early cheese strategije (11/11 rax || 10gate || 6/10pool) boga pitaj
Pa meni su i priča i same misije bile solidno bolje u Wings of Liberty. HoS mi baš nekako bio linearan, kao čisto da se odradi. Ubedljivo najbolji deo HoS-a mi je intro CGI. :D
Meni je kvalitet misija manje vise isti, mada to verovatno znaci da su WoL misije bolje posto ja igram sa Zergovima, a mrzim Terane :D
https://www.g2a.com/starcraft-ii-legacy-of-the-void-cd-key-preorder-global.html
Krenula prodaja. Nisam mogao da odolim. Samo jos da izadje! :)
LoshMeeBre
1.4.2015, 15:16
Pocela closed beta (jako closed koliko kontam).
Evo patch notes-a
http://www.teamliquid.net/forum/legacy-of-the-void/481782-lotv-beta-is-live-patch-10-notes
Dobio sam poziv za closed beta :cool:
Datum izlaska 10. novembar (isto kao Fallout 4 :kreza: ), pustili su opening cinematic:
M_XwzBMTJaM
Blizzard should make an independent studio for CGI movies, and put Pixar to shame
Ovo je komentar sa klipa sa kojim se apsolutno slazem. Ne znam za CGI koliko je to dobro kad je filmska produkcija upitanju ali znaju dobru pricu da naprave.
Steta sto izlazi kad i Fallout, ipak ce ovo da priceka malo.
Jedina zamerka je sto su nekada Blizzovi CGI filmici imali sto pricu sto ''dusu'' sada su samo fensi klipovi nabijeni akcijom...WoD primer. A to oped dovodi do onoga da storytelling odavno nije Blizzo-va jaca strana...sto se tice same LoV igrace se ali posle Fallout 4 :D
Uh ne slazem se nikako, nisi ocigledno upucen u tu pricu ( WoW Lore) inace ne bi tako pricao...storytelling je fenomalan za onog ko zna lore pogotovo u tom klipu sto si naveo , jedan od boljih ako ne i najboljih i ima specificnu tezinu i morao je tako da bude uradjen ali kazem samo za one koji znaju dobro lore ali da ne idemo u off sad to je za drugi topic.
Da da WoW lore je bas "vrhunac'' Blizzovog storytteling-a...u poslednje vreme se svodi na recikliranje starih likova, lokacija i ostalih gluposti, ova nova ekspanzija (Legion) je jos jedan dokaz ovoga sto pisem...sve oko Blizzarda i njihovih pisaca se svodi na recikliranje...WoW lore je meni bio ok...do Pandarije.
Kad bi WoW Lore bio ono samo sto ima u igri...ali dobro koga zanima zna da to nije istina sto pricas. Po postu se vidi koliko ne znas a i ovi sto te podrzavaju.
WoW ima 30 knjiga(novela)/knjizica vezanih za lore...cisto onako informativno posto nisi upucen i ocigledno ne znas lore :ciao:
Da da WoW lore je bas "vrhunac'' Blizzovog storytteling-a...u poslednje vreme se svodi na recikliranje starih likova, lokacija i ostalih gluposti, ova nova ekspanzija (Legion) je jos jedan dokaz ovoga sto pisem...sve oko Blizzarda i njihovih pisaca se svodi na recikliranje...WoW lore je meni bio ok...do Pandarije.
WoW Lore i ingame desavanja/raidovi/okruzenja nisu ista stvar...
Sto se tice cinematica,Blizzard je bez konkurencije sto se trejlera i hype-a tice, cinematic je po meni najbolji do sad, ukljucujuci i Wow i SC i Diablo. Koliko se secam, ovaj CGI od 2-3 minuta oni prave oko godinu dana!
Ne bih da se mnogo mešam u priču, ali to što nešto ima 30 knjiga lore-a ne znači da je to isto kvalitetno. Warcraft lore sam pratio dosta do samog WoWa, kasnije onako površno, ali ne mogu da se složim da je priča nešto neviđeno, iako ima svojih momenata. Mada ekspanzije za WoW to totalno pokopavaju, menjajući lore na gore, kao na primer rase koje ubacuju svakom novom ekspanzijom i izmišljaju razloge za to. Mada, svi sinematici su im koliko se sećam, i u Warcraftu i Starcraftu, sjajni, mada to ne znači da bi bili dobri sa pričom. Meni je Heart of the Swarm baš tu podbacio, kod priče, videćemo šta će da urade sa LoD. :)
Moras da procitas da bi sudio a ja sam spomenuo broj cisto da dokazem decku da ne zna nista o Lore.
U igri recimo ako uradis sve kvestove mozda znas 30% Lore a mogu da potpisem da 70% igraca i ne cita kvestove.
A to isto mogu da kazem i za one koje su igrali Warcraft 3 kampanju...
Evo recimo u igri nisu nista rekli o sudjenu Thrallu sto je bitno da bi povezao pricu a to imas u knjizi...
Prosecan igrac koji je igrao slabo zna lore a i u afektu zbog toga sto je igra postala tesko s*anje krivi Lore.
Uostalom videcemo kad bude izasao film.
Inace se slazem za HotS i ja ocekujem vise od LotV.
High life
15.9.2015, 11:53
Uh ne slazem se nikako, nisi ocigledno upucen u tu pricu ( WoW Lore) inace ne bi tako pricao...storytelling je fenomalan za onog ko zna lore pogotovo u tom klipu sto si naveo , jedan od boljih ako ne i najboljih i ima specificnu tezinu i morao je tako da bude uradjen ali kazem samo za one koji znaju dobro lore ali da ne idemo u off sad to je za drugi topic.
:rofl::rofl::rofl::rofl:
Al Capone
15.9.2015, 12:50
Ma daj bre, Blizzard pise price za predskolski uzrast, kakav crni kvalitet. Takvi su im i trejleri na koje se pale klinci,gomila badass likova koji zauzimaju badass poze dok izgovaraju badass recenice dok im okice sijaju u raznim bojama...
:Znaci fantazija je za decu..OK ! :D
I mnogo si veliki hipokrata smeta ti badass u ovim trejlerima a jedan od najboljih trejlera ti je Deus EX : HR.
Verovatno ti je najomiljeniji film Rambo :D
:tapsh:
Niko ne kritikuje fantasy, nego šta je Blizzard uradio sa lore-om posle kataklizme.
Opet napominjem da u igri nema ni 30% lore...i ako uradis sve kvestove ( procitas svaki)...ako si procitao sve ove novele i knjizice i dalje tvrdis to onda ok, postujem.
High life
15.9.2015, 17:02
Vodis se tipicno fanbojevskim poimanjem po kome nase zamerke na Blizardovo pripovedanje moze samo da se odnosi na nedorecenosti i strukturalne nedostatke koji su vezani za igre kao zanr, a ne na kvalitet Blizzardovog pripovedanja sam po sebi. I onda polazis od premise da smo i mi Blizzard fanovi koji smo eto frustrirani jer nismo prisustvovali rodjenju Tralovog prvenca, ne znamo otkud Garos na slobodi, i besni smo na Blizzard jer Horda samo pobedjuje, a Alijansa gubi. Pa eto, da smo citali sve te silne knjige, sve bi smo to videli i bili bismo zadovoljni sa pricom kao takvom.
Ne. Blizzardovo pripovedanje je samo po sebi *****e. Pri cemu mi ne treba da odgledam sve epizode Ranjenog Orla, procitam roman i odgledam film, da bih mogao da procenim da li je krs ili nije. Sasvim mi je dovoljno da odgledam deset minuta epizode, da vidim reziju, glumu, scenario, i da zakljucim da je *****e serija. Isto tako i je i sa Blizzardovim igrama.
A i prijatelju, ako su tebi petparacki gejming romani koje trecerazredni pisci odradjuju sa strane za honorar - vrhunsko pripovedanje, onda nista, **** ga, ne mogu ti pomoci.
Pri cemu mi ne treba da odgledam sve epizode Ranjenog Orla, procitam roman i odgledam film, da bih mogao da procenim da li je krs ili nije.
:to_care::tapsh:
Pa ja o tome pricam svo vreme kako u igri nema ni 30% lore i da moras da procitas da bi zaokuruzio pricu.
Ti kad procitas neki roman kao sto si naveo Ranjenog Orla ti znas celu pricu a ne pola ili trecinu...
Vodim se cinjenicama a ti pljujes na svaku blizzardovu igru sto se moze videti u tvojim postovima.
Lore je mnogo,mnogo veci nego sto je u igri ja ne znam kako drugacije da objasnim ako ti ne mozes to da shvatis onda jbg, odustajem.
.
Kakav je neki lore je totalno nebitno za krajnjeg korisnika ako on nije integrisan u pricu glavnog medijuma koji je konzument tog lora.
Takav neiskoricen lore jedino je koristan content kreatorima kao savetodavni okvir da prave nove price i nikom vise.
A dok se ne pojavi u glavnom sadrzaju (tj. potvrdi u njemu da se stvarno desio) moze se reci da nije cak ni pravi cannon.
Opet napominjem da u igri nema ni 30% lore...i ako uradis sve kvestove ( procitas svaki)...ako si procitao sve ove novele i knjizice i dalje tvrdis to onda ok, postujem.Znači, prodajemo toliko kvalitetan "dodatan" lore van igre za samo $9,99 po kilogramu da nam za igre ostaje samo paljevinski materijal? :D
A i da se ne lažemo, Blizzard nikada nije briljirao pričom u svojim igrama. Sve se svodilo na specifičan audio-vizuelan šmek i gameplay. Mislim, kakav kvalitet priče ljudi očekuju od RTS igara generalno čiji je jedini cilj da opravdaju dalje krljanje po sledećoj mapi? :D
Pa opet, su svi zavoli Warcraft univerzum zbog kampanje(price) u WC3.
Nema veze sa vizuelnim/audio ugodjajem.
Ali za ovo slazem se , treba free da se dobije ali to je ipak Blizzard, njihova politika je vec druga tema.
Ovde je rasprava konkretno da li moze Blizzard da napravi jedan dobar CGI film i da bude konkurent Pixaru.
Ma već u Frozen Throneu je postalo jasno da Blizzard više ne zna kud udara, pa je zaplet bio na nivou latinoameričke sapunice.
Sarmatian
15.9.2015, 22:38
Ma već u Frozen Throneu je postalo jasno da Blizzard više ne zna kud udara, pa je zaplet bio na nivou latinoameričke sapunice.
A nastavio se u Starcraftu 2. Kerigan je zla, pa dobra, pa ni sama nije sigurna, human-zerg-human-zerg...
Sad jos samo cekam da saznam da joj je Zeratul otac a Raynor vanbracni sin sa Tassadarom, izgubljenim polubratom Arcturusa Mengska.
Tassadar je deus ex machina maltene.
Ima akcija na Games za HOTS i WOL, obe po 1250 din, ili Battle Chest za 2500 din. Jos danas i sutra.
A moze i direktno od Blizzarda za po $10 (na 50% popusta):
https://us.battle.net/shop/en/product/starcraft-ii-wings-of-liberty?utm_campaign=Shop_Buy&utm_source=Internal-SC2&utm_medium=Main_Banner_2&utm_content=Buy_WoL
https://us.battle.net/shop/en/product/starcraft-ii-heart-of-the-swarm?utm_campaign=HotS_Presale&utm_content=Standard_version
Sarmatian
21.9.2015, 16:55
I mnogo si veliki hipokrata
Skretanje s time, ne znam kako mi je ovo promaklo, ali je vrlo cesta greska...
"hipokrata" ne znaci nista
"Hipokrat" je anticki lekar sa ostrva Kos
"hipokrit" je licemer
Pa opet, su svi zavoli Warcraft univerzum zbog kampanje(price) u WC3.
Nema veze sa vizuelnim/audio ugodjajem.
Ja sam Warcraft zavoleo zbog SVGA grafike i zbog činjenice da su sve jedinice imale urađen voice over.
A i masa lorea je retcon-ovana nakon dvojke, odnosno da bi priča ličila na nešto u trojci.
Ahahaha koji fejl sa preorderom u domacim radnjama xD
Uzmes preorder i dobijes beta key, MEDJUTIM nemas pristup prologu, a u radnji su mi prvo rekli da kampanja idu uz sve primerke, nebitno da li je obicno ili kolekcionarsko izdanje. Posle je promenjena prica da uz kolektors samo ide prolog. Onda drugar preorderuje collectors i dobije key, al ni on ne dobije prolog. xD
Ja uzeo preorder direktno kod Blizzarda čim su najavili, dobio prolog čim je pušten.
Je l ste stigurni da gledate na pravom mestu? Moraš u Battle.net launcheru da izabereš "Legacy of the Void Beta" kao region (u dnu prozora), da bi imao pristup prolog misijama.
Znas koji je fazon - oni daju beta kljuceve za LoTV betu i ti normalno imas pristup igranju bete, custom mapama i multiju. Samo nemas prolog kampanju.
zdravkelja
26.9.2015, 4:57
Odgledao prolog na yt-u. Ona treca misija gotovo ista kao Tomb of Sargeras iz Frozen Throne-a :D
Malik Tintilinic
3.10.2015, 8:58
Nadam se da ce sadrzati nesto kao onaj armory/bridge/cantina/laboratory meni.
Izašao patch 3.0, UI je redizajniran Prolog LotV je sada dostupan svim vlasnicima nekog od delova, imate najavu novog UI-ja na Jutjubu, a changelog na battle.net-u, mrzi me da embedujem YT klip s tableta
Ja instalirao ponovo igru zbog ovih misija ali od starta imam lag non stop. I to cak i na low settings. Prakticno svejedno je da li je ultra ili low. Pre naravno nisam imao nikakvih problema iako imam stariji komp. Jel to patch ili?
LoshMeeBre
8.10.2015, 23:34
Ja instalirao ponovo igru zbog ovih misija ali od starta imam lag non stop. I to cak i na low settings. Prakticno svejedno je da li je ultra ili low. Pre naravno nisam imao nikakvih problema iako imam stariji komp. Jel to patch ili?
Nazalost izgleda da jeste. Cuo sam da se 32bit-na verzija ponasa bolje od 64bit-ne na starijim masinama, ali nisam imao vremena da sam proverim. Cuo sam da je ljudima pomogalo da limitiraju broj core-ova procesora koje rezervise igra, potrazi po netu.
Ili sacekaj neki patch patcha :kreza:
Stavio sam na 32bit verziju i sad je ok. Tako da je to bilo u pitanju. Na 64bit secka.
Jel pratio ko sinoc turnir osvoji sOs, znaci kako igraju sve je smijesno evo na popust Legacy of the Void plus dobijete dvije bonus igrice
Bogami, kampanja je odlična, znatno su poradili na raznovrsnosti misija.
zdravkelja
19.11.2015, 18:58
Mislim da je HotS ipak bila malo bolja.
Sto se price tice, sama Legacy of the Void kampanja je bila ok, Artanis i Alarak su bili kul, ali onaj epilog... Kriminalno lose, sramota me je bilo da gledam. Mogu da zamislim kako je fanovima koji od '98. cekaju da vide kako ce sve da se zavrsi.
Jel "zaokrugljuju" priču ili ostavljaju stvari nerazjašnjene kako je to moderno u zadnje vreme...?
zdravkelja
24.11.2015, 2:11
Sve je razjasnjeno, samo ne na dobar nacin.
Slazem se epilog mi je bzvz mada je sama kampanja odlicna (bolja od prethodne dve) protos mi je oduvek bila omiljena frakcija tako da sam zadovoljan kako odradjen njihova strana...nazalost Blizzov los storytelling i ovde uzima primat tako da je cela prica na kraju (bar meni) bila predvidiva i ocekivana...drago mi je zbog happy ending-a ali overall prilicno mlako ''objasnjenje'' Sad ostaje da se cekaju te dodatne misije ko je su najavili za sledecu godinu, sa ghost Nova na celu.
Искрено, већ након оригиналног СтарКрафта 2 од пре пет година сам изгубио интересовање за ову игру, сад погледао синематике и не могу да верујем какву патетику Близард продаје. Није ништа ново рећи да је прича лоша, Близард тако ради већ неко време, али крај је катастрофа. По мени, то није хепи-енд већ љига-енд.
Misije su stvarno super uzivam u njima.
Btw koliko je ukupno misija u LoV?
Kako ste presli misiju Rak'Shir? Koje ste jedinice koristili?
Ja nemam sanse ni na normal da predjem.:p
Uzasno me nervira.
zdravkelja
26.11.2015, 18:35
Void Rays ili Destroyers naravno :D
Dobro je, uspeo sam. Sa stalkerima i destroyers. Mnogo vise stalkera. I tako malo po malo se probijam do kraja. I to sam presao prilicno brzo. Mada igrao sam na normal.
Otprilike čim su se otključali Void Rays, samo sam s njima maltene igrao, bilo je prelako na normal.
Pa prakticno su oni i dovoljni za prelazenje svake misije. Iako jos nisam stigao do kraja.
Mogu uz void rays da se dodaju i annihilatori i to je to.
Za mene se nekako priča završila u Wings of Liberty, poslednja scena sa Jimom i Kerrigan, i to je to. HoS i Void su mogli biti ili prequeli ili nekakvi spin off, nastavak onako sjajno skrojene i završene priče iz WoL je bespotreban, ali ajde...
Meni je bas obrnuto,sa tom scenom iz WoL ceo SC2 mi je propao,ne moze to tako babe I zabe a ceo HoS je anuliro pricu iz WoL,cemu poenta kada se vec u prvoj misiji vratilo na staro???
Ali ukusi su razliciti.
Malik Tintilinic
27.11.2015, 21:59
Nisam neki SC fan, vise volim neke druge strategije, ali mi je sasvim u redu igra. Nije za dzabe legendarna. Dobro radi na mom starom kompu kako prva tako i druga. Prica mi nije bitna, bas se i ne trudim da je ispratim. Daj mi da pravim bazu, nastancam jedinice i ako znaju da lepo nadju put i slicno, uzivam u efektima i niko srecniji od mene :) Ne mora da bude veca od zivota. Ne verujem da ce me Void razocarati.
Takodje moram da pohvalim Blizard,evo igram 11+misiju i niti jedan bug izletanje iz igre itd.Znaci svaka cast jeste da ovo nije neki open world ali svejedno velika pohvala za to.
Danas AAA naslovi se moraju pachovati od prvog dana ovde ide sve po loju.
Sjajno, kako li je tek na hard...ili na onom najtežem...
Ja igram kombinacija hard+normal,jedina mana sto 90% misija ima time limit sto mi smeta posto sam od onih tipova koji zele da im armor i attack bude+3 pa da onda krenem u napad :)
I ja sam od tih pa me takve misije lepo izbace iz comfort zone-a, što je dobra stvar.
Šta bi sa onim misijama u kampanji kad samo štancuješ vojsku i onda peglanija sa protivnikom? A da, igrajte skrimidž za to. Ovde u kampanji ne stigneš ni da vidiš šta imaš na raspolaganju, čak ni dok napravim dva radnika i jedan pilon već se pojavljuje portret u uglu i diže mi pritisak sa nekom važnom porukom "brže ovo ili sad ono inače smo naje**li"! Idi bre u k***c! Verovali ili ne, igramo i mi koji nismo azijati sa pejsmejkerom....
zdravkelja
28.11.2015, 16:49
Ne preterujte, Starcraft II po defaultu treba igrati na hard, na normal je bas setnja.
analayzer
28.11.2015, 19:56
Da i ja reknem ali očekivao sam bolju ekonomiju ali ništa. Za normal bože pomozi ali za hard i gore to je veliko ograničenje kao u prethodnim igrama. E****š igru koja ti se svodi na pravljenje 'iljade pilara da bi mogao da napraviš malo vojske. Mali onaj kako se zvaše samo po pet vojnika možeš da metneš, trebalo je da stave po 10 i da tripliraju brzinu pravljenja koja je sada a ne stalno stiskam vojnike koji lako ginu a sporo se prave. Sporo kupljenje kristala trebas ti 100 radnika da bi bilo upotrebljivo. Silna "preduzeća" da bi dobio skupe jedinice a kad ih dobiješ lako ginu. Da nema ovih varajućih kodova koji ti omogućuju neki balans.....igra bi bila crap for me. Ebeš igru u kojoj se ti u stvari boriš sa ekonomijom a ne sa protivnikom koji ima neograničene resurse i unlimited vojsku...... Sva sreća da postoje ove trial cele verzije jer ne bih dao ni prebijenog dinara za ovo.
^
Losa analiza :D
Mislim da ovako nesto moze reci samo neko ko niko nije igrao SC ili ima jako malo iskustva u RTS-u
Ja SC igram najvise zbog kampanje. Multiplayer bas i ne volim. U LOTV misije nisu bile teske na normal uopste. Tako da kao sto neko rece default tezina bi trebala biti hard.
Kod Warcraft 3 je obrnuto. To mi je najbolji RTS sto se multija tice. Mnogo zanimljivija igra od SC.
da tripliraju brzinu pravljenja koja je sada a ne stalno stiskam vojnike koji lako ginu a sporo se prave.
"...catfoodforprawnguns...." ;)
Give em hell, Artanis...!
zdravkelja
28.11.2015, 23:12
Meni je bilo hilarious kada se Alarak pojavio
Vorazun: "You think us fools?"
Alarak: "Yes, but that is irrelevant"
:D
A i stvarno mislim da je sama Legacy of the Void kampanja kul ispala, samo je epilog uzas bio.
Meni je Warcraft III bio najbolji i sto se kampanje i sto se multija tice, ali ovo ne zaostaje mnogo. Samo su do ove poslednje ekspanzije bas zakomplikovali multi, uzasno je tesko za pocetnike da upadnu u igru. Sve je jos brze, moras tri mozga imati.
^Sve se slažem. A i dobro si me podsetio na Warcraft 3, baš bih ga prešao opet.
Da li ima nade da u ovom vremenu preteranog marketinga i odrtavelog "hajpa" opet od Blizzarda dobijemo strategiju kao Warcraft 3?
Mislim da se Blizzard saterao u cosak time sto je izbacio MMORPG.
Kako sad da se napravai pravi nastavak trojke, a da se ne uzme u obzir sve sto se izdesavalo u WoWu, ostavljajuci time one koji ne gotive MMORPG u cudjenju.
zdravkelja
29.11.2015, 1:06
Vratice se Warcraft, mada verovatno ne kao cista strategija kakve se secamo. Ako nista, na sajtu su skoro pojavio oglas da traze nove programere da rade klasicima tipa Warcraft, Diablo II i prvi Starcraft, tako da pretpostavljam da ce u buducnosti izaci neki remasteri. Warcraft III sa updateovanom grafikom i pravom podrskom za widescreen je sve sto mi treba da budem zadovoljan :)
Rade likovi mod za SC2. Zove se Warcraft: Armies of Azeroth.
Warcraft 3 sa grafikom SC2. Bice neke nove funkcije ali ce mod prakticno biti WC3 sto se tice jedinica, balansa i svega. Imaju neki shootovi i video.
Da jeste u WoW bilo svega ali W4 je mislim sledeci posle Diablo3-zadnje ekspanzije koja tek treba da se najavi...Nece praviti novi D4,Sc3,Wow2 tako da ostaje samo W4 :D
Ps.Takodje dolazi i WoW film koji treba da se isprati tako da je W4 tako logican izbor.
Evo presao sam glavnu kampanju medjutim sada sam na epilogu....
Ok prica je totalno unistena,kakva je ovo sprdnja,podseca me na Mass Efect i to treci deo,previse komlikovanja,ciklusi itd.Meh
Btw evo prave price kako je to pre izgledalo kakva je bila Kerigan,Jimmy i Fenix a ne ova bedna Sf sapunica...
SCcnd1WJVCo
Clearly SC2 Raynor forgot this little piece of wisdom called "Bros B4 Hoes" and became a full blown beta white knight... Fenix's soul is probably rolling in the Warp right now
Ne preterujte, Starcraft II po defaultu treba igrati na hard, na normal je bas setnja.
Ja sam se na WoL sam se mucio na normal tezini(i to konkretno poslednje misije i za neke misije mi je trebalo vise od 45 minuta), kada sam igrao HotS bez vecih problema presao na normal i mogao sam sigurno da predjem na hard.Jedina misija gde mislim da bih zapeo je bila misija kada se Kerigan preporadja.To ne bih rekao da nijednu strategiju nisam prelazio izmedju te dve igre.Starcraft je jedina strategija koju sam igrao u poslednjih pet godina ako zanemarim da sam imao problem sa kompom kada sam igrao CoH gde sam digo ruke nakon 2-3 misije.:kreza:
I zavrsio.
Meni se kraj ipak svideo nekako mi je melanholican,ali lep.Smesak mi je bio na licu.:)
Steta sto su otisli u tom pravcu "beskonacnog ciklusa'' ali ipak je to Blizzard.
Blizzard NEVER lose.
^Sve se slažem. A i dobro si me podsetio na Warcraft 3, baš bih ga prešao opet.
Da li ima nade da u ovom vremenu preteranog marketinga i odrtavelog "hajpa" opet od Blizzarda dobijemo strategiju kao Warcraft 3?
Ne znam koliko je novo i opšte poznato:
Adventures of Rowan the Wise - za frozen throne
ima 10 misija
odlično grafički uradjen ali glasovna gluma malo slabija, meni ne smeta doduše.
preporuka.
Legacy of the void sam počeo ali kada sam na ovo gore napisano naleteo, moraće da sačekaju Protosi :)
zdravkelja
3.12.2015, 11:24
Ja sam se na WoL sam se mucio na normal tezini(i to konkretno poslednje misije i za neke misije mi je trebalo vise od 45 minuta), kada sam igrao HotS bez vecih problema presao na normal i mogao sam sigurno da predjem na hard.Jedina misija gde mislim da bih zapeo je bila misija kada se Kerigan preporadja.To ne bih rekao da nijednu strategiju nisam prelazio izmedju te dve igre.Starcraft je jedina strategija koju sam igrao u poslednjih pet godina ako zanemarim da sam imao problem sa kompom kada sam igrao CoH gde sam digo ruke nakon 2-3 misije.:kreza:
Ja sve pocinjem na normal i jedine misije koje nisam presao iz prve su poslednja iz WoL, In Utter Darknes, isto iz WoL i Crucible iz HotS-a. Sve su odbrana od beskonacnog naleta neprijatelja, ocigledno mi to ne ide tako dobro dok ne vidim sta mi se sprema za sledeci put :D
Isti slucaj i kod mene kada su takve misije u pitanju, probili su me skroz u WoL i jedva sam se provukao.
Napravio sam epic fail u LotV, taman se odbranih od milijardu i po zergova i posto sam hteo da ispunim dodatni zadatak stisnem greskom Overload i bilo mi je mrsko da se vratim.:kreza:
Osmelio sam se malo i misije sam na Hard, prelagan mi je postao Normal.:DVerovatno sada kada bih poceo ponovo da igram Wings of Liberty bih isto presao bez vecih problema na normal, pa cak i sa tom poslednjom misijom jer bih izgradio zilion defanzivnih kula.
Velika greska kod tih misija je sto nisam nikakav defanzivan sistem izgradio, samo dvadesetak jedinica(recimo) i time se branim.
Teranske defwnzivne misije se igraju tako što pored svakog bunkera držiš po dve radilice sa uključenim auto repairom, a iza toga tenkove ;)
zdravkelja
6.12.2015, 0:01
A sta sa broodlordima? :D
Secam se da sam za Wings of Liberty izabrao da radim onu misiju da eliminisem nydus network pa sam u poslednjoj misiji morao da se maltretiram sa broodlordima i leviathanom. Srecom pa sam za tech izabrao one kulice sto mogu da preuzmu kontrolu nad zergovima, pa sam lepo preuzeo gomilu broodlorda koji su se odlicno pokazali protiv Kerrigan jer ju je gomila broodlinga usporavala, nikada nije stigla da dodje do baze :D
Evo baš sam se primio na LotV kampanju poslednjih par dana. Meni je odlična, raznovrsnije su mi i zanimljivije misije od HotS.
Inače, nakon HotS sam bio odigrao kompletan SC I sa ekspanzijom pa kada sada vidim jedinice koje zapravo slušaju, i još ima automatsko korišćenje za active ability... Praise the lord. :n_klanja:
Sass Drake
21.7.2016, 1:17
Imam jednu pitanje vezano za SC lore. Da li je iko iz Blizzarda rekao šta im je bila inspiracija za psionic potential koji su odbili Terrani zbog navodnog boravka u zerogravity prostoru? Imam jednu teoriju odakle im je inspiracija, ali na netu ne naletih ništa o tome.
Od 14. novembra Starcraft 2 postaje free to play...
http://eu.battle.net/sc2/en/blog/21173629
Sass Drake
4.11.2017, 5:56
Od 14. novembra Starcraft 2 postaje free to play...
http://eu.battle.net/sc2/en/blog/21173629
Zabole njih briga što ja tad imam nekih obaveza in real life. :kreza:
Ko nije igrao Terran kampanju pre 7 godina (da, toliko je proslo), eto sad moze da je igra free.
Ostale dve kampanje se mogu kupiti za 35e total.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2025, vBulletin Solutions, Inc.