TEST PLAY<>
022014<><>

Humans Must Answer

Iza gornjeg, kriptično-luckastog naziva, krije se još jedan pun indie pogodak. Humans Must Answer je retro 2D pucačina odrađena u prijatno-prepoznatljivom ruhu klasika kao što su R-Type ili Disposable Hero sa Amige, sa nekoliko novina i osveženja u gameplayu.

Još jedan pun indie pogodak.

Na okvirnoj pričici o svemirskim kokošima koje se trude da se domognu centralne zvezde Sunčevog sistema i na tom putu svrgnu ljudske starosedeoce, nećemo se previše zadržavati (kao i na fiksaciji autora dotičnim peradima, iza čega se krije i zanimljiva priča koju možete da potražite na internetu). Sve što treba da znate jeste da ste stavljeni za komande borbenog lovca (u obliku zlatnog orla), da vam je na raspolaganju obiman arsenal različitog energetskog i vatrenog naoružanja (uz nekoliko važnih aksesorija i delova opreme), i da se vaše krčenje kroz kampanju ne odvija linearno, već dozvoljava česta grananja podsistema koje ćete posećivati.

Iako ne spada u grupu bullet hell pucaljki, niti vas demorališe svojom težinom od samog starta (ko je rako Sine Mora?), HMA negde od sredine počinje da otkriva svoje pravo, beskompromisno, lice koje odvaja piliće od pravih kokoški. Ovo se ogleda kako u činjenici da po nivoima morate juriti zlatna i srebrna bonus jaja (koja otključavaju nove nivoe), tako i u potrebi da pravilno uparujete i koristite on board naoružanje kako biste uspešno izmanevrisali kroz težinski sve izazovnije nivoe. Elem, jednom kada dobijete mogućnost ispaljivanja energetske sfere (taster ’C’), igra dobija neočekivani taktički sloj. Pucanje različitim primercima opreme u dotičnu sferu izaziva različite efekte (snajperskim hicem, na primer, dotična se pretvara u probijajući rail zrak, plazma tretmanom stvara se strujni front koji prolazi kroz zidove i slično), što treba iskoristiti kako za što optimalnije uništavanje protivnika, tako i za sporadične brzinske akcije na ekranu (aktiviranje nedostupnih prekidača, čišćenje minskih polja i drugo). Ovome dodati stalnu jurnjavu za jajima, činjenicu da energetska oružja brzo tope i sporo regenerišu skalu, kao i da protivnike sa zaštitnim barijerama prvo morate napucavati vatrenim oružjem, i dobija se šljašteći pakao eksplozija i projektila kroz koju treba provući živu glavu, uz često krahiranje u misijama i povratak u svemirsku prodavnicu radi rekonfigurisanja borbenih assetsa u skladu sa prirodom misije (na svu sreću, respec opreme i oružja je slobodan i bez ikakvih finansijskih penala).

Sa audio-vizuelne strane, HMA je pravi plezir i gušt igrati. Izvrsna sprajtovska grafika obogaćena je odlično implementiranim zamućenjima, raznovrsnim ali neometajućim koloritom, sjajnom animacijom i zanimljivim elementima pozadine. Preko svega ovoga gruva odlična tehno muzikica koja sjajno paše uz akciju na ekranu.

Aleksandar DINIĆ

 
Broken Age: Act 1
Small World 2
Stick it to the Man
Blackguards
Assassin’s Creed: Liberation HD
Europa Universalis IV: Conquest of Paradise
Humans Must Answer
Šta mislite o ovom tekstu?
The Banner Saga
Panzar
Metal Gear Rising: Revengeance
KickBeat: Steam edition
Total War: Rome II – Caesar in Gaul
Teslagrad
Consortium
SteamWorld Dig
Gomo
Violett

Platforma:
PC
Potrebno:
Intel Pentium 4 1.8 Ghz/AMD Athlon XP 1700+, 1 GB RAM, nVidia GeForce 210/ATI Radeon X600
Poželjno:
Intel Celeron E1200 Dual Core 1.6 Ghz/AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4000+, 2 GB RAM, nVidia GeForce GT 230/ATI Radeon HD 6550D
Veličina:
Digital download (~750 Mb)
Adresa:
http://sumomgames .com

84
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera