TEST PLAY
Assassin’s Creed Valhalla: Wrath of the Druids
Aleksandar DINIĆ
1. jun 2021.

Dok se svaki normalni igrač, nakon stotinu i koji frtalj sati provedenih u mukotrpnom čišćenju svega što je Assassin’s Creed Valhalla imala da ponudi, zapitao: „...ljudi, dokle?”, neumorni Ubisoftovci su brižljivo pakovali šnenokle, i šufnudle, i griz-štrudle i rezance s makom... Wrath of the Druids prvo je od tri planirana proširenja osnovnog sadržaja na Valhallinoj mapi DLC-ova, kojoj će se u narednom periodu pridružiti i ekspanzija pod nazivom The Siege of Paris, kao i standardni, igrivi istorijski modul za interaktivno istraživanje srednjovekovnog Britansko-Norveškog podneblja.

Osim nove oblasti i mini-kampanje, većina „novina” ove ekspanzije predstavlja puko prepakivanje već viđenog

Bijes Druida se, nakon zasebne kupovine ili kao sastavni deo eventualnog Season Passa bezbolno spaja sa ostalim sadržajem Valhalle koja je prisutna na platformi na kojoj je igrate, postavši njen integralni deo u vidu nove, odvojene oblasti. Kroz priču, ovo je opravdano pozivom Ejvoru da poseti svog rođaka Barida, poslatog iz vikinške „centrale” da uspostavi funkcionalnu administraciju u Irskoj regiji. Ono što će naš hrabri junoša (ili junošica) zateći tamo je previranje između irskih starosedelaca koji ne gledaju blagonaklono na savezništvo kralja Flana sa vikinškim uljezima, a stvari se dodatno zakuvavaju kada se u priču upletu Deca Danua, sektaški druidski red sa zacrtanom agendom sprečavanja ujedinjenja nemirne Irske.

Ovo nam, u praksi, donosi novu oblast izdeljenu na nekolicinu teritorija, bitno manjih gabarita u odnosu na Englesku iz osnovne igre, ali sa gotovo identičnom „organizacijom” sadržaja koji vas i ovde očekuje. Osnovna kampanja je u istoj meri intrigantno koliko i konfekcijski osmišljena, sa smenjujućim nizom standardnih scenarija i misija, susretom sa novom turom živopisnih i generičkih istorijsko-fiktivnih likova i obaveznom turom lova i eliminacije pomenutog druidskog kulta. Prateće aktivnosti od ranije funkcionišu na identičan način (ponovo podeljene na žute, bele i plave markere na mapi, uz vidno odsustvo bizarno-zabavnih mini-questova sa glavom i repom), uz nekoliko „novina” koje predstavljaju puko prepakivanje već viđenog. Jedna se odnosi na čišćenje i „kleimovanje” trgovišnih punktova, koji zatim generišu robu i resurse potrebne za trgovinu retkom opremom sa prekomorskim civilizacijama. Druga podrazumeva preuzimanje zadataka manjeg obima na razasutim golubarnicima i čišćenje kampova sa različitim uslovima, sve zarad mikro-nagrada u pomenutim resursima i robi.

Ostatak onoga što Wrath of the Druids nudi neće nikog iznenaditi niti oduševiti, ma koliki fan ove Assassin’s Creed iteracije bili. Protivnički pool obogaćen je sa nekoliko klasa druidskih ratnika (uz njihove životinjske kompanjone, uključujući i vukodlake), uz povećan i primetan stepen zaguljenosti koje donose u fajtove. Drvo veština obogaćeno je sa gomilom dodatnih nodova i unapređenja sumnjive ili nikakve upotrebne vrednosti, a galimatijas nove opreme, ukrasnih đinđuva, tatu-šema i brodskih ornamenata počeće da vam izlazi na uši (što bilo kakve operacije sa prenapučenim inventarom čini bespotrebno zamornim). Predeli Irske vizuelno izgledaju dopadljivo i uverljivo, ali ništa zbog čega bi se padalo sa stolice i što nije rezultat rekombinacije grafičkih assetsa iz Valhalle (uz minimalne topološke varijacije terena). Muzička strana ekspanzije, sa druge strane, zaslužuje visoke ocene, pre svega zbog nekoliko kvalitetnih folklornih pesama i melodija koje će upriličiti Sijara, jedan od bitnih NPC-ova i opcija za romansiranje u igri.

Wrath of the Druids podseća na odlazak na letovanje koji se sa idealnih sedam dana iz nekog razloga rastegao na puna dva meseca: jednu te istu hranu, likove, arhitekturu, pejzaže, priče, zadatke, artefakte, ispijanja medovine i ostalo više ne možete da smislite ni pod razno i vrišteći jedva čekate da se vratite kući. Sa druge strane, igra se ne pretvara da je išta drugačije od toga i ako vam gargantuanska količina sadržaja od ranije nije bila dovoljna i ne smeta vam što sve izgleda i deluje toliko isto, ovo je izgledna nabavka.

Potrebno: Core i5-4460 / Ryzen 3 1200, 8 GB RAM, GeForce GTX 960 / Radeon R9 380, 4GB VRAM, Windows 10

Poželjno: Core i7-4790 / Ryzen 5 1600, 8 GB RAM, GeForce GTX 1060 6 GB / Radeon RX 570 8 GB, Windows 10

Ova igra je: prvi opsežniji DLC paket za Assassin’s Creed Valhalla

Platforma: Windows, PS4/5, Xbox One/SXS, Stadia, Luna

Veličina: 84 GB

Studio: Ubisoft Montreal

Izdavač: Ubisoft

Adresa: i.sk.rs/357989

Pegi: 18

83


PRETHODNI TEKST
SLEDEĆI TEKST
Najčitanije
Igre
Telefoni
Hardver
Softver
Nauka
Aktuelno štampano izdanje
JUN 2025
Doom: The Dark Ages
Doom iz mračnog doba drugačiji je od svih drugih Doomova, jer je Slayer koncipiran kao tenk sa štitom...
Clair Obscur: Expedition 33
Estetika Belle Époquea, gameplay u skladu sa kanonima JRPG-a, vrhunsko pripovedanje i ljubav prema igrama...
Computex 2025, Tajpej, Tajvan
AI NEXT
Ovaj, nekada ultra-PC-specifični sajam, odavno se proširio na srodne tehnologije, biznis rešenja i digitalne usluge, postavši varijanta azijskog C...
Gigabyte GeForce RTX 5070 Gaming OC 12G
Višak samopouzdanja
Kartica je sa hardverske strane vrlo kvalitetna, ali ništa ne može da nadomesti nedostatak snage „pod haubom”...
Asus ProArt P16 (H7606WP)
Pronalazak neverovatnog
Novi ProArt P16 donosi moderna rešenja, u dobro usaglašenom odnosu gabarita i performansi – alatka koju ćete sa ponosom nosati sa sobom...
Logitech ProX Superlight 2
Sve udvostručeno
Ovaj miš predstavlja jasnu indikaciju da najveći proizvođač ne želi da napusti nijedan segment tržišta...
Winhance 25.05
Popravka Prozora
U pitanju je alatka koja omogućava da se brzo rešite (većine) bloatwarea, ali i da obavite optimizaciju rada Windowsa...
TCL NXTPAPER 11 Plus
Momak za sve
Ovo bi bio najbolji tablet „za te pare” i da košta 100 evra više...
.rs: Beogradski prevoz na Yandexu • Srbija u SEPA • Loši primeri digitalizacije
Unapređeno e Zakazivanje
Beogradski prevoz na Yandexu • Srbija u SEPA • Loši primeri digitalizacije
Google Mariner, Google Astra i AI autonomni agenti
Uspon tihog softvera
Umesto kliktanja stručnog lica, softver će, već ove godine, u tihom, gotovo nečujnom načinu rada - završavati posao...
Fatal Fury: City of the Wolves
Fatal Fury je oduvek bio čudna cvećka u svetu borilačkih igara; takav je i ostao...
Arc Raiders
Novi extraction shooter iz pera autora dobrih delova franšize Battlefield (i potcenjenog The Finals)...
© 2025 Svet kompjutera. Sva prava zadrzana.
Novi broj - Arhiva - Forum - O nama