PRVI UTISCI
Kažu da je plagiranje najlepša vrsta laskanja. U tom slučaju A Year Of Rain deluje kao ljubavno pismo histerične obožavateljke, koja negde na telu ima nožem urezano ime frontmena. Ako je plagijat vrsta laskanja, onda je A Year Of Rain pravo ljubavno pismo Warcraftu III. Uvodni meni, boje, izbor opcija, interfejs, izgled trupa, opcije za unapređivanje... Baš sve u ovoj igri izgleda kao mod za Warcraft III, samo fali da se opcije spuste lancima i da mislite da ste se ponovo obreli u Azerothu. Daedalic Entertainment postoji više od deset godina i iza sebe ima dosta naslova kao razvojni tim i/ili izdavač. U neku ruku kocka sa „oslanjanjem” na slavni i voljeni naslov ima smisla. Igara u ovom žanru ima na kašičicu, a ljubitelja sasvim dovoljno da se lepo zaradi ako ste pametni i imate sreće. Na kraju krajeva, i Blizzard je izrastao krađom svega i svačega, ali su to uvek destilovali u nešto što deluje sveže i nepogrešivo „blizardovski”. Razvojni tim se potrudio da štiklira sve kućice koje bi možda neki potencijalni igrač mogao da poželi i još koju preko toga. Očigledno se nadaju da će ’Godina Kiše’ zaživeti kao e-sports naslov, čemu u prilog ide ne samo osnova koja je već etablirana kao online RTS makljaža, već i par skirmish mapa koje mahom podsećaju na „tri linije”, kao i mnoštvo karaktera. Dakle, u planu je da sam Daedalic ili mala grupa modera iznedre i neku MOBA varijantu na osnovu ove igre. Igra bi trebalo da raspoređuje igrače u različite tierove na osnovu rezultata međusobnih sukoba, ali i scenarija i kampanje. I ovo je već viđeno kod uzora, ali i očekivano. Postoji i opcija replay sa svrhom analize meča, što može da bude korisno timovima koji žele da uvežbavaju taktiku. Kako ne bi odbila igrače željne single player kampanje, imamo i epsku priču koja obećava da će igrače držati prikovane desetinama sati. Našlo se mesta i za podilaženje SUBNOR-u iz Sensitivevila u Nju Hempširu, dizajnom jedinica, upotrebom politički korektnog izgovora (nisu lizardmeni već lizardfolk) i karakternim osobinama heroja i dijalozima koji su, blago rečeno, neozbiljni. Takođe, postoji mogućnost igranja svih modova, uključujući i kampanju u kooperativnom režimu, što dodatno proširuje igrivost. Da bi neki naslov bio iole uspešan kao potencijalni e-sports naslov, mora da bude zabavan i tehnički besprekoran. Poznata premisa olakšava ulazak u igru i snalaženje je momentalno za svakoga ko je igrao Warcraft. Trenutno je raspoloživa samo prva deonica jedne od kampanja i nekoliko mapa za skirmiše. Balans jedinica deluje sasvim dobro, a heroji nekako poznato i, najbitnije, ne preterano nadmoćno, što zahteva njihovu pametnu upotrebu. Razvoj teče kroz klasično rudarenje i „čopanje” drva, množenje jedinica i objekata i kroz makljažu. Problem koji će morati da se otkloni odnosi se na zaglavljivanje jedinica u terenu (bukvalno ostanu zarobljene), kao i frustrirajućoj osobini jedinica da smetaju jedne drugima i da se zaustavljaju ili zaobilaze mikropokretima koji izgledaju kao podrhtavanje. Takođe, ukoliko želite da selektujete jedinice istog tipa duplim klikom, ponekad će se desiti da „zakačite” drugi tip jedinice kursorom i selektujete samo dve pojedinačne. Postoji i manji problem sa senkama, ali igra uglavnom deluje veoma lepo i ispeglano i sigurno će „gurati” preko 60 frejmova na većini iole pristojnih mašina, čak i na epic setovanju. A Year OF Rain trenutno može da se pazari za 20 evra u early access formi. Igra dosta obećava, ali ima problema, a razvojni tim izbacuje patcheve maltene na dnevnoj bazi. Problem sa kretanjem i ravnodušnošću jedinica bode oči, naročito ako u obzir uzmemo cenu, koja je ekvivalent trećini cene AAA naslova. Uspeh igre zavisiće od mnogo faktora. Warcraft-koji-to-nije je mač sa dve oštrice. Sa jedne strane je velika potencijalna igračka baza, koja sa druge strane igru može da odbaci kao puku kopiju. Takođe, remasterovan Warcraft III (o kom možete da čitate na sledećoj strani), ako ikad ugleda svetlost dana, može da obesmisli ovaj naslov. Ukoliko priča bude dovoljno dobra, a balans i sistem rangiranja budu dovoljno robusni i zainteresuju igrače, ovo bi mogao da bude hit. Naročito ako se iznedri i MOBA.
|
||||||||||
Najčitanije
Igre
Telefoni
Hardver
Softver
Nauka
Doom: The Dark Ages Doom iz mračnog doba drugačiji je od svih drugih Doomova, jer je Slayer koncipiran kao tenk sa štitom... Clair Obscur: Expedition 33 Estetika Belle Époquea, gameplay u skladu sa kanonima JRPG-a, vrhunsko pripovedanje i ljubav prema igrama... Computex 2025, Tajpej, Tajvan AI NEXT Ovaj, nekada ultra-PC-specifični sajam, odavno se proširio na srodne tehnologije, biznis rešenja i digitalne usluge, postavši varijanta azijskog C... Gigabyte GeForce RTX 5070 Gaming OC 12G Višak samopouzdanja Kartica je sa hardverske strane vrlo kvalitetna, ali ništa ne može da nadomesti nedostatak snage „pod haubom”... Asus ProArt P16 (H7606WP) Pronalazak neverovatnog Novi ProArt P16 donosi moderna rešenja, u dobro usaglašenom odnosu gabarita i performansi – alatka koju ćete sa ponosom nosati sa sobom... Logitech ProX Superlight 2 Sve udvostručeno Ovaj miš predstavlja jasnu indikaciju da najveći proizvođač ne želi da napusti nijedan segment tržišta... Winhance 25.05 Popravka Prozora U pitanju je alatka koja omogućava da se brzo rešite (većine) bloatwarea, ali i da obavite optimizaciju rada Windowsa... .rs: Beogradski prevoz na Yandexu • Srbija u SEPA • Loši primeri digitalizacije Unapređeno e Zakazivanje Beogradski prevoz na Yandexu • Srbija u SEPA • Loši primeri digitalizacije Google Mariner, Google Astra i AI autonomni agenti Uspon tihog softvera Umesto kliktanja stručnog lica, softver će, već ove godine, u tihom, gotovo nečujnom načinu rada - završavati posao... Fatal Fury: City of the Wolves Fatal Fury je oduvek bio čudna cvećka u svetu borilačkih igara; takav je i ostao... Arc Raiders Novi extraction shooter iz pera autora dobrih delova franšize Battlefield (i potcenjenog The Finals)... |
||||||||||