![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| |||||||||||||
Nove ekspanzije za WoW i SC II + „besplatan” Diablo III
Magle Pandarije Navikli smo na to da ekspanzije okreću igru naglavce. Mists of Pandaria donosi potpuno prerađen (čitaj: pojednostavljen) sistem talenata. Još uvek na 10. nivou birate specijalizaciju, ali više nema talenata, već igrači na svakih 15 nivoa biraju jednu od tri veštine. Maksimalni nivo podignut je na 90, što znači izbor šest od ponuđenih 18 veština (uvek istih 18, bez obzira na specijalizaciju). Objašnjenje da je razlog za ove promene želja da se igračima pruži više opcija jezivo podseća na povećanje sledovanja čokolade sa 25 na 30 grama iz Orvelove „1984”. Novost je i pretvaranje neborbenih ljubimaca u pokemone! Umesto skupljanja radi zabave, ovi ljubimci sada se bore jedni protiv drugih, stiču nivoe i razvijaju posebne veštine i napade. Postojaće i specijalni divlji ljubimci koje nalazite u prirodi i morate da ih pobedite da bi postali vaši. Da nije tužno, bilo bi smešno. Mists of Pandaria ipak donosi i mnogo pravog sadržaja. Pandareni su prva rasa koja će biti dostupna obema frakcijama. Igrač na desetom nivou bira da li postaje član Alijanse ili Horde. Nova klasa je monk, dostupan svim rasama sem worgena i goblina. Monk koristi kožni oklop i može da bude tenk, dps ili healer. Devet novih tamnica i tri rejda fokusiraće se na tradicionalne protivnike pandarena. Mogui su rasa inspirisana demonima iz azijske mitologije, Mantidi su čovekolike bogomoljke, a Sha su kondenzacija negativnih energija. Scholomance i prva dva krila Scarlet Monasteryja vraćaju se kao herojske instance za 90. nivo. Većina tamnica u igri imaće izazove koji pred igrače stavljaju posebne zadatke, najčešće brzo završavanje. Nagrade su predmeti bez borbenih atributa, ali specijalnog izgleda, pa njihovi modeli mogu da se koriste pri transmogrifikaciji. Kako igrači ne bi prelako završavali ove izazove kad nabave jaču opremu, igra će, zasad nedefinisanom mehanikom, normalizovati opremu da bi uspeh zavisio od veštine. Novotarije su prisutne i u PvP-u, pa sada resillience postaje osnovni atribut koji svaki lik ima bez dodatne opreme, navodno kako bi se olakšalo početnicima. Tu su i nova arena u Uldumu i tri nova battlegrounda sa novim mehanikama igre. Stranglethorn Diamond Mines je WoW verzija payload moda za TF2. Azshara Crater je, jednostavno rečeno, DotA, a Valley of Power je murderball, mod gde timovi dobijaju poene tako što neko drži magičnu sferu koja nosiocu oduzima zdravlje. Diablo III Prva vest o Diablu III vezana je za WoW. U okviru promocije, igrači WoW-a koji se obavežu da će plaćati pretplatu za Wow sledećih 12 meseci dobijaju specijalnog mounta, mesto u beta testu ekspanzije Mists of Pandaria, kao i punu verziju igre Diablo III kada izađe. Predstavljeni su achievementi. Zanatilje su unapređene kako bi bili dobar izvor opreme tokom cele igre. Pratioci će biti uz vas na svim nivoima težine, ali samo kada igrate solo. Klase i veštine i dalje se menjaju. Radi se na stvaranju sinergije između aktivnih i pasivnih veština. Tokom bete se ispostavilo da određeni broj igrača odbija da bude ograničen na mali broj veština koji diktira interfejs. Oni ne zatvaraju panel sa veštinama, pa mogu da ih menjaju u toku same borbe. Iako je to neudobno tokom igre, u Blizzardu planiraju da spreče ovakvo ponašanje, ali još nije odlučeno na koji način. Starcraft II noviteti Starcraft II: Heart of the Swarm donosi promene u redovima sve tri zaraćene strane, i to na osnovu analize multiplayer mečeva na Battle.netu. Terrani dobijaju warhounda, koji je manji i dostupniji thor. Shredder je robot koji oštećuje sve u svojoj blizini, ali samo kad oko njega nema savezničkih jedinica. Krhki hellion dobio je borbeni mod koji mu povećava izdržljivost a smanjuje mobilnost. Zergovi menjaju overseera za vipera koji služi za razbijanje utvrđenih odbrambenih položaja. Swarm host je jedinica koja se ukopa i neprestano šalje talase malih, besplatnih kamikaza u pravcu protivnika. Ultralisk, kome je veličina smetala da uđe u borbu dovoljno brzo, sada može da prokopa put do centra protivničkih jedinica. Protosi su u multiplayeru ostali bez carriera i mothershipa. Prvi se menja tempestima, specijalistima za borbu vazduh-vazduh. Umesto mothershipa, tu je oracle, koji ne nanosi štetu već ima sposobnosti deaktivacije protivničkih građevina, postavljanja energetskih polja i slično. Replicant može da se pretvori u bilo koju protivničku jedinicu, ali ne veću od siege tenka ili infestora. Arcade je zvanični naziv sistema za distribuciju modova i mapa za SC2. Igrači će ovim putem moći lako da nabave, ali i da prodaju sopstvene mape i modove. Editor mapa je unapređen, a dodat je i alat za pravljenje ingame filmova. Izneto je mnogo novih detalja o modu Blizzard DotA. Heroji se sada dele u četiri klase: tenkovi, dps, podrška i opsadni heroji, specijalizovani za uništavanje tornjeva, a slabi protiv ostalih heroja. Novost su i lokacije na mapi koje daju specifične bonuse ili NPC protivnici koji se bore za vas ako ih prethodno porazite. Dragan KOSOVAC |
![]()
| |||||||||||||||
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |