PRVI UTISCI<>
042008<><>

Command & Conquer 3: Kane’s Wrath

Tačno godinu dana posle izlaska trećeg nastavka svima drage i megapopularne RTS franšize došlo je vreme za prvu oficijelnu ekspanziju. C&C 3: Kane’s Wrath, za razliku od svih ranijih expansion packova, pored sveže single player kampanje i novih jedinica, za svaku stranu donosi i dva premijerna elementa: nelinearnu (i opcionu) metakampanju nalik na onu iz Warhammer 40K: Soulstorm ili Universe at War: Earth Assault, kao i dve subfrakcije po svakoj glavnoj frakciji (ovo poslednje smo zbog tesnih rokova za prelom aprilskog broja iskusili samo sa NOD-om).

Razvojni tim i producenti odgovorni za Kane’s Wrath konačno su poslušali vapaj dugogodišnjih fanova C&C univerzuma i rešili da u klasičnoj single player kampanji popune rupe koje su zjapile godinama. Kejnov gnev konačno razotkriva maglu koja je u storilajnu pokrivala dešavanja između Prvog tiberijumskog rata (obrađenog u C&C: Tiberian Sun) i invazije Scrina u finišu poslednjeg sukoba, objašnjava Kejnovu pojavu sa cyber maskom preko lica (poslednja FMV sekvenca iz ekspanzije Tiberium Sun: Firestorm), obrađuje interfrakcijsku borbu i ponovno ujedinjenje NOD-a posle „skretanja” regionalnih NOD komandanata željnih da preuzmu vlast nakon hipotetičke smrti našeg dragog ćelavog megalomanijaka i daje uvid u planove koji su doveli do uništenja GDI svemirske stanice Philadelphia. Single player kampanja je, kao što vidite, potpuno fokusirana na NOD i očekivano donosi solidnu dozu prevrata, noževa u leđa i ovaploćenje apokaliptičnih planova vanvremenskog vođe bratstva. Jedino što ovde (ponovo) nedostaje jeste konačno razrešenje misterije Kejnovog porekla i činjenice da staro momče za stotinak i kusur godina nije ostarilo ni dana.

Nova doza jedinica za svaku sukobljenu stranu prilično je bogata i, za razliku od klasičnih RTS ekspanzija, nije limitirana na dva ili tri primerka za svaku. Interfrakcijska borba i krađa GDI tehnologija NOD-u je donela nekoliko novih vrsta superpešadije (The Awakened, The Enlightened, Confessor Cabal i Tiberium Trooper), Reckoner (oklopni transporter/portabl bunker), Specter (prilično ubojita stealth artiljerija), Mantis (ekstremno efikasno protivvazdušno vozilo) i par drugih. Maštovitošću se svakako izdvaja nekakva Scrin oklopna pantljičara, vozilo kojem po želji možete dodavati modularne segmente za borbu protiv pešadije, vozila, vazdušnih jedinica ili zgrada i koje u multiplayeru može uspešno maskirati realnu snagu i potencijal igrača koji vodi Scrin. Svaka strana poseduje i gigantski mech-walker, kao unikatnu superjedinicu (NOD Redeemer, GDI M.A.R.V. i Scrin Eradicator Hexapod).

Nelinearna metakampanja predstavlja pravu stvar za single player orijentisane igrače koji će klasičnu, story driven kampanju spaliti za jedno popodne. „Global Conquest” vam stavlja u zadatak da osvojite planetu u klasičnom konceptu poteznog globalnog planiranja i pojedinačnih RTS bitaka (ili njihovo automatsko rešavanje) i koja ima potencijal za kreiranje neograničenih sati zabave u zavisnosti od početnih postavki i broja protivničkih frakcija koje postavite kao konkurenciju.

Miodrag KUZMANOVIĆ

 
Command & Conquer 3: Kane’s Wrath
Šta mislite o ovom tekstu?
Tom Clancy’s Rainbow Six: Vegas 2
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera