PRVI UTISCI<>
072005<><>

Alexander: The Heroes Hour

Iako se radi o pukoj demo verziji koja nudi tutorijal i jednu jedinu misiju (nivo), potpuno smo sigurni da će svako normalan ovaj akcioni RPG u stilu Diabla 2 dočekati palcem okrenutim nadole. Forma igre je donekle eksperimentalna, bacajući hack&slash koncept u sistem kampanje sa fiksiranim brojem misija: svaki nivo ima po jedan generalni cilj, uz obilje side-questova radi budženja nivoa i pabirčenja bolje opreme za vaše heroje.

U ovoj verziji Alexandera istovremeno kontrolišete troje grčkih specijalaca pod direktnom komandom najvećeg vojskovođe svih vremena. Megacles, klasično govedo koje udara sporo koristeći 2H oružje, Ekhedem, balansiranija verzija standardnog ratnika koji preferira mač i štit, i Bilikildi, nimble strelac koji stoji po strani i oponente puni drvcima sa percima, dele sudbinu i tipski sistem unapređenja svake igre ovog tipa u novijoj istoriji. Ubijanjem protivnika stičete iskustvo koje dovodi do rasta nivoa. Poene za napredak dobijate svakim novim levelom i aplicirate ih u neku od desetak standardnih kategorija (snaga, okretnost, veštine sa pojedinim klasama naoružanja), uz mogućnost pazara specijalnih napada u zavisnosti od tipa heroja.

Grafika igre je u kompletnoj 3D izvedbi, uz mogućnost rotacije pogleda i zumiranja, ali to ovaj naslov ne spasava od zle činjenice da izgleda bledo i neupečatljivo. Mala količina poligona, kruta i rigidna animacija samo su početak serije problema: sistem kontrole (tačnije rečeno, odsustvo smislenog sistema kontrole) uzima pehar na ovom polju. Kao prvo, upotreba specijalnih osobina (udaraca) teoretski je maksimalno otežana i zahteva navigaciju u sistemu menija svaki put kada protivnika želite da odvalite jače nego što standardni udarac nudi. Kao drugo, pathfinding vaših heroja je užasan i ne svodi se samo na bagove pri kretanju kada na putu postoje prepreke: često će u toku borbe zaklanjati jedan drugog, što efikasno sprečava istovremeno peglanje jačih protivnika. Najmučnija stvar je skupljanje predmeta koji ostaju posle borbe: da biste skupili loot koji ostaje posle protivnika, na njega morate kliknuti levim tasterom; s obzirom na to da se plen nikada ne nalazi neposredno pored vas (rasut u užoj borbenoj zoni) i da vaši likovi po defaultu jako sporo hodaju, za prilaz objektima morate iskoristiti trčanje (desni taster), što podrazumeva kostantno i neudobno žongliranje, uz komandni lag koji dodatno otežava ovu prilično čestu operaciju.

Miodrag KUZMANOVIĆ

 
Worms 4: Mayhem
Advent Rising
Battle Mages: Sign of Darkness
Alexander: The Heroes Hour
Šta mislite o ovom tekstu?
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera