
Legenda o gospodaru džungle konačno je zaživela u obliku celovečernjeg animiranog filma sa „Disney” etiketom. Radi se o grandioznom projektu na kome je angažovan čitav niz poznatih imena iz sveta sedme umetnosti (posebno se ističu Glen Keane, čovek koji je udahnuo „život” Maloj Sireni, Aladinu i drugim popularnim likovim Diznijevih crtaća i Phil Collins, koji je zadužen za muzičku podlogu). „Disney Interactive” je, po već ustaljenoj šemi, simultano sa premijerom filma izbacio PC igru zasnovanu na filmskom scenariju.
Tarzan, slično Herculesu, predstavlja skrolujuću platformu u pseudo 3D okruženju, s tim da ga od starijeg brata razlikuju tehničke karakteristike unapređene u skladu sa aktuelnim tendencijama. Stripovana bitmapirana grafika u potpunosti je zamenjena renderovanim objektima koji obuhvataju kako pokretne likove, tako i elemente pozadine. Kvalitetan engine omogućava znatno dinamičnije izvođenje, a utisku trodimenzionalnosti dodatno doprinose efekti kamere (zumiranje, promena ugla gledanja i dr.). Animacija pokreta je daleko suptilnija i prirodnija nego u bilo kojoj sličnoj igri, a impresivan je i repertoar pokreta koje Tarzan izvodi (naravno, tu je i legendarno „ljuljanje” na lijanama). Igra svetlosti i senke u relativno monotonom ambijentu (svi nivoi se odvijaju u džungli), česte promene perspektive, zanimljivi bonus nivoi i interponirane video sekvence iz filma održavaju pažnju igrača do samog kraja. Sem Tarzana, igrač na nekim novioma kontroliše Džejn, odnosno majmunče, koji opet imaju svoj repertoar pokreta. Upravljački interfejs je nešto jednostavniji nego u Herculesu, što se može reći i za težinu igre u globalu, tako da ni najmlađim igračima neće biti uskraćen užitak tokom igranja. Gradimir JOKSIMOVIĆ | | |