![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| ||||||||||||||||||||
U zavisnosti od afiniteta igrača, na početku igre možete izabrati simpatičnu devojčicu Kler Redfild (Claire Redfield) ili mladog policajca Leona Kenedija (Leon Kennedy). Iskusniji igrači primetiće prezime Redfild, identično muškom liku iz prvog dela. Kler dolazi u Racoon u potrazi za nestalim bratom Krisom, junakom prvog Resident Evila. Posle doživljaja sa nekoliko hodajućih mrtvaca, Kler susreće Leona. Leon je „novajlija” u lokalnoj policijskoj stanici na prvom danu posla. Potpuno iznenađen stanjem u gradu i čuvajući sopstvenu prisebnost, Leon odlučuje da pomogne Kler. Tragajući za Krisom i ostalim preživelim stanovnicima, rešavaju misteriju koja je zadesila grad Racoon. Za svaki od likova potreban je jedan disk, pa nije nužno instalirati podatke za oba lika. Misija sa Kler u glavnoj ulozi dosta je teža, ali uzbudljivija i zastrašujuća. Kler počinje igru sa pištoljem i mora prokrčiti put kroz ogroman broj neprijatelja, dok Leon startuje sa uzijem i znatno lakšim protivnicima. Većina scenarija odigrava se u lokalnoj policijskoj stanici. Nekadašnji šef policije napravio je mnoge tajne prostorije i podzemne hodnike, tako da je policijska stanica daleko od onoga što su zaposleni i stanovnici Racoona mislili. Većina trikova i zagonetki prilično je laka, dok igraču oteževaju snalaženje jedino brojni neprijatelji. Za razliku od prvog dela koji je bio avantura prepuna teških mozgalica i kompleksnih problema, drugi deo donosi više pucačke elemente. Igra se može početi u nekoliko modova. Original mod je konverzija evropskog izdanja PSX Resident Evila 2. Znatno je teža od Arrange moda, japanske originalne verzije. U ovoj drugoj postoji automatsko nišanjenje, protivnici lakše padaju od metaka i postoji više ribona sa mastilom za snimanje pozicija. Kao što je već poznato sa PSX verzije, završavanjem igre u normalnoj težini dobijaju se određene ocene kojima se otvaraju skriveni delovi. Ovim delovima igre pristupa se iz menija Special, gde se takođe može naći galerija sa likovima i umetnički crteži. Arsenal se uvećava tokom igre. Bolja oružja nalaze se pri završnim delovima igre. Pored uzija ili pištolja, može se koristiti nož, mitraljez, bacač raketa ili sačmara. Svako oružje ima ograničenu municiju, tako da se užas povećava pri nestanku iste. Municija i oružje se nalaze kod mrtvih protivnika, njihovih žrtava ili skriveni na nekom od nivoa kuće. Razornije oružje poput bacača raketa mora se pažljivo koristiti zbog mogućnosti samoranjavanja. Za obične protivnike poput zombija, vrana ili dobermana najefikasnije oružje su sačmara ili mitraljez. Nekoliko hitaca je dovoljno da obori protivnike, štedeći vam municiju težeg naoružanja za veće monstrume. Protivnici su raznovrsni. Zombiji dolaze u nekoliko varijanti (policajac, građanin, devojka, žena, itd). U zavisnosti od vrste, potrebna je veća količina metaka i opreznost. Posle preciznog pogotka većina protivnika odmah pada. Teži zombiji sačekaće da im priđete i početi da vas grizu za nogu ili skočiti na vas, dok će se lakši pridignuti i teturajući se krenuti u novi napad. Zombiji ispuštaju karakteristično mumlanje i šljapkajuće zvuke, tako da ćete ih (u većini slučajeva) čuti. Da je zombi eliminisan, znaćete po crvenoj mrlji na podu ispod njega. Svaku prostoriju neophodno je pažljivo pretražiti i sakupiti sve predmete. Neke predmete koje nađete na početku igre koristićete tek na kraju. U nekim sobama policijske stanice nalaze se sanduci u kojima možete ostavljati predmete i višak oružja. Pošto je inventar ograničen, sanduci su idealno rešenje. Neobično je da predmet koji ostavite u sanduku npr. na prvom spratu, nalazi se takođe u sanduku na trećem spratu. Na ovaj način možete da prenosite predmete bez šetanja i gomilanja inventara. Energija se obnavlja preko sprejova za prvu pomoć i nekoliko vrsta biljaka (plava, zelena i crvena, koja je ujedno protivotrov). Za današnje pojmove, grafika je siromašna. Kada se pogleda Half-life i uporedi sa Resident Evilom 2, prosto je neverovatno da su dizajneri firme „Capcom” igrali na kartu sablasne atmosfere i zanimljive radnje. Na konzolama se Resident Evil 2 pojavio pre godinu dana, konverzija za PC je istovetnih performansi i grafičkih mogućnosti. Na svu sreću, dosadne animacije sa otvaranjem vrata ili silaskom niz stepenice mogu se prekinuti što znatno ubrzava igru i čuva živce igrača. Zvučna komponenta je za svaku pohvalu i održava horor atmosferu na zavidnom nivou. Muzičke teme javljaju se čak i u najtežim trenucima, kada vaš junak nema izlaza i postaje sigurna žrtva horde zombija. Branislav BABOVIĆ |
| ||||||||||||||||||||||
![]()
![]()
|
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |