![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| ||||||||||
Sa početne lokacije idi desno do ulaza u manastir i pokupi konopac (omča) koji visi pored velike table (brojač totemiziranih građana). Vrati se do raskrsnice u šumi i idi u grad (Port Foozle). Na kraju doka povuci polugu i upecaćeš ribu. Popričaj sa njom. Ispred ribarnice pojačaj do maksimuma intenzitet zvuka javnog razglasa, i dok komentator bude nešto brbljao ukradi limenku pića iz frižidera (prodavačica neće čuti alarm). Zajedno sa limenkom dobićeš i plastične karike. Intenzitet zvuka vrati na normalu, idi do kraja doka, na kuku zakači karike i povuci polugu. Ovoga puta upecaćeš kovčeg sa magičnom lampom. Pokucaj na vrata kuće u kojoj živi Antaria Džek držeći lampu u ruci. Kada te Džek uvede unutra i ode da pronađe alat za otvaranje lampe, priđi stolu i iz kutije uzmi jednu cigaru. Posle filmskog inserta ponovo ćeš se naći na ulici, ali bez magične lampe u inventaru. Zato idi levo sve dok ne dođeš do stalka sa lutkom Velikog Inkvizitora. Zapali lutku koristeći cigaru, a zatim se brzo sakrij u obližnje bure. Čuvari će Džeka optužiti za diverziju. Kada se situacija smiri, izađi iz bureta, idi do Džekove kuće i pokupi magičnu lampu. Vrati se potom do šumskog raskršća, idi do bunara, veži konopac za osovinu i spusti se u podzemlje. Od čarobnice ćeš dobiti knjigu magija. Pogledaj kofu koja leži na zemlji i uzmi žeton za podzemnu železnicu. Pomoću magije „Rezrov” otvori zaključana vrata i ubrzo ćeš se naći na podzemnom raskršću. Odmah pored ulaza u podzemlje videćeš stakleni ormančić. Otvori ga i uzmi čekić. Potom zatvori ormančić i čekićem razbij staklo. Pokupi mapu i mač. Desno leži totem u kome je zarobljen zmaj Griff. Pokupi ga. Idi napred i levo. Grane iseci pomoću mača i nastavi dalje. Naći ćeš se na privatnom posedu Dungeon Mastera (njegov duh nalazi se u magičnoj lampi). Iz baštenske kućice pokupi lopatu i magiju „Throck” (magija će automatski biti upisana u knjigu). Vrati se na raskršće i priđi zaključanim vratima. Baci magiju „Rezrov” i vrata će se otvoriti. Da bi ušao u zgradu univerziteta (G.U.E Tech) koja se nalazi pred tobom, moraš rešiti tri slagalice (rotirajući cilindrične elemente moraš složiti traženu sliku). Rešenja imaju sledeći oblik (za sve tri zagonetke važi rotiranje elemenata na levo): 1. slagalica - gornji 1x, srednji 4x, donji 2x; 2. slagalica - gornji 2x, srednji se ne pomera, donji 4x; 3. slagalica - gornji 3x, srednji 5x, donji 4x. Kada složiš treću slagalicu, prođi kroz prozor i naći ćeš se u zgradi. Desno se nalazi hodnik koji nema kraja. Podigni pogled ispred ulaza u hodnik i magijom „Igram” klikni na reč „Infinite” u okviru natpisa. Čim se hodnik „skupi”, zakorači u njega da bi dejstvo magije postalo trajno. Izađi iz zgrade kroz velika dvokrilna vrata, okreni se za 180° i popni se uz stepenice. Desno se nalazi gomila zemlje. Iskopaj rupu lopatom i pronaći ćeš magiju „Kendall”. Vrati se do podzemne raskrsnice i uputi se ka metrou. Uređaj pored kojeg ćeš proći služi kao teleport - ubaciš mapu u prorez i odabereš destinaciju. (Napomena: nove lokacije se upisuju na mapu tek pošto do njih dođeš na normalan način.) Žeton ubaci u prorez na ulazu u metro i siđi dole pokretnim stepenicama. Na tablu sa redom vožnje baci magiju „Kendall”. Odaberi stanicu „HADES” (pakao) i stani na platformu ispred perona. Posle uzbudljive vožnje priđi kosturu i iz njegove ruke uzmi karticu „greb-greb” lutrije. Pogledaj je i dobićeš zadatak da kroz lavirint pronađeš put do vreće sa novcem. Redosled kojim treba da klikćeš na kvadratiće (ne računajući onaj koji je na samom početku osvetljen) je sledeći: G(ore), L(evo), 2 x G, L, G, 2 x L, Do(le), 2 x L, Do, L, 2 x Do, D(esno), 2 x Do, 2 x D, G, D, 2 x G, L, G. Tako si zaradio novčanicu od 500 zorkmida. S obzirom da je u pitanju velika banknota, vrati se u zgradu univerziteta (koristi teleport) i razmeni je pomoću automata koji se nalazi u prostoriji sa fontanom (drugi automat sleva na desno). Sada kada si usitnio novac možeš koristiti i ostale automate. Ubaci novčić u krajnji levi automat i iz trećeg pretinca pokupi sladoled. Unutar ambalaže naći ćeš magiju „Obidil”, ali je za sada ne možeš koristiti jer je papir vlažan. U automat sa čokoladicama takođe ubaci novčić i pritisni taster ‘8’. Kesica sa bombonama će ostati zaglavljena. Pri dnu automata nalazi se otvor. Usisivač koji od samog početka nosiš u inventaru priključi na taj otvor, a zatim ga pokreni. Posle simpatične scene otvori vrata od usisivača i pokupi kesicu bombona. Idi do kraja nekada beskonačnog hodnika i primetićeš studentske ormaniće koji su poređani po istoj šemi kao i tasteri na automatu sa čokoladicama. Videćeš da je ormanić ‘8’ otvoren. Pogledaj knjigu i baci na nju magiju „Kendall”. Vrati se do automata sa čokoladicama i ovog puta izaberi broj ‘11’. U toj kaseti naći ćeš nekakvu pilulu i još jednu knjigu na koju takođe treba da baciš „Kendall” (dobićeš recept za pripremanje magije „Beburtt”). Sada idi do automata za piće, na rešetku stavi „Zork Rock” bombone, ubaci novčić u prorez i pritisni taster „Classic Blam”. Kada se bombone natope, uzmi kesicu, brzo idi do studentskih ormanića i kesicu ubaci u ormanić ‘6’ (srednji red, drugi s leva). Beži što dalje. Posle eksplozije vrati se do ormanića i pokupi ID karticu. Iskoristi karticu na čitaču pored obližnjih vrata i uđi u laboratoriju. Korakni napred i mačem preseci konopac visećeg mosta. Teleportuj se do raskrsnice, a zatim, koristeći metro, idi do lokacije sa branom (Flood Control Dam #3). Najpre ubaci jedan novčić u presu i dobićeš nožić za otvaranje pisama. U blizini se nalazi kanalizacioni odvod. Baci magiju „Throck” na mahovinu i ona će dovoljno izrasti da možeš da je pokupiš. U knjizi pored kontrolnog pulta za branu naći ćeš magiju „Golgatem”. Na zatvoreni segment brane (treći sleva) baci magiju „Rezrov”, a zatim pritisni plavi i žuti prekidač. Pošto si poplavio čitavo podzemlje, vrati se u laboratoriju. Priđi mašini „Spell Checker” i u nju ubaci papir sa magijom „Obidil”. Posle procesa sušenja magija će biti upisana u knjigu. Iz kutije uzmi prazan list hartije i napravi magiju „Beburtt” onako kako to nalaže recept (Origination, Modification, Replication, Interpretation, Transmorgification i Spell Checker). Slobodan MACEDONIĆ |
| ||||||||||||
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |