SITNA CREVCA<>
022017<><>

Kako postati programer (5): Četiri OOP pravila

Sad me vidiš, sad me ne vidiš

Četiri pravila objektno orijentisanog programiranja

Podsetnik: napisali ste klase za jezike Java i C++. Napravili ste osnovnu i izvedene klase čitalaca našeg časopisa, i zatim napravili konkretne čitaoce, tj. objekte tih klasa. Klase su zapisane u odvojenim fajlovima, dok izvršavanje programa i kreiranje objekata počinje unutar glavnih funkcija main() u fajlovima main.cpp (C++) i primer.java (Java). Zahvaljujući nasleđivanju, deo kôda iz bazne klase automatski važi i u izvedenim klasama. Međutim, to nije jedina korist koju imamo od nasleđivanja. Jedna od najnaprednijih tehnika u programiranju je klasni polimorfizam.

...

(ostatak teksta trenutno nije dostupan on-line)

Ognjen POPOVIĆ

 
 AKTUELNOSTI
CES 2017, Las Vegas

 NOVE TEHNOLOGIJE
Prodavnice budućnosti

 TRŽIŠTE
Poskupljenje i nestašica memorija

 NA LICU MESTA
Samsung prezentacija
Schneider Electric konferencija

 KOMPJUTERI I FILM
The Lego Batman Movie
Monster Trucks
Filmovi, ukratko

 SITNA CREVCA
Kako postati programer (5): Četiri OOP pravila

 VREMENSKA MAŠINA
Atari TT, ovca Doli i Youtube

 PRST NA ČELO
Sve mora da ode
Home / Novi brojArhiva • Opšte temeInternetTest driveTest runPD kutakCeDetekaWWW vodič • Svet igara
Svet kompjutera Copyright © 1984-2015. Politika a.d. • RedakcijaKontaktSaradnjaOglasiPretplata • Help • English
SKWeb 2.54
Opšte teme
Internet
Test Drive
Test Run
PD kutak
CeDeteka
WWW vodič
Svet igara



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera