PRST NA ČELO<>
022017<><>

Sve mora da ode

Reklama je bila pun pogodak. Dizajnirana. Na Fejsbuku. Mislim da su je svi u Beogradu videli. Ali, iza nje se krilo nešto što nisam mogao ni da zamislim.

Kažu: „"Sve mora da ode! Rasprodaja zbog zatvaranja! Popusti do 50%!"” Jednostavno, efektno! Čim sam ugledao reklamu, pomislio sam kako je renomirana prodavnica kućne i zabavne tehnike napravila fantastičan posao. Uopšteno govoreći, online marketinška strategija domaćih prodavnica je tek u nastajanju i uvek mi je drago kada vidim da je neko od svih tih jahača niskih marži, a visokih obima prodaje, uspeo da ukroti društvene mreže svojim efektnim reklamama. Ima nešto u toj razvijenoj svesti trgovaca!

...

(ostatak teksta trenutno nije dostupan on-line)

Momir ĐEKIĆ

 
 AKTUELNOSTI
CES 2017, Las Vegas

 NOVE TEHNOLOGIJE
Prodavnice budućnosti

 TRŽIŠTE
Poskupljenje i nestašica memorija

 NA LICU MESTA
Samsung prezentacija
Schneider Electric konferencija

 KOMPJUTERI I FILM
The Lego Batman Movie
Monster Trucks
Filmovi, ukratko

 SITNA CREVCA
Kako postati programer (5): Četiri OOP pravila

 VREMENSKA MAŠINA
Atari TT, ovca Doli i Youtube

 PRST NA ČELO
Sve mora da ode
Home / Novi brojArhiva • Opšte temeInternetTest driveTest runPD kutakCeDetekaWWW vodič • Svet igara
Svet kompjutera Copyright © 1984-2015. Politika a.d. • RedakcijaKontaktSaradnjaOglasiPretplata • Help • English
SKWeb 2.54
Opšte teme
Internet
Test Drive
Test Run
PD kutak
CeDeteka
WWW vodič
Svet igara



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera