Razlog zbog koga se nakon određenog vremena osvrćemo na Team Fortress leži u činjenici da Valve zaista brine o svojim igračima. U prilog tome govore do sada nebrojani pečevi i apdejti, koji igru čine beskrajno interesantnom. Kada TF je izašao, sadržavao je šest mapa. Opravdanje developera za ovako malo mapa (u odnosu na CS) bila je njihova želja da se sve mape koje naprave podjednako igraju (za razliku od CS-a, gde se, na primer, de_aztec i de_dust mnogo više igraju od ostalih zvaničnih mapa). Izgleda da su bili u pravu, jer su se sve mape zaista podjednako igrale, a serveri su uvek bili ispunjeni do poslednjeg mesta. To je predstavljalo znak da bi TF možda mogao da nadmaši CS. Razvojni tim zasukao je rukave i napravio prvi veliki update, koji je izašao u aprilu 2008. godine. Update se sastojao iz mape, achievementsa vezanih za Medica i sistema organizacije oružja. Nova mapa po imenu Gold Rush upoznala je igrače sa payload načinom igranja. Tim koji napada treba u određenom vremenskom roku da dogura kolica natovarena eksplozivom do protivničke baze. Jednostavno, ali, pokazalo se, izuzetno zanimljivo igračima. Gold Rush je ubrzo nakon objavljivanja postala jedna od najigranijih mapa. Achievementsi za Medica takođe su predstavljali pun pogodak, jer su igrači njihovim ispunjavanjem otključavali nova oružja za ovu klasu. Valve je na svakih nekoliko meseci izbacivao velike nadogradnje za igru, koje su obavezno podrazumevale nove mape i oružja za klase. Do sada su, osim Medica, obuhvaćeni: Pyro, Heavy, Scout, Sniper i Spy. Update za poslednju dvojicu predstavljao je pravu poslasticu zbog toga što je najavljivan kao update za Snajpera, ali su developeri fanove iznenadili saopštenjem da će biti obuhvaćen i Špijun, Snajperov najveći rival. Pored payload načina igranja, novost su payload race i arena. Payload race je veoma sličan payload načinu igranja, s tom razlikom što postoje dvoja kolica i oba tima napadaju protivničku bazu, a u isto vreme brane svoju. Tim koji prvi dogura svoja kolica do protivničke baze pobeđuje. Arena-mape igraju se u team deathmatch režimu, tj. nema ponovnog oživljavanja dok se runda ne završi, a ako se partija oduži, na sredini mape otključava se kontrolna tačka koju timovi treba da zauzmu. Kada se sve sabere i oduzme, sledi: devet klasa, pet različitih tipova igranja, unapređenja koja su bila i koja slede za svaku klasu... Dobija se ogroman broj stilova igre, što je jedna od najvećih prednosti TF-a nad konkurencijom. Taktike i pristupi toliko su raznovrsni da ne postoji mogućnost da se lako dođe do zasićenja. Ako vam dosadi trčanje Skautom po mapi i zauzimanje kontrolnih tačaka, možete se opredeliti za defanzivniji pristup i iza ćoška izgraditi odbrambene mašine koje će usporiti protivnika i dispenzere municije za saborce. Ako je to previše pasivno, tu je špijun za šunjanje po neprijateljskim teritorijama i onesposobljavanje odbrane. Svaka klasa ima mnogo prednosti, ali i mana koje će iskusni igrači i te kako koristiti. Da bi što bolje promovisao igru, razvojni tim je napravio seriju video klipova Meet the Team. Svaku epizodu čini predstavljanje karakteristika likova i načina igranja pojedinim klasama, a sve to u obliku šašavog crtanog filma. Zasad je najbolji utisak ostavio poslednji Meet the Spy, koji zrači fantastičnom duhovitošću. Sve klase dobile su svoje Meet the... epizode, osim Medica i Pyroa, a najveće diskusije na Internetu vode se oko identiteta čoveka pod maskom (neki čak misle da je to žena) sa bacačem plamena. Postoje teorije o tome da bi to mogao da bude čak i Gordon Frimen, ali ostaje da sačekamo i saznamo šta su nam pripremili momci iz Valvea. Kada se marketing ostavi po strani, komunikacija između igrača i korporacije koja stoji iza TF-a je na veoma visokom nivou. Na internet adresi www. Sve u svemu, Team Fortress 2 predstavlja nezaboravno multiplayer iskustvo u ekspanziji, a što je najvažnije – dobru zabavu, koja je predviđena da traje. Za kraj vam skrećemo pažnju na korisnu informaciju da Valve za vikend, u vreme izbacivanja velikog updatea, spušta cenu igre za 50 odsto, pa ako smo vas barem malo zaintrigirali ovim tekstom, znate šta vam je činiti. Uroš ZORIĆ |
| ||||||||||||
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |