KORAK PO KORAK<>
112000<><>

The Time Machine (2)

Popričaj sa Vel Subekom. On će ti objasniti da tvoj izgubljeni vremeplov pravi smetnje u protoku vremena i da je zbog toga opstanak čitavog sveta došao u pitanje. Pokupi korisne stvarčice sa stola, a zatim se uputi do centralnog gradskog trga. Svi ulazi u trg su blokirani, svi sem jednog. Tamo ćeš, međutim, naći nekakvu mašinu koja je svojim energetskim poljem zarobila Ašamiru. Pošto ništa ne možeš da uradiš, vrati se u svetilište i zatraži pomoć od Vel Subeka. On će poći sa tobom. Vrati se do mašine. Vel Subek će magijom blokirati energetsko polje, a ti za to vreme uradi sledeće: podesivim ključem odvrni vijak na prednjoj ploči mašine (ploča će se podići), a zatim izvuci srednji i levi kabl iz ležišta. Mašina će se tada raspasti.

Zajedno sa Ašamirom idi do ulaza u palatu. Otarasi se dvojice stražara. Istovremeno povuci dve poluge pored vrata (Ašamira će ti asistirati), a zatim uđi u palatu. Nakon kraćeg razgovora sa vladarem, bićeš napadnut. Ostaje ti jedino da se braniš. Kada pobediš vladara, uđi u hronosferu u središtu sale. Lemur koji se nalazi unutra neće te napasti, ali će upotrebiti teleportacionu magiju da bi te izbacio iz svoje pećine. Zato uzmi kvarcnu bočicu u ruku, i čim se približiš kristalima koji nose magije upotrebi vodu koju si zahvatio iz mora. Lemur će ostati bespomoćan. Na ovaj način dobićeš dve nove magije: Chronomantic Armor i The Mermaids’ Song. Izađi iz pećine. U sali u kojoj si porazio vladara videćeš četiri kamena reljefa ispred kojih su postavljeni peščani časovnici. Zarotiraj časovnike sledećim redosledom: odrasla žena (Adhamid), starac (Vissahid), dete (Effahid) i sveštenik (Chronomancer). Tajna vrata će se otvoriti i u maloj ćeliji ćeš naći zatočenog kralja Ulmoreta. Popričaj sa njim i prihvati ponudu da spaseš robove koji rade u Tetradonovom manastiru u kome si bio na početku igre. Tada će se pojaviti Vel Subek od koga ćeš dobiti ključ.

Naredna scena se odvija ispred manastira. Pošto su magični mostovi podignuti, moraš pronaći drugi način da uđeš unutra. Siđi niz stepenice i ključem koji si dobio od Subeka otključaj kapiju rudnika. Eliminiši sveštenicu koja će te napasti čim uđeš. Ne približavaj se robotu koji stoji na mostu, jer nećeš dobro proći. Priđi levom upravljačkom pultu (postavljen najdalje u odnosu na položaj kamere). Pritisni prekidač i preuzećeš kontrolu nad robotom. Pomeri ga unazad tako da ga skloniš s mosta. Povuci polugu na krajnjoj desnoj konzoli i most će se uvući. Ponovo preuzmi kontrolu nad robotom i jednostavno ga survaj u provaliju. Postavi most u prvobitno stanje. Povuci treću polugu koju do sada nisi dirao. Vagonet za transport rude će krenuti, ali će ubrzo iskočiti iz šina i zaglaviti se. Pređi preko mosta, idi levo i glavnim liftom se spusti na donji nivo rudnika. Pronađi olupinu robota i pokupi njegovo oružje (Disrupter). Popričaj sa čovekom koji upravlja velikom bušilicom. Vrati se do lifta i popni se na najviši nivo. Tamo će te dočekati novi robot. Upotrebi „disrupter” i robot će se pomeriti taman toliko da možeš da prođeš. Stani za komandnu tablu, preuzmi robota i uvedi ga u lift. Zajedno sa njim spusti se na srednji nivo. Sada sledi mala caka: stani pored stuba vertikalnog transportera (na mestu gde je ograda prekinuta), sačekaj da ti se transportna kutija približi, a onda naskoči na nju. Tako ćeš se ponovo popeti na najviši nivo rudnika. Preko komandne table preuzmi još jednom kontrolu nad robotom koji se, ovoga puta, nalazi sprat niže. Izvedi robota iz lifta i upotrebi ga da poguraš vagonet koji je ispao iz šina. Vagonet će se zaustaviti malo dalje. Dođi do ograde glavnog lifta i pritisni crveni taster. Sačekaj da se lift popne, uđi u njega i spusti se na najniži nivo. Ponovo stani pored vertikalnog transportera i naskoči na prvu kutiju koja dođe. Kada kamera promeni položaj videćeš da će kutija na kojoj stojiš proći tačno naspram vagoneta koga si vratio na šine. Dakle, u momentu kada se kutija i vagonet nađu jedno naspram drugog, uskoči u vagonet.

Nakon kraće vožnje zaustavićeš se u laboratoriji u kojoj se prerađuje crna so. Izađi iz vagoneta i eliminiši ratobornog sveštenika. Sa stola uzmi grumen soli (trebaće ti). Otvori svetloplava vrata u dnu prostorije i uđi u kontrolnu sobu. Ubij stražara. Komandna tabla pored koje je on stajao kontroliše sistem špijunskih kamera. Pregledaj šta kadriraju sve kamere. Posebno obrati pažnju na situaciju u prostoriji u kojoj patrolira leteći robot. Videćeš sveštenika kako povlači poluge na nekakvim mašinama. Kada pregledaš sve kamere, aktiviraj desnu upravljačku konzolu (postavljena dijagonalno u odnosu na komandnu tablu za kamere). Magični mostovi ispred manastira će se pojaviti, što će pobunjenicima omogućiti da uđu unutra. U isto vreme naići će i novi vremenski talas koji će te ponovo pretvoriti u starca.

Iz glavnog manastirskog hola uđi u hronomansersku salu. Ako sa sobom nosiš jedan ili više praznih peščanih časovnika, sada je momenat da ih dopuniš. Povuci polugu pored ograde da bi pokrenuo satni mehanizam, a onda stani ispred njega i upotrebi časovnik(e). Oni će se dopuniti. Primetićeš da su prolazi levo i desno blokirani teleportima. Uđi u bilo koji teleport i pojaviće se sveštenik koji će te izazvati na dvoboj. Vodi računa da u toku borbe možeš koristiti samo magije (oružje nije dozvoljeno). Nakon pobede u dvoboju, ponovo prođi kroz teleport i vratićeš se u salu. Idi levo, popni se uz stepenice i uđi u stražarsku „kućicu”. U njoj se nalazi kontrolna tabla za upravljanje robotom; aktiviraj komande i preuzmi kontrolu nad njim. Potrudi se da odmah ubiješ dvojicu stražara, jer ćeš u suprotnom to kasnije morati da uradiš sam. Provozaj robota kroz manastirski hol i ugledaćeš Ašamiru i Ulmoreta kako pokušavaju da unište sličnu mašinu. Postavi svog robota tačno naspram protivnika i pucaj u njega. Lančana reakcija će uništiti obe mašine. Dođi do srebrnih vrata, obavezno snimi poziciju, a zatim uđi u Tetradonovu laboratoriju.

Odmah na početku uslediće neprijatno iznenađenje. Leteći robot pokupiće Ulmoreta, a zatim i Ašamiru, i oboje ih staviti u kaveze. Ne čekaj ni trenutak, jer ćeš doživeti istu sudbinu. Izađi na rešetkasti most, trči levo, a na prvoj raskrsnici skreni desno. Naći ćeš se u sobi koju si video pomoću kamere. Najpre se obračunaj sa prisutnim sveštenikom, a zatim povuci četiri poluge na mašinama koje se nalaze u uglovima prostorije. Ako budeš dovoljno brz, leteći robot neće uspeti da te stigne. U suprotnom, ako čuješ da se robot opasno približava, potrudi se da mu odvučeš pažnju tako što ćeš privremeno pobeći iz prostorije, a kada on krene da te traži, vrati se da dovršiš posao. U svakom slučaju, kada sve četiri poluge budu u donjem položaju, robot će prestati da funkcioniše. To će, međutim, biti signal za Tetradona da te direktno napadne. Umesto da se boriš protiv njega, trči do mesta gde su zatočeni Ulmoret i Ašamira i oslobodi kralja (tri puta okreni točak koji je postavljen pored kaveza). Kada Tetradon bude video šta se dogodilo, povući će se u sobu sa velikim orguljama. Pažljivo saslušaj zvučnu sekvencu od pet tonova koju će on odsvirati, jer je moraš ponoviti da bi prošao kroz tajni prolaz. Dakle, dođi do orgulja i stani tako da budeš licem okrenut prema njima (ovo je bitno zbog orijentacije). Najpre moraš pravilno podesiti klavijature. To ćeš uraditi na sledeći način: desnu i srednju polugu postavi u donji položaj, a levu ostavi u gornjem. Desnu klavijaturu ćemo obeležiti sa „1”, a levu sa „2”. Obe klavijature imaju po dva segmenta: levi („L”) i desni („D”). Poštujući ove oznake, zvučna sekvenca ima sledeći oblik: 1D, 1L, 2L, 2L, 2D. Tajna vrata će se otvoriti i naći ćeš se dvorani sa kamenim slavolukom. Baci magiju Spectral Body (neranjivost) i dodirni svih četrnaest statua iznad kojih lebde male piramide. Čim dejstvo magije prestane, aktiviraj je ponovo, jer su neke od statua opremljene eksplozivnim zamkama. Kada piramide popune upražnjena mesta na slavoluku, baci magiju Voyage of the Arch i zajedno sa Ašamirom i Ulmoretom prođi kroz teleport.

Našao si se ponovo na obali Mora Večnosti. Razgovaraj sa sirenom i dobićeš ključ od Kapije Večnosti. Kada kralj Ulmoret i sirena odu, prođi kroz svetleći portal levo. Kreni prema kristalnom krugu u dnu pećine, ali će te presresti Tetradon i zatražiti ključ koji si upravo dobio od sirene. S obzirom da nemaš puno izbora, moraš pristati na taj uslov. Međutim, Tetradon će napraviti kobnu grešku koja će se završiti fatalno po njega. U tom momentu Ašamiru će napasti tri Lemura. Ne vredi da se boriš protiv njih, jer kada jednog ubiješ drugi će se pojaviti kroz otvor u podu. Aktiviraj Spectral Body i gurni polugu na levom zidu pored stepeništa. Na taj način zatvorićeš četvrtinu otvora u podu. Ponovi isti postupak sa još tri poluge koje će se u međuvremenu pojaviti (nova poluga izlazi iz ležišta tek pošto prethodnu gurneš u donji položaj). Pošto si blindirao otvor, nema više opasnosti od obnavljanja Lemura, tako da sada slobodno možeš ubiti trojicu koji te napadaju. Nakon borbe popričaj sa Ašamirom. Daj joj da popije vodu iz kvarcne bočice i sećanje će joj se vratiti. Priđi kristalnom stubu koji sija crvenom svetlošću i uzmi ključ koji je Tetradon pogrešno upotrebio. Stani u centar kruga i upotrebi kristal Nautilus. Plava svetlost će obeležiti kristalni stub koji tražiš. Ispred njega iskoristi ključ.

Nalaziš se u Kronosovoj laboratoriji. Popni se stepenicama do stuba u kome se nalazi zamrznut peščani sat. U tom trenutku će se još jednom pojaviti Tetradon, ovoga puta u liku Lemura, i napasti te još žešće. Aktiviraj magiju Chronomantic Armour. Priđi velikom časovniku, skini kazaljku sa njega i njome gađaj Tetradona. On će postati ranjiv, pa ćeš ga relativno lako savladati. Popni se do peščanog sata i Kronos će ući u laboratoriju. Razgovaraj sa njim, a zatim pucaj u njega sve dok ne nestane. Kronos neće reagovati na napade, ali se čuvaj projektila koje će prema tebi uputiti stub (reakcija na ono što činiš). Kada se situacija stiša, poslednji put popričaj sa Ašamirom. Popni se do stuba sa pešačanim satom i uslediće finale igre.

Slobodan MACEDONIĆ

 
The Time Machine (2)
Šta mislite o ovom tekstu?
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera