Daleko smo dogurali od gomile koja u bioskopskoj sali beži pred snimkom nadolazećeg voza. Zlatno doba TV produkcije i nadmetanje proizvođača „malih ekrana” pojačalo je prohteve vezane za kvalitet slike, te je i zamućena dlaka na muvinom turu za neke gledaoce neprihvatljiva. Obrada prikaza često je nasvirana do daske već u fabrici. Nekim sadržajima to prija, poput sportskih događaja, ali u slučaju filmova, izgleda da je tehnologija otišla predaleko. Treća epizoda osme sezone Game of Thronesa, je zbog tendencioznog osvetljenja (preciznije njegovog nedostatka) za koje se odlučio reditelj Miguel Sapochnik, popila oštre kritike. Jedna od reakcija HBO-a, bilo je saopštenje gde se preciziralo kako ispravno podestiti televizor radi predviđenog užitka. Kako je kraj serije dokazao, osvetljenje je bilo najmanji problem.
Sa idejom da dela sedme umetnosti ostanu što bliža originalnoj viziji samih filmadžija, kompanije LG, Panasonic, Vizio i industrijska grupa UHD Alliance najavljuju novi režim koji treba očekivati u televizorima od naredne godine – Filmmaker mode. Aktivirana, ova funkcija će automatski uklanjati bilo kakav motion smoothing (dodavanje veštačkih frejmova kako bi se izbegla zamućenost kod dinamičnijeg sadržaja). Takođe će prikazivati originalne boje i pripadajući odnos stranica. Snimanje filma je ozbiljna rabota, onog dobrog još ozbiljnija, pa ima smisla da ga gustiramo onako kako je autor zamislio.