Smart naočare predstavljaju zamisao koja uprkos solidnoj kilometraži
ima još da vozi ne bi li ispunila očekivanja koja tržište pred njih
postavlja. Nesumnjivo je da će mnoge kompanije pokušati da ugrabe svoj
deo kolača, ali i da će još veći broj njih odustati od toga. Intel je,
po svemu sudeći, najnovija, ali svakako ne i poslednja koja je to
učinila. Pokušaju da se probije na tržište ovih gedžeta nisu pomogli
silni milioni koje je kompanija uložila u svoj Superlight projekat,
predstavljen početkom ove godine. Tehnologija se oslanjala na lasersku
projekciju slika u oko korisnika. Ovo je podrazumevalo da naočare
izgledaju kao i one za vid, bez sci-fi estetike, odnosno, kao naočare
koji bi ljudi zapravo i nosili. Na ovakvu zamisao ćemo morati još da
sačekamo, naročito ukoliko nijedna druga firma ne preuzme New Devices
Group koja je bila angažovana na ovom projektu. Intel će se verovatno
vratiti onome što najbolje zna, procesorskom nadmetanju sa AMD-om.