Procenjuje se da je globalno igračko tržište na iOS operativnom sistemu protekle godine bilo teško 33 i po milijarde. Voljna da ovaj skor uveća, kompanija Apple najavila je novu igračku platformu koja će od jeseni biti dostupna u 150 zemalja. Apple Arcade će u ponudi imati preko 100 ekskluzivnih naslova koje se, za razliku od predstojeće Googleove platforme, igraju offline. Servis se bazira na pretplati (koja nije obelodanjena) i na njemu neće biti reklama niti in-game prodaje.
Ovo nije jedini teren na koji kompanija istrčava. Najavljen je Apple TV+ koji će udariti kontru Amazonu i Netflixu. Ni za ovaj servis pretplata nije objavljena, ali će, iznenađujuće, biti dostupan i na Android uređajima. Zločinački Goldman Sachs zajedno sa MasterCardom priprema Apple Card, kreditnu karticu koja će se pored virtuelne na iPhonu, postojati i u fizičkoj formi. Apple News + obuhvatiće online izdanja 300 (Wall Street Journal, Rolling Stones, New York times…) magazina koji se po ceni mesečne pretplate od deset dolara, mogu prelistavati. Sa finansijskim leđima koje poseduje, Jabuka može da tuče po mnogim frontovima, što i čini. U kojoj meri će se ovakav poduhvat isplatiti zavisi od konkurencije, naročito na tržištu TV streaminga, gde će, sa pojavom Diznija, postati prilično surovo.