U restoranu iznad trkališta zateći ćeš advokata Nika Viraga. Razgovaraj sa njim i zatraži da preuzme odbranu radničkog vođe. Kada Nik odbije saradnju, nagovesti da bi mogao da obelodaniš ljubavnu aferu između Olivije i njega. Nik će tada otići i na stolu ostaviti tabakeru. Uzmi je. Poseti Karlu koja radi kao carinski službenik. Popričaj sa njom, pokaži joj tabakeru i reci da si je pronašao ispod njenog stola. Nakon animacije od Karle ćeš dobiti ključ svetionika. Stani ispred detektora za metal, gucni malo likera iz boce koju nosiš sa sobom, a zatim brzo prođi kroz detektor. Ubrzo ćeš se zajedno sa Karlom naći u maloj sobi. Popričaj sa njom i pohvali njen ručni detektor metala. Karla će se naljutiti i baciti detektor kroz prozor. Idi do lokacije na kojoj si uzeo otvarač za konzerve i stani na kraj dugačkog metalnog ispusta. Izvadi kosu iz inventara i začućeš pištanje detektora. Lagano se pomeraj duž ispusta sve dok se detektor ne zalepi za kosu. Idi do svetionika i otključaj ulazna vrata. Popni se na vrh i tamo ćeš zateći povređenu Lolu. Pokupi karticu koja će ostati iza nje. Vrati se u svoj restoran i garderoberki pokaži karticu. Dobićeš plavu jaknu u kojoj ćeš naći parče papira.
Uputi se do kućice u kojoj živi Toto, majstor za izradu tetovaža. Kada se nađeš unutra idi levo, otvori frižider, izvadi donju fioku i brzo se vrati u veći deo prostorije (stani desno do stolice u kojoj sedi mornar Naranha). Uzmi pipetu, sačekaj da Naranha skrene pogled, a zatim brzo isprazni sadržaj pipete u mornarevo piće. Narahna će se onesvestiti. Pregledaj njegovu odeću i naći ćeš pločicu sa urezanim imenom. Idi do mrtvačnice (nalazi se u istoj zgradi gde i zatvor) i popričaj sa dežurnim islednikom. Baci pločicu na jedno od dva tela, a nakon toga isledniku daj detektor metala. On će otkriti pločicu i Naranhu proglasiti mrtvim. Tako si ispunio drugi uslov. Vrati se u Totovu kućicu i pokaži mu paprić koji si našao u jakni. Dobićeš fotografiju. Sada je potrebno da falsifikuješ kladionički tiket za trke mačaka. Zato idi do ulaza u arenu, izvadi štampač iz inventara i pritisni taster „Use”. Unesi sledeće podatke: druga nedelja (Week 2 - ovaj podatak dobijaš ako pogledaš pločicu na vitrini u kojoj se nalazi punjena mačka), utorak (Tuesday - podatak saznaješ kroz razgovor sa čovekom koji prima opklade) i šesta trka (Race 6 - podatak sa fotografije koju si dobio od Totoa). Nakon toga pritisni taster za štampanje i dobićeš falsifikovani tiket. Predaj tiket službeniku na šalteru i osvojićeš nagradu. U koverti ćeš pronaći fotografiju Nika i Olivije. Popni se liftom u restoran iznad arene i Niku pokaži fotografiju. On će tada pristati da ti pomogne i vođa radnika će se ubrzo naći na slobodi. Radnici će posle toga stupiti u štrajk, ostavljajući sav svoj alat. Tako si ispunio i treći uslov. Sada je još potrebno da Glotisa odvratiš od neprestanog gledanja trka mačaka. Idi u svoj restoran i popni se na sprat. Pogledaj sto u svojoj kancelariji da bi aktivirao sistem za varanje na ruletu. Kada zasvetli crvena lampica na točku, pritisni taster na kome je nacrtan magnet. Šef policije će otkriti da varaš i zatvoriće kazino. Glotis će ti se tada pridružiti. Godinu dana kasnije... ...nalaziš se u ulozi kapetana lađe koja plovi prema Kraju sveta. Sa palube uđi u brod, siđi niz merdevine i kreni niz hodnik. Nakon što te Glotis spase od pripadnika carinske službe, naći ćeš se u mašinskoj hali. Pritisni crveni prekidač na desnoj strani da bi podigao desno sidro. Priđi kontrolnom pultu i povuci klizače tako da se brod okrene udesno. Spusti desno sidro, a zatim ga ponovo podigni. Ono će zakačiti i podići levo sidro. Stani pored prozorčića i kosom privuci „čvor” od dva sidra. Sada pritisni drugi crveni prekidač (na levom boku broda) i sidro će praktično pocepati brod na pola. Priđi komandama i brod pokreni unazad. Posle animacije naći ćeš se na dnu mora. Kreni prema izvoru svetlosti u levom delu ekrana i, nakon razgovora sa Glotisom, pojaviće se Čepito. Priđi mu, započni razgovor i odaberi poslednju opciju. Čepito će skrenuti sa puta i stati pored Glotisa. Uzmi Čepitovu lampu i okreni se prema Glotisu. Sledeća scena zatiče te u blizini velike podmornice. U gornjem delu ekrana, na vrhu litice, primetićeš kamen. Idi tamo i obiđi kamen u suprotnom smeru od smera kretanja kazaljke na časovniku. Čepito će te slediti, nakon čega će upasti u zamku. Podmornica će se tada pokrenuti i ubrzo ćeš se naći na Kraju sveta. Uđi u lift. Idi desno, prođi kroz hodnik i malu prostoriju i uđi u kabinet Domina Harlija. Kada se animacija okonča, popričaj sa malim anđelima koji žive u kavezu u tvojoj kancelariji. Pričaj sa njima sve dok jedan od njih ne baci mali čekić. Uzmi čekić i idi do kancelarije Mersedes Kolomar. Popričaj sa njom. Obrati pažnju na ritam kojim ona trese pepeo od cigarete. U jednom momentu, neposredno pre nego što Mersedes otrese pepeo, izmakni pepeljaru u stranu. Pepeo će pasti na njene čarape, nakon čega će ih ona skinuti i baciti u korpu za otpatke. Zaviri u korpu i uzmi probušene čarape. Vrati se liftom u prizemlje, idi levo i na sledećem ekranu ćeš ugledati Čepita. Razgovaraj sa njim i daj mu čarape i čekić. Zauzvrat ćeš dobiti pištolj i vibracionu bušilicu. Vrati se do lifta, ali ne idi gore, već nastavi desno. Povuci polugu i pokretna traka će promeniti smer kretanja (odozgo nadole). Skoči na pokretnu traku, idi gore i izađi iz vode. Popni se stepenicama u kabinu ogromnog krana. Pomeraj kran udesno sve dok ne dođeš do drugog kraja, a zatim spusti utovarnu kašiku do zemlje. Izađi iz krana i siđi na plažu. Iskoristi vibracionu bušilicu na mestu spoja lanca i kašike i tako ćeš ih razdvojiti. Vrati se u kran. Spusti, a zatim ponovo podigni lanac da bi izvalio dva zupčasta cilindra iz svojih ležišta. Pomeri kran levo i vrati ga u početni položaj. Spusti lanac dole tako da on legne na pokretnu traku. Siđi sa krana i vrati se u vodu. Povuci polugu jednom (promenićeš smer kretanja trake i lanac će se upetljati), a zatim i drugi put (nova promena smera kretanja trake zakačiće lanac za obližnje sidro). Vrati se u kran i podigni lanac. Posle razgovora sa Glotisom ponovo uđi u kran, vrati ga u početni položaj, uđi u vodu, siđi niz pokretnu traku i liftom se vrati u zgradu. Pokaži pištolj Mersedes. Uslediće animacija u kojoj će Domino Harli baciti Mersedes u zatvor. Izađi iz njegovog kabineta. Pogledaj blindirana vrata u hodniku blizu lifta. Iskoristi vibracionu bušilicu na dovratku i mehanizam koji kontroliše otvaranje vrata postaće vidljiv. Mehanizam se sastoji od četiri polucilindra koji su povezani sa velikim točkom na vratima. Cilj je da pokretanjem točka levo-desno poravnaš sva četiri polucilindra, i to tako da njihovi ravni delovi budu okrenuti desno. Na taj način, između polucilindara i dovratka formiraće se uski procep. Zaglavi oštricu kose u procep i povuci ručicu na vratima. Uđi u prostoriju i zatvori vrata za sobom. Kosom dodirni kontaktni prekidač iznad vrata i otvoriće se ulaz u tajnu sobu. Popričaj sa Mersedes o svemu. Uđi u tajnu sobu i pomoću kose aktiviraj protivpožarni sistem (prskalice koje vise sa tavanice). Kada sobu poplavi voda, otvori ventil na vertikalnoj cevi u desnom delu ekrana. Videćeš kako voda otiče u okolini jedne od ploča kojima je popločan pod. Idi u prethodnu prostoriju i uzmi veliku sekiru. Dovuci je do tajne sobe i postavi tako da njena glava legne na ploču oko koje je otekla voda. Podigni i odmah ispusti sekiru. Ako si je postavio u pravilan položaj, ploča na podu će pući od udarca, otkrivajući da se ispod nje nalazi kanalizacioni odvod. Nakon duže animirane scene, naći ćeš se na brodu. Kada te napadne Domino Harli, okreni se i vrhom kose ubodi gigatskog oktopoda u oko. Godinu dana kasnije... ...nalaziš se ispred ulaza u podzemni svet zajedno sa Mersedes, Glotisom i dvoje malih anđela. Posle razgovora sa čuvarem ulaza u podzemni svet siđi stepenicama do podnožja kule i tamo ćeš zateći mrtvački sanduk. Otvori ga, popričaj sa Brunom, a zatim pokupi šolju. Vrati se gore i uslediće nova animacija. Od čuvara ćeš tada dobiti poruku koju treba da pročitaš. U prostoriji na međuspratu popričaj sa Glotisom i Mersedes, a zatim uđi u kuhinju. Postavi šolju na stalak. Otvori fioku i uzmi jednu kuhinjsku krpu. Izađi napolje i krpu natopi uljem iz obližnjeg bureta. Vrati se u kuhinju i nauljenu krpu ubaci u toster. Nastaće požar. Dugačka animacija završiće se povratkom grupe u grad Rubakava. Odmah po dolasku utvrdićeš da je automobil, koji si pre tri godine ostavio u garaži, miniran. Idi do Totoove kuće i iz ormarčića za lekove uzmi bočicu tečnog azota. Na doku popričaj sa kapetanom Velaskom i, kada on ode, pokupi bocu koja leži na stolu. Uđi u klub „The Blue Casket”, idi u kuhinju i bocu napuni tečnošću iz bureta. Vrati se do garaže i Glotisu ponudi da gucne piće iz boce. Nakon što Glotis popije sadržaj, popričaj sa njim i prisustvovaćeš neočekivanom događaju. Iskoristi tečni azot na želatinu koji prekriva pod garaže. Priđi automobilu i klikni na eksploziv kako bi ga demontirao. |