TEST PLAY<>
092016<><>

Quadrilateral Cowboy

Prethodna igra Brendona Chunga i njegovog Blendo Gamesa, Thirty Flights of Loving, jedna je mojih omiljenih interaktivnih priča. Iako scenario Thirty Flightsa nema neku dubinu, Chung je izvalio neke specifične fore i uspeo da produbi narativni potencijal video-igara. Bez dijaloga i s rezovima koji vas naglo prebacuju iz jedne scene u drugu i često preskaču i duži vremenski period, Chung je napravio interaktivnu priču s mnogo stila. Quadrilateral Cowboy je smešten u isti univerzum i predstavlja Chungov pokušaj da spoji narativni šmek svoje prethodne igre s opipljivom igračkom mehanikom.

Quadrilateral Cowboy je smešten u retro-futurističke osamdesete, koje su ispunjene maštovito osmišljenom tehnologijom.

U ulozi ste digitalnog lopova, kaubojke koja, zajedno s još dve drugarice, provaljuje u razne dobro zaštićene objekte i krade dokumenta, čipove, downloaduje sadržaj mozga pacijenta u komi i slično. Quad Cowboy je smešten u retro-futurističke osamdesete, koje su ispunjene maštovito osmišljenom i grafički dizajniranom tehnologijom (prenosni player za ploče, leteći motori, simpatična mašinica za slikanje dokumenata...), a tu je i sajberpank augmentacija tela. Na svakom koraku očekuju vas suptilan, donekle čudan humor i mnoštvo nadahnutih ideja koje izdvajaju Chungove igre.

Kaubojkin osnovni alat je „deck”, uređaj u koji unosite jednostavni kod i tako upravljate predmetima u okruženju, kao i drugim gadgetima pomoću kojih završavate posao. Na primer, camera5.off(3) će da isključi kameru 5 na tri sekunde. Kasnije dobijate i pušku (turn 90, na primer, okreće je udesno za 90 stepeni), malog robota kog ubacujete na vama nedostupna mesta itd.

Prvih nekoliko nivoa su tutorijali od kojih svaki uvodi novi element mehanike. Sve je to zabavno, ali priželjkivao sam još nivoa između tutorijala u kojima bih upotrebio dotad dobijene alatke prilikom rešavanja kompleksnijih problema. Da, i tutorijali zahtevaju razmišljanje unapred i obavljanje nekoliko radnji zaredom brzo i efikasno, ali dosta je lako da provalite šta treba da uradite. „Nema veze”, razmišljao sam, „uskoro počinje prava igra koja će da me natera da ozbiljno uključim mozak i da se osetim stvarno dobro kad rešim neki problem.” Tutorijali su se ubrzo završili i sledeća dva nivoa su pošla u pravom smeru, s kompleksnijom strukturom i potrebom da precizno kombinujete više gadgeta. Posle većine grešaka, moraćete da restartujete nivo. Kada ga konačno pređete, to će verovatno biti tečno, bez greške, uz pop muziku dvadesetih koja vas prati iz playera. Osetićete se kao profesionalac, badass tehno-kauboj.

I onda, posle ta dva nivoa, neočekivano usledi kraj! Šteta, jer je ovaj koncept mogao da bude mnogo bolje razvijen. Ovako, Quad Cowboy je jednostavno nedovršena igra. Probajte ga ako volite atmosferu i stil Chungovih igara ili želite da vidite kako to izgleda, ali nemojte da očekujete neku dubinu mehanike ili posebno dobar logički izazov.

Aleksandar ĐURIĆ

 
Deus Ex: Mankind Divided
Master of Orion
This is the Police
No Man’s Sky
Steam Squad
Human: Fall Flat
System Crash
Okhlos
Headlander
Eisenhorn: XENOS
Lovely Planet Arcade
Tumblestone
I am Setsuna
Road to Ballhalla
Nebulous
Quadrilateral Cowboy
Šta mislite o ovom tekstu?
Hue

Platforma:
PC, Mac
Potrebno:
Procesor / 2 GHz, 3 GB RAM, GeForce 9800 GT, Radeon HD 5750 ili druga kartica s 1 GB VRAM
Veličina:
312 MB
Adresa:
blendogames .com /qc

70
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera