Od kada je izdat, Source izaziva kontroverze među igračima. Drugačiji hit-boxovi, skinovi, sistem igranja – sve je to odbilo igrače CS-a 1.6 koji nisu želeli da se navikavaju na novu igru. Naravno, to nije išlo u prilog Valveu koji je uložio velika sredstva u razvoj Sourcea. Da bi naterao igrače da pređu na CS:S, Valve je sklopio ugovore s nekoliko velikih takmičenja u pokušaju da promoviše CS: Source kao glavnu igru. Za svoj letnji šampionat CPL je izabrao Source kao glavnu igru i doživeo najmanju posećenost u svojoj istoriji. Pokušavši da spasu što se spasti može, uveli su i CS 1.6 kao takmičarsku disciplinu, ali svi veliki timovi su se već prijavili na ESWC. Epilog znamo: ESWC je privukao neverovatnu medijsku i igračku pažnju, dok je CPL jedva iko pratio. Poučen ovim gorkim iskustvom, CPL je najavio da će glavna igra na predstojećem World Touru 2006 biti CS 1.6. Ovo je jasan znak da se želje igrača moraju poštovati. Postavlja se pitanje šta će da uradi WCG koji je takođe izabrao CS: Source kao svoju glavnu igru. Treba podsetiti da je na finalnom takmičenju WCG-a prošle godine igran Condition Zero, još jedno mrtvorođenče Kauntera. Verovatno će Valve uslišiti molbe igrača i prilagoditi CS: Source Kaunteru 1.6 kroz seriju patcheva. Na taj način će i vuk biti sit i ovce na broju (manje-više). Razlog za ovakvo forsiranje CS: Sourcea je naravno novac. CS 1.6 danas može da pristojno tera bilo koja prosečna konfiguracija, dok to sa Sourceom nije slučaj tako da su svi veoma zainteresovani za prelazak na Source. Svi, osim igrača. Aleksandar AŠKOVIĆ | | |