Svemirski marinci u modernim FPS igrama ekvivalent su slatkim, malim životinjama iz generičkih platformi devedesetih godina prošlog veka. Bilo ih je mnogo, bilo ih je svuda i svi su pokušavali da dokažu kako Sonic nije jedini lik koji može da bude cool.Neko iz Konamija je verovatno prepoznao priliku da se zaradi malo novca ovim trendom i 1993. godine izdao Rocket Knight Adventures za Mega Drive. U igri upravljate Sparksterom, oposumom u viteškom oklopu sa raketnim pogonom na leđima, koji mora da spase princezu zemlje Erehvon od zle imperije svinja. Izvođenje je jednostavno. Sparkster može da skače, da zamahne mačem i ispali plameni talas. Ako dovoljno dugo držite dugme za napad napunićete Sparksterov raketni pogon i moći ćete nakratko da poletite u bilo kom pravcu, probadajući protivnike koji vam se nađu na putu, ili da se nakratko zavrtite u mestu što daje privremenu neranjivost. Da bi se razbila monotonija, svaki nivo će uvesti neku manju novinu, bilo da je u pitanju borba džinovskim robotima ili vožnja rudničkim kolima, kao i posebne nivoe u stilu Konamijevog serijala Gradius. Grafički igra izgleda lepo, a steampunk okruženje i protivnici maštovito. Muzička podloga je komponovana tako da pre naglasi veselu atmosferu likova nego samu akciju, što možda i nije bio najbolji izbor, ali nudi uobičajeni Konami kvalitet. Nažalost, Rocket Knight Adventures i njegovi nastavci nisu dostigli veću popularnost, uprkos kvalitetu, i ubrzo su pali u zaborav. Miodrag KOVAČEVIĆ | | |