PRVI UTISCI<>
112005<><>

American Conquest: Divided Nation

Prvi American Conquest nije bio preterano ambiciozna igra: u pitanju je bio pokušaj da se na osnovu slave koju su postigli Cossacks u malo promenjenom ambijentu izvuku pare od svih fanova starijeg brata. Naravno, niko nije ni pomislio da će masovne bitke koje su se odvijale u Ratu za nezavisnost Amerike steći toliku popularnost. Ubrzo je usledio mission pack, a sad se lagano približava i dan izlaska zvaničnog nastavka.

Šta je to što je toliko uzdiglo ove serijale u odnosu na druge 2D RTS naslove? Glavna razlika je to što su velike bitke obrađene u ovim igrama stvarno velike, što znači da u njima učestvuje 20-30 hiljada vojnika. Upravo zato se i koristi 2D engine jer je to jedini način za relativno solidnu preglednost jedinica i njihovu kontrolu. American Conquest: Divided Nation koristi unapređeni engine prvog American Conquesta, uz neke elemente korišćene u igri Cossacks 2.

Radnja igre je vremenski pomerena unapred u odnosu na prethodnika tako da sada pokriva Američki građanski rat, kao i sukob u Teksasu između doseljenika i meksičke vojske. Veoma interesantna stvar je to što su mape svih istorijskih bitaka kreirane na osnovu realnih topografskih mapa iz tog perioda, čime je stepen realnosti podignut na viši nivo. Igraču su ponuđene velike kampanje s obe sukobljene strane u građanskom ratu, kao i manje kampanje koje prate bitke najpoznatijih generala tog vremena (Li, Džekson, Grant). Kad je u pitanju teksaški rat, postoji mogućnost igranja kampanja vodeći bilo koju od zaraćenih strana.

Kao što je navedeno ranije, u igri će se upravljati masivnim armijama, veličine do 30.000 vojnika. Naravno, podrazumeva se da je igra više namenjena veteranima prethodnih ostvarenja nego novopečenim stratezima koji će se već pri samom startu demoralisati količinom informacija koje moraju da prate. Misije će biti podeljene na klasične tipa izgradi bazu, regrutuj armiju i uništi protivnika i na istorijske koje započinjete sa već predodređenom raspodelom snaga, baziranom na podacima iz tog vremena. Autori su se ipak trudili da bace akcenat na ove druge zato što je tek u njima moguće stvoriti onu atmosferu masovnosti kojom bi igra trebalo da odiše. Neki od najavljenih featuresa igre su sledeći: oko 100 tipova jedinica, dvadesetak građevina i pedesetak misija raspoređenih u već pomenute kampanje. Najavljen je i napredan AI, kao i realne osobine jedinica, npr. moral koji će uticati na to da jedinica koja pretrpi velike gubitke krene da se povlači.

Iako većina ljudi misli da 2D igre nestaju, pojava ovakvih naslova dokaz je da još postoji ogroman broj poklonika ovog tipa igara. Izlazak je najavljen za kraj godine.

Vladislav HERBUT

 
Call of Duty 2
Peter Jackson’s King Kong
American Conquest: Divided Nation
Šta mislite o ovom tekstu?
Land of the Dead: Road to Fiddler’s Green

Demo softver ustupio zvanični distributer Extreme CC
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera