PRVI UTISCI<>
112005<><>

Call of Duty 2

Da li će ovo biti instant klasik? Naravno. Od nastavka jedne od najboljih pucačina u istoriji žanra niko normalan ne očekuje manje. Činjenica da je Microsoft igru smestio u frontalni talas igara za Xbox 360 i da je reklamira više nego izdavač govori dovoljno o tome. Naravno, stav koji formirate analizom informacija i logikom je jedno, a neposredno iskustvo nešto sasvim drugo.

Demo verzija CoD-a 2 je apsolutno neverovatna stvar. Svi elementi koji su keca i mission pack učinili neodoljivim ovde su podignuti na novu stepenicu kvaliteta. Umesto modifikovanog enginea Quake 3 Arene, koji je i pored tehnoloških limita radio solidan posao, tu je potpuno nov 3D pogon koji ima smisla porediti jedino s onim koji smo videli u demo verziji F.E.A.R.-a. Pored efekata koje vaša grafička kartica sigurno ne podržava, u opcijama smo naleteli i na optimizaciju za SLI! Dakle, ovo je i službeno prva igra koja u vidu ima i vlasnike dve PCI express grafičke karte! Igra izgleda i teče toliko lepo i toliko glatko (bar na GeForceu 6800 GT) da će vas sigurno naterati na razmišljanje o budućnosti računarske grafike: od CoD-a 2 do prave fotorealističnosti ostalo je jako malo koraka.

Call of Duty 2 neće nimalo odstupati od proverene šeme: bogato skriptovana akcija od čijeg intenziteta trnu zubi i ovde je okosnica ukupnog doživljaja (pored multiplayera). Nema mnogo odstupanja ni od konstrukcije kampanja: opet ćete biti u ulozi Amerikanca, Rusa i Engleza, sa gotovo identičnim teatrima operacija (Rusi – Moskva i Staljingrad; Amerikanci – Normandija). Izuzetak su britanske misije koje su u dvojci smeštene u severnu Afriku u borbu s Romelovim Afrika Korpsom. Demo verzija igre nudi jednu misiju iz tog dela kampanje.

Nekoliko novina koje se tiču interfejsa veoma su zanimljive. Kao prvo, nemate indikator energije: primanjem pogodaka vaš lik će sve ubrzanije disati, a po intenzitetu dahtanja i borbe za vazduh intuitivno ćete zaključiti da vam sledećih nekoliko metaka donose kraj. Povlačenjem u zaklon puls vam se posle nekoliko sekundi potpuno smiruje tako da gotovo odmah možete nastaviti s makljažom. Ovaj sistem predstavlja korak dalje u odnosu na samopunjivi štit iz Haloa, čineći igru bržom i eksplozivnijom nego ikad (ako je to uopšte moguće) i eliminišući potrebu za dužim pauzama i skrivanjem zbog manjka energije. Druga dobrodošla novina je indikator opasnosti od granate, koji će vam flešovanjem oko linije nišana naglasiti da se u blizini nalazi neeksplodirana ručna bomba. S obzirom na to da protivnički AI i te kako zna da ih koristi, bez ovoga bi bilo jako teško igrati.

Miodrag KUZMANOVIĆ

 
Call of Duty 2
Šta mislite o ovom tekstu?
Peter Jackson’s King Kong
American Conquest: Divided Nation
Land of the Dead: Road to Fiddler’s Green
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera