![]() |
![]() |
|
Pravljenje igara Programski jezici, tehnike, alatke u službi pravljenja igara... |
![]() |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
![]() |
#1 |
Kekule Mekule
|
![]()
Kao sto naslov kaze trazim API za AI.Za sve sam nasao enginee ali za AI ne.Da li neko zna gde mogu naci dotican???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Starosedelac
|
![]()
Tesko da ces naci neki univerzalni API za AI, jer vecina njih su Game-Specific, zato odmah bolje kreni da radis svoj
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kekule Mekule
|
![]()
Pa da umem da uradim svoj ne bih ni trazio neki API.U pitanju je FPS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Tebi najviše odgovara Finite State Machine za tu svrhu. Proguglaj malo za tutorijalima. Ako banalizujem stvari u osnovi se sve svodi na gomilu IF THEN uslova.
Nego, ako sam te dobro razumeo ti treba da isprogramiraš ponašanje kompjuterski vođenog protivnika. U osnovi ti za to ne treba AI osim ako ne planiraš neku fancy aplikaciju. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kekule Mekule
|
![]()
@Nemesis:
Znaci u pitanju je FPS tacnije Ghost Shooter 2 koji se radi u C++-u.Gde da nadjem Finite State Machine posto sam guglao i nasao samo tutorijale? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Član
Član od: 4.3.2006.
Lokacija: grad u oblacima
Poruke: 288
Zahvalnice: 1
Zahvaljeno 5 puta na 4 poruka
|
![]() Citat:
![]() Evo jednog prostog primera: Kod:
if( igrac_na_vidiku() ) { if( igrac_puca() ) { CVector vPath = CalculatePath( EVADE_FIRE ); UpdatePath( vPath ); } else paljba( nivo_agresivnosti ); } else { CVector vPath; int state; if( get_healt() > 25 ) state = FIND_PLAYER; else state = AVOID_PLAYER; vPath = CalculatePath( state ); UpdatePath( vPath ); } |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kekule Mekule
|
![]()
@priest(of_the_moon)
Razumem ja sve to ali je upravo problem sto nemam blage veze sa AI-jem.Nebi znao da uradim obican pathfind(koji se u ovom slucaju koristi)pa mi treba kod ili engine koji ce to da odradi umesto mene.Mada dobices uskoro novi pm ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
|
![]()
ANDROSSe, Sveštenik ti je dao sjajan primer za početak. Ne treba ti bog-zna-kakvo poznavanje veštačke inteligencije (neuronske mreže, genetski algoritmi, ...) za jednu igricu. Dovoljno ti je malo logike i gotovo. Lepo sedi i razmisli šta sve kompjuterski vođen protivnik treba da radi, od kojih uslova to zavisi (npr. pozicija igrača, nivo težine i sl.) stavi sve to na papir i na isti način kao što ti je Sveštenik već pokazao ubaci IF THEN uslove.
Ako i dalje imaš problema, navedi šta tačno hoćeš da uradiš pa da ti pomognemo. LM, obrati pažnju na terminologiju. Pathfinding u osnovi se ne vezuje sa AI-em, ali često idu rame uz rame. Takođe, pitanje je koliko brz i precizan pathfinding ti treba. Za male igre i brute force vrši posao. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Novi član
Član od: 22.8.2006.
Lokacija: NB64
Poruke: 15
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
![]() Citat:
![]() Algoritmi za pathfinded nikako nisu obicni. Sto se tice AI-a kao sto rece Nemesis, sve se svodi na logiku, tacno { ---naredba; } netacno { ---naredba; } ,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
|
|