![]() |
![]() |
|
Programiranje Programski jezici, tehnike, alatke... |
![]() |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
![]() |
#1 |
Novi član
Član od: 7.12.2005.
Lokacija: Blokovi
Poruke: 19
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
![]()
Koje skole za programiranje postoje u beogradu?Adrese i Broj telefona?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Član
Član od: 30.10.2005.
Lokacija: Vancouver, BC
Poruke: 475
Zahvalnice: 48
Zahvaljeno 95 puta na 75 poruka
|
![]()
SystemPro, detalje ne znam, pogledaj na www.systempro.co.yu
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Član
Član od: 6.12.2005.
Lokacija: green forest
Poruke: 325
Zahvalnice: 3
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
Naučićeš da isprogramiraš "Hello World"
Za iskusnog programera ti treba iskustvo a ne kurs od 15 dana |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Član
Član od: 6.11.2005.
Poruke: 138
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 4 puta na 4 poruka
|
![]()
A i baš si našao šta da pitaš
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
Poruke: n/a
|
![]()
Poceo sam da ucim C++, ali mene pre svega zanima RPG Game programming with C++ OpenGl ili DirectX9...
Vidim dosta kurseva po NET-u za C++ (i upisacu neki)... Ali gde se uci programiranje igara? Ono sta sam video po NET-u sve BZV... ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Član
Član od: 12.12.2005.
Lokacija: on the Pedastal
Poruke: 37
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
![]()
Pa to mora da bude u krvi...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
Poruke: n/a
|
![]() Citat:
Boze dragi... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Ponosni Eipixovac :)
|
![]()
Kako programiranje igara moze da bude u krvi?! Talenat je neosporno vazan, ali niko nije rodjen sa chipom za programiranje u C++ -u sa ugradjenim poznavanjem cele sintakse i reshenjima svih mnogobrojnih problema u programiranju...
Ja sam uvek hteo da programiram igre, i to mi je u krvi, pa sam ucio VB, sad cu C++.... Kolicina igara u krvi mi i nije neshto pomogla, samo koliko da me drzi da ne odustanem... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Veteran
Član od: 16.4.2007.
Lokacija: Novi Sad,Veternik
Poruke: 874
Zahvalnice: 628
Zahvaljeno 452 puta na 231 poruka
|
![]()
Mani se kurseva i tih *****a uzmi neku dobru knjigu sedi kući i vežbaj i tako ćeš najbolje naučiti
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Starosedelac
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Drmač kaveza
Član od: 19.8.2005.
Lokacija: /dev/urandom
Poruke: 229
Zahvalnice: 9
Zahvaljeno 67 puta na 40 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Veteran
Član od: 16.4.2007.
Lokacija: Novi Sad,Veternik
Poruke: 874
Zahvalnice: 628
Zahvaljeno 452 puta na 231 poruka
|
![]()
I ako nemaš talenta sve se može naučiti treba samo vežbati
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Član
Član od: 10.1.2006.
Poruke: 61
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
Ali takvi bez talenta teze uce pa brze odustanu.
Izgleda da je to "prirodna selekcija". To kazem bez nekog "dizanja u visine" game programera, jednostavno, nije svako za svaki posao. Bez rada nema nista ali je potreban i odredjen nivo inteligencije, poznavanja matematike, logicko razmisljanje itd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Član
Član od: 24.8.2007.
Lokacija: Novi Sad
Poruke: 293
Zahvalnice: 54
Zahvaljeno 40 puta na 33 poruka
|
![]()
Apsolutno se slazem samo bih dodao jos i net. Na netu imas da nadjes bukvalno sve. Ja sam svojevremeno radio neki model viewer u OpenGL-u (za prikaz modela iz Neverwinter Nights-a) i dosta toga sto mi je trebalo sam nasao na netu. Dakle zaboravi te kurseve i tzv. skole neces tamo nista nauciti samo ces im ostaviti kintu
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Član
Član od: 5.11.2005.
Poruke: 45
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 29 puta na 3 poruka
|
![]()
Pri pravljenju igara talenat je potreban za graficki dizajn, a programiranje je nesto drugo.
Sto se tice ucenja ja sam samo jednom isao na kurs programiranja (necu reci gde da ne bi bilo antireklamiranja). Bio je koncipiran tako da se od ponedeljka do petka osam sati dnevno nauci C#. Iako detaljno poznajem C++, ne samo kao nesto sto koristim nego i dosta toga "ispod haube", jedva sam izdrzao taj kurs i mislim da to vreme nisam efikasno uspeo da iskoristim. Vec u cetvrtak sam bio smozden. Pretpostavljam da je najbolje uzeti neku knjigu pa polako sam vezbati. Jos nesto: sam programski jezik je samo deo price mozda i manji. Za igre je potrebno znati i mnogo toga sto se jako retko koristi u "obicnom" programiranju. 1) DirectX ili OpenGL API: stvari koje su zaduzene za grafiku. Problem sa njima je najblaze receno ocajna originalna dokumentacija. 2) malo analiticke geometrije: 3D, koordinate, matrice, vektori, samo elementarna matematika. 3) Windows API: ovo moze i kroz DirectX a mislim na zvuk, rad sa misem, tastaturom, dzojstikom, volanom i mrezne operacije ukoliko se pravi multiplayer. 4) algoritamske fore: igre zahtevaju primenu specificnih algoritama, npr.: poznat problem u RTS-ovima kada je potrebno objekte sa jedne tacke na mapi prebaciti na drugi na najkraci nacin a i drugi AI problemi, gomila grafickih algoritama za specijalne efekte, senke npr. I na kraju preporuka: - Frank D. Luna: Introduction to 3D Game Programming with DirectX 9 - Wolfgang F. Engel: ShaderX2: Introductions and Tutorials with DirectX 9.0. Iz prve knjige se mogu lepo nauciti osnove, potrebno je operativno znanje C++-a i Frank vas onda lepo uvede u razne 3D stvari. Druga knjiga je zbir nepovezanih tekstova raznih autora o primeni sejdera. Pisana je za one koji vec koriste DirectX. Kako god tu je opisano kako se prave senke. Iako zvuci jednostavno uopste nije. Nazalost devetka polako zastareva. Stigao nam je DirectX 10 i opet sledi bubanje novog API-ja... fuj. |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
|
|