![]() |
![]() |
|
Pravljenje igara Programski jezici, tehnike, alatke u službi pravljenja igara... |
![]() |
|
Alatke vezane za temu
![]() |
Vrste prikaza
![]() |
![]() |
#1 |
Novi član
Član od: 10.11.2011.
Poruke: 9
Zahvalnice: 2
Zahvaljeno 2 puta na jednoj poruci
|
![]()
Pre svega pozdrav svima.Pratim forum dosta dugo ali nisam imao sta da dodam korisno, pa mi ovo nesto sad pade na pamet...
Ukoliko je tema zalutala izvinjavam se. Izdavanje sourc-a id tech 4 engine-a kao i source igre doom3 koja je pomocu istog sacinjena, je divna stvar. Ukoliko se neko zalio kako nema alata ... e pa sad ga ima. Source se kompajlira za 4-5 minuta(vs 2010). Otprilike oko 750 000 linija koda. Uz source nisu dostavljene texture i ostalo jer to podleze nekim licencama. To mozete skupiti iz instalacije doom3 foldera. Detalje dalje sa linkova koga interesuje. Clanak: http://www.theinquirer.net/inquirer/...-code-released Resursi: http://www.iodoom3.org/ https://github.com/TTimo/doom3.gpl http://www.doom3world.org/phpbb2/vie...p?f=89&t=25240 download source: http://www.fileplanet.com/223598/220...Code-Pack-v1.0 (Cilj teme je da se probudi interesovanje kod ljudi koji se bave razvojem igara bilo profesionalno ili samo u slobodno vreme) Mogu ljudi svasta da urade sa ovim.Ali ja mislim da pre svega mogu da nauce kako jedan ozbiljan engine radi. Pa i ako samo naprave doom 3 klon dosta je... brink je uradjen u debelo modifikovanom id tech 4 enginu... pozdrav. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Novi član
Član od: 10.11.2011.
Poruke: 9
Zahvalnice: 2
Zahvaljeno 2 puta na jednoj poruci
|
![]()
Pre svega pozdrav forumasima.
Zapoceo sam jedan "projekat" modifikovanja engina, jos pre par nedelja ... imam vremena da svaki dan radim sat-dva(zbog posla). Elem, cilj mi je da implementiram siri pogled na scenu, tj. da prosirim filed of view dodavanjem pomocnih pogleda. U pitanju je dodavanje dodatnih prozora koji bi pokrili sto vise od perifernog vida...(to je bitno). Sve ovo pisem cisto da testiram jel ima nekog koga ovo uopste interesuje(ili barem interesuje da podeli znanje)... mozda bi mogli da razmenimo iskustva. Ja sam odradio prozore ali ne mogu da zarotiram kameru, tu sam zapeo ... odradicu i to kat tad... http://postimage.org/image/qfhtczt2l/ http://www.doom3world.org/phpbb2/vie...bc0623007f3e65 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Novi član
Član od: 10.11.2011.
Poruke: 9
Zahvalnice: 2
Zahvaljeno 2 puta na jednoj poruci
|
![]()
Ovo je prema mom skromnom misljenju sporni deo koda. U pitanju je transformacija matrice. Ne mogu nikako da nabodem ovo.
Za drugi prozor mi je potrebna glavna kamera koja je zarotirana za nekih 45 stepeni u levo. Za drugi prozor isto samo 45 u desno. void R_SetViewMatrix( viewDef_t *viewDef ) { idVec3 origin; viewEntity_t *world; float viewerMatrix[16]; static float s_flipMatrix[16] = { // convert from our coordinate system (looking down X) // to OpenGL's coordinate system (looking down -Z) 0, 0, -1, 0, -1, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1 }; world = &viewDef->worldSpace; memset( world, 0, sizeof(*world) ); // the model matrix is an identity world->modelMatrix[0*4+0] = 1; world->modelMatrix[1*4+1] = 1; world->modelMatrix[2*4+2] = 1; // transform by the camera placement origin = viewDef->renderView.vieworg; viewerMatrix[0] = viewDef->renderView.viewaxis[0][0]; viewerMatrix[4] = viewDef->renderView.viewaxis[0][1]; viewerMatrix[8] = viewDef->renderView.viewaxis[0][2]; viewerMatrix[12] = -origin[0] * viewerMatrix[0] + -origin[1] * viewerMatrix[4] + -origin[2] * viewerMatrix[8]; viewerMatrix[1] = viewDef->renderView.viewaxis[1][0]; viewerMatrix[5] = viewDef->renderView.viewaxis[1][1]; viewerMatrix[9] = viewDef->renderView.viewaxis[1][2]; viewerMatrix[13] = -origin[0] * viewerMatrix[1] + -origin[1] * viewerMatrix[5] + -origin[2] * viewerMatrix[9]; viewerMatrix[2] = viewDef->renderView.viewaxis[2][0]; viewerMatrix[6] = viewDef->renderView.viewaxis[2][1]; viewerMatrix[10] = viewDef->renderView.viewaxis[2][2]; viewerMatrix[14] = -origin[0] * viewerMatrix[2] + -origin[1] * viewerMatrix[6] + -origin[2] * viewerMatrix[10]; viewerMatrix[3] = 0; viewerMatrix[7] = 0; viewerMatrix[11] = 0; viewerMatrix[15] = 1; // convert from our coordinate system (looking down X) // to OpenGL's coordinate system (looking down -Z) myGlMultMatrix( viewerMatrix, s_flipMatrix, world->modelViewMatrix ); } citam materijal na ovu temu ... pa sta bude. A ako neko zna kako, nemoj da se stidi,.. http://www.opengl.org/wiki/GluLookAt_code http://www.gamedev.net/topic/594259-...r-view-matrix/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Novi član
Član od: 16.3.2012.
Poruke: 1
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
![]()
Aj pogledaj inbox, ja sam zainteresovan za tako nesto.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
doom |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Kako izvuci SOURCE CODE iz programa u C# | Hakinen92 | Programiranje | 13 | 11.3.2011 10:19 |
source code Katalogera Filmova | kovacevicdr | Programiranje | 0 | 20.1.2010 19:36 |
Source Code | M.A.G.E | Programiranje | 1 | 29.10.2008 17:04 |
Pomoc (Source Code) | Korer | Programiranje | 8 | 16.4.2007 13:05 |
Tehnicka podrska | GoranKostic | Cvet kompjutera | 8 | 24.6.2006 12:54 |