![]() |
![]() |
|
Grafički softver i radovi Programi za pregled slika, programi za obradu vektorskih i rasterskih slika, programi za projektovanje, modelovanje i rendering, konvertori; takođe i primeri fotografija i radova |
![]() |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
![]() |
#1 |
Deo inventara foruma
Član od: 6.11.2005.
Lokacija: Iznad reke, ispod drveća.
Poruke: 3.218
Zahvalnice: 58
Zahvaljeno 329 puta na 180 poruka
|
![]()
Dakle, pokusavam da izvedem Space/Universe okruzenje u max-u, i za sada sam samo poceo da razmisljam na tu temu, i ponesto probao.
Dakle pitanje je kako najrealisticnije napraviti svemirsko okruzenje u max-u? Znaci, razmisljao sam prvo da nadjem koju sliku na net-u, ubacim je u max, dodam planete sa teksturama i gotovo. Ali, kao prvo nijedna od slika koje se mogu naci nije dovoljno velika, da da osecaj sirine, a tilling tu ne pomaze mnogo, posto bi kamera u animaciji trebala da ide gotovo 180%. Zatim mi je palo na pamet, da iskoristim starfield iz video posta, i dodam planete. Ni to mi se nije svidjalo. Zadnja stvar koja mi pada na pamet jeste da napravim tri ogromne slike zvezda u photoshopu, zajedno sa alpha slikama koje cu da ubacim u opacity slot. Zatim da napravim tri ogromne sfere u maksu, sve jedna veca od druge, i tako dobijem utisak dubine, kada se kamera okrece. Da zatim preko volume fog-a dodam zvezdanu prasinu, i na kraju da za planete koristim po dve lopte. Ova unutrasnja da bude prozeduralni materijal povrsine, a ova spoljna oblaci t.j. uopste atmosfera (preko alfe takodje sa noise ili smoke). Sta vi mislite? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
information junkie
|
![]()
Uf, teško izvodljivo! Pogotovu ovo sa sferama.
Možeš preko noise map-a da napraviš something-like-starfield, ali ne verujem da je to ono što tebi treba! Sad nemam pristup max-u, pa ne mogu ništa da experimentišem da bih ti pomogao, dakle ostaje ti da probaš ovo i ono, ono i ovo, dok ne budeš zadovoljan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Ala ga ti komplikujes.
1- Koristis teksturu kojoj povecas tile Posto su zvezde u pitanju( crno belo) Mozes da tilujes do besvesti, bez ikakvih tragova Da bi bio originalan prvo napravi svoju mapu zvezda( ne trazis na netu) Kako - lako( cak ti ni photoshop ne treba) l render-environment(hotkey 8)-environment map- asignujes NOISE prevuces u material editor(instance) podesavanja: Size: oko 0.2 noise treshold : high ( neka bude oko 0.7) low ( sto blize gornjoj cifri manje zvezda imas) Igraj se sa ovim parametrima i podesi svoj starfield. Onda ti to renderuj ako hoces i u 3000x3000( mada ne vidim zasto bi) pa sacuvaj kao .bmp E a onda FAZA2 Posto resetujes MAX napravis OGROMNU sferu kojoj dodas modifikator NORMAL( i dobijes izvrnutu sferu) pa onda njoj lepo primeni materijal sa onom mapom od malopre u Diffuse slotu( kojoj povecavas tile do besvesti ako hoces - opet nema ikakvog problema) A onda radi sa kamerom sta hoces Ako hoces nebulu u tom polju cloniraj onu sferu(al je malko smanji) i igraj se malo sa GRADIENT(ili GRADIENT RAMP) mapama - cudo je sta sve mozes da dobijes. Space okruzenje ti je nesto sto MAX najlakse i radi. Kao da je stvoren za to okruzenje ![]() Razumeo? Poslednja ispravka: nesonjacc (30.1.2006 u 22:47) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Deo inventara foruma
Član od: 6.11.2005.
Lokacija: Iznad reke, ispod drveća.
Poruke: 3.218
Zahvalnice: 58
Zahvaljeno 329 puta na 180 poruka
|
![]() Citat:
![]() Kao prvo, kazes da je originalno da stavim noise. Pa noise se prepoznaje iz aviona, a posebno ne vidim kako bi to zvezde sa noise-om izgledale realisticno. Kao drugo, svaka zvezda ima svoj glow, osim onih najmanjih, kako cu to sa noise-om da postignem (nemoj samo da mi kazes da stavim self ilumination). Kao trece, noise je proceduralna sara u kojoj se tacke ne definisu kao krugovi (ili zvezde), vec kao dve povrsi koje se medjusobno nadovezuju, ili ne nadovezuju kada im udaris swap. Kao cetvrto, mnogo je bolje da ako vec idem tim tvojim principom lepo stavim celurar, ali ni on ne zadovoljava moje prohteve. Ali u svakom slucaju, hvala ti na trudu i dobroj nameri... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ponosni Eipixovac :)
|
![]()
Probaj dent, mozda je ok, ako ne, isictao sam to sa tim sferama, i to je sasvim OK, ja sam istu stvar radio kad mi je svemir trebao, i moze skroz super sa tom tehnikom
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Deo inventara foruma
Član od: 6.11.2005.
Lokacija: Iznad reke, ispod drveća.
Poruke: 3.218
Zahvalnice: 58
Zahvaljeno 329 puta na 180 poruka
|
![]() Citat:
Dent je vise poput, proceduralne mape u kojoj zelimo da docaramo rdju ili tako nesto u bump slotu. Uostalom ni on poput noise-a ne podseca previse na zvezde. Ono sto je meni potrebno, jeste trik, ali trik koji nece previse oduziti renderovanje. Jos jedna napomena: U sceni koristim mental ray (zbog HDRI-a) i trenutno se mucim oko optimizovanja motion blur-a, da bi radio brze (posto mental ray ne podrzava brzi image motion blur). Tako da ce sam mental ray, prilicno produziti render, tako da je cilj ove teme traganje za najoptimalnojom varijantom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Da vidimo
Hoces realisticni space. Prvo pogledaj slike npr sa nasinog sajta o tome kako realisticni svemir izgleda.I koliko se zvezda u realisticnom svemiru vidi. NEmoj da ga gledas sa zemlje - vec iz svemira A sta ces videti - Glow oko svake zvezde neces( mozda bi smesak na njima) I ne vidim koja je potreba za HDRIem i MENTAl RAYem u space okruzenju. Nisu tome namenjeni, To ti je toliko jednostavno da ovaj topic nema smisla. Tema ti je PROMASENA( mnogo jednostavnije dobijas lepse resenje) I nemoj da se ljutis nego JOS malo razmisli o svrsi A sto se tice mog tona - Sta ja da radim kad ti komplikujes. pozdrav ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Deo inventara foruma
Član od: 6.11.2005.
Lokacija: Iznad reke, ispod drveća.
Poruke: 3.218
Zahvalnice: 58
Zahvaljeno 329 puta na 180 poruka
|
![]() Citat:
Kao prvo ni ne znas zasto ce mi HDRI (sigorno njime necu da povecam refleksiju zveda ![]() Polako... ja mozda ne znam kao ti da radim u max-u, ![]() Dakle, ljudi ako nemate koji koristan savet da mi uputite ovde, nemojte ni post-ovati. Uskoro, ako budem zavrsio neku svoju prvu verziju postovacu je ovde, tako da ce te moci do mole volje da kritikujete. Pozdrav iz svemira... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
information junkie
|
![]()
Znaš šta! Možda da uradiš u max-u preko noise mape onako tačkice, čisto da imaš orijentaciju posle kad radiš u Photoshopu. Tri sfere ti uopšte ne trebaju, jer kad gledaš u zvezde ti ne vidiš koliko su udaljene, već da jedne sijaju jače a druge slabije.
Dakle, predlažem da u max-u napraviš tačkice, a onda u Photoshopu da im daš sjaj! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Deo inventara foruma
Član od: 6.11.2005.
Lokacija: Iznad reke, ispod drveća.
Poruke: 3.218
Zahvalnice: 58
Zahvaljeno 329 puta na 180 poruka
|
![]()
Dakle, kao sto sam obecao, prva test varijanta space FMV sekvence:
oko 2MB http://www.mysharefile.com/v/6123959...CA_2_.avi.html Ono sto me trenutno muci, jeste dosta osvetljenija scena, nego sto sam zamislio, zatim tu je kraj, prilicno glup, za koji jos nemam resenje. Sve kritike i primedbe su dobrodosle. I da... Ideja je da prikazem vanzemaljski brod, koji se pojavljuje niotkuda iz hiper skoka, zatim kako pluta prema kameri, i kako se ista okrece prema njemu, vidi se da je to u stvari jedan zakasneli Alien Ship, koji pokusava da sustigne roj drugih brodova. Sad, jos uvek sam daleko od takvog utiska. I tu nastupate vi i vasa masta. Hvala unapred. Poslednja ispravka: bobi (18.2.2006 u 17:05) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Veteran
|
![]()
osnova ti nije losa.
Osnovne zamerke: Planeta ti izgleda katastrofalno( dodaj joj glow) a i mali fallof u self illumination slotu bi dobro dosao( pogledaj u maxovoj material biblioteci material - space EARTH)-a i boje su joj -JEEZ previse je zvezda na nebu(osim ako si bas u sred zvezdanog jata.( a i deluje previse jednolicno - ta nebula bi mogla da bude malko sarenija kao i da se mnogo manje vidi.(na nekim mestima) Sto sa hyperspacea tiche to ti nije lose. Mozda bi hteo da malo na pocetku razvuces taj brod(ako razumes sta hocu da kazem) Brodu fali uverljivosti- malko texturica ne bi bilo na odmet.-kao i malo Dirt, rusta, prasinice tu i tamo. E a Za kraj kako si krenuo lepo ih oteraj u jedan GRUPNI skok. Inache ne zaboravi zlatno pravilo kinematografije - Nikad ne moras da renderujes sve odjednom. Mozes dobiti mnogo mnogo lepse rezutate ako odradis neke elemente zasebno(a dobices naravno i rasterecenje sistemske memorije( i procesorske snage))- pa ces moci da uradis komplikovane a vrlo lepe scene. Finalni compositing mozes da uradis i u samom maxu. Zacudio bi se kako su neke Fenomenalne filmske scene u stvari radjene Pozdrav. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Član
Član od: 14.12.2005.
Poruke: 72
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 14 puta na 2 poruka
|
![]() Citat:
Efekat hyperjump-a je dosta dobro urađen, ali ne vidim da je brod posebno motivisan da sustigne ostale. Mislim da bi mogao da dodaš glow oko motora ili efekat potiska. Sviđa mi se i ono 'sevanje' u pozadini. A što se tiče kraja, gde se flota zaputila? Koji je njihov cilj? Možda je dovoljno da uradiš jedan fade-out, kad ih brod sustigne? I da li im se brod uopšte priključuje, ili ostaje otuđen u nemapiranom sektoru inter-galaktičkog bespuća, gde mnogobrojne opasnosti vrebaju sa svih strana... :) Šalu na stranu, kao što je nesonjacc rekao, jedan grupni jump u hyperspace bi bio dobar izbor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Deo inventara foruma
Član od: 6.11.2005.
Lokacija: Iznad reke, ispod drveća.
Poruke: 3.218
Zahvalnice: 58
Zahvaljeno 329 puta na 180 poruka
|
![]()
Ljudi, hvala najlepse na komentarima, dosta ste mi pomogli. Cim smognem nesto vremena, krecem na ispravke.
@Nesonjacc: Tacno je za planetu. Izgleda stvarno pomalo bljutavo ![]() E sad, to nije zemlja (jer se animacija desava na obodu, tada vec razvijenog covecanstva), i razmisljao sam se da li da uzmem planetu sa atmosferom ili bez. Odlucio sam se za prvu opciju i pao na ispitu ![]() Da ravucem brod? Mislis da ga razvucem njegove kopije po skali, kada dolazi, ili sta? Sto se tekstura tice, probacu da mu dodam prljavstinu i nesto malo bumpa, mada uopste nemam predstavu kako ce to izgledati. Mozda mu i malo blurnem sliku refleksije. Grupni skok? Jos razmisljam na tu temu i to me najvise plasi. Prvo sam mislio da stavim neki potpuno providnu sferu u pozadini gde su se brodovi uputili, pojacavam refrakciju (dok se brodovi gube) u cijem je slotu ucitana procedura swirl, recimo. Ili da sve to odradim preko video posta? Da ih napravim kao na pocetku, mislim da je neizvodljivo. Jer ce onda biti previse klonova brodova (iako su ovi u daljini sa najmanje moguce poligona urasdjeni t,j, ne smooth-ovani), a tu bi i motion blur usporio mnogo render. Zlatno, pravilo kinematografije. Heh... I sam sam montazer. Ne znam, da je neka veca scena u pitanju, sigurno bih je rendao iz nekoliko uglova, ali to nije slucaj sa ovom. Promenom kadrova bih samo zbunio posmatraca (sto i nije lose kada se rade, recimo bitke), posto sama scena traje svega 12-15 sec. Dakle bile bi to 3 kadra od po cetiri sekunde, na rez. Sa mixom bi bile jos krace. Dakle, plasim se da bih posmatraca zbunio. @Void: Sunce cu probati da stavim negde u zlatnom preseku, ili skroz na ivici, a planeti cu dodati duboku senku. Svetla na brodovima? Plasim se da ce pomalo izgledati cirkuski, ali probacu. Broj zvezda cu, kao sto je rekao Nesoljacc, da smanjim i probacu da napravim dobar kontrast. Za motivaciju broda si potpuno u pravu. Probacu kako znam i umem da obogatim ovu linearnu voznju. Za kraj: Da li da stavim asteroide, ili ne? Mozda ih ne bi bilo lose staviti negde pri sredini animacije, (kada se brod najbolje vidi) u pozadini, ili bi to bilo prenatrpano? Da li da probam da obogatim animaciju ovih stotina broda koji su u daljini. Recimo da im stavim modifikovani heliks (svaki da ima svoj) kao putanju, i tako dobijem utisak roja, koji se sprema za hiper skok. I probacu da animaciju ovoga puta malo bolje i kvalitetnije iskmpresujem u dvx. Hvala jos jednom. Vi ostali (koji nemate dial up) ... sto ste se ucutali? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Veteran
|
![]()
Ne stavljaj jos i asteroide
1- prenattrpao bi scenu 2- tolika gomila brodova sigurno ne bi u asteroidno polje A kad rekoh zlatno pravilo kinematografije - nisam misliona nekoliko uglova. I ne na MONTAZU vec na COMPOSITING To jest. Renderujes elemente zasebno - tipa pozadinu i planetu zasebno, brodove zasebno,( pa mozes da ih stavis tako i 1000 ako hoces) Brod i hyperspace zasebno- naravno za sve koristis istu izanimiranukameru koju si izanimirao koristeci low low lowest poly verziju scene. Na kraju sve to compositujes - u sammom maxu npr- stavis elemente na planeove koji su jedan ispred drugog Samo kad ih renderujes obavezno ukljucis -ALPHA u render elements dialogu Pa mapama za planove stavis alpha element(crno belu verziju koji si takodje istovremenio izrenderovao u opacity slot - i tako do.... komplikovane scene I ovo jer verovatno nemas prograam sa Compositing tipa APPLE SHAKE ili DISCREET COMBUSTION- u kome sve ide lakse. Sta mislis kako je napravljena scena u teaseru na mom sajtu u kojoj stotinak vojnika marsira u brod. Pozadina - pod +brod + pozadina ke skroz 2d - obradjeno u photoshopu da izgleda bolje - samo brod je zaseban layer tako da sam mogao da dodam brod koji leti iza njega A vojnici hodaju poobicnom nevidljivom planeu sa matte shadow materijalom tako da izgleda kao da bacaju senke na pod po kome hodaju. I vojnici su renderovani u par navrata - po deset otprilike. n foru 10 pa postavim izrenderovani video u Envrionment slot za mapu a onda pomerim vojnike unazad pa render opet A rezultat je FENOMENALAN. E to je zlatno pravilo kinematografije Pravlio 2 - zasto 3d kad moze 2,5d( ako razumes sta hocu da kazem Pozdrav |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Deo inventara foruma
Član od: 6.11.2005.
Lokacija: Iznad reke, ispod drveća.
Poruke: 3.218
Zahvalnice: 58
Zahvaljeno 329 puta na 180 poruka
|
![]() Citat:
Sad znam o cemu pricas, mnogo puta sam citao o tome ali nikad nisam pokusavao da tako nesto izvedem. Inace, imam combustion 3 i prilicno dobro znam da ga koristim. Sta znam... nisam razmisljao da ovu scenu radim sa tim, posto mi jedan frame renda u proseku 30 sek u prilicno dobrom kvalitetu. Ali probacu i to. Videcu na netu da se jos informisem i kako se tacno to izvodi. Vidimo se za koji dan, sa nadam se, boljom scenom... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
information junkie
|
![]()
Skinuo sam, pogledao i svidja mi se. Lepo si uradio onaj skok iz hiper-spacea na početku filma. Samo malo bolje uradi onu planetu i poboljšaj sunce i sve će biti savršeno. Da, i smanji malo onu nebulu, ružno izgleda, mada ko zna kakvih sve scena ima u svemiru.
![]() Jesi li ti radio model broda? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Deo inventara foruma
Član od: 6.11.2005.
Lokacija: Iznad reke, ispod drveća.
Poruke: 3.218
Zahvalnice: 58
Zahvaljeno 329 puta na 180 poruka
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banned
Član od: 10.2.2006.
Lokacija: Šid
Poruke: 321
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
![]()
3D Studio Max traži registraciju jel tako. Probo sam da se registrujem i neće!!!
Jel mogu pokrenuti 3DS Max a da se ne registrujem ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
information junkie
|
![]() Citat:
A ti hoćeš legit, ili šta? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Deo inventara foruma
Član od: 6.11.2005.
Lokacija: Iznad reke, ispod drveća.
Poruke: 3.218
Zahvalnice: 58
Zahvaljeno 329 puta na 180 poruka
|
![]()
Dakle, konacno je dosao dugo zasluzeni odmor, te se mogu malo posvetiti svojoj animaciji.
Sinoc sam nesto radio, i nova verzija je pred vama. Pokusao sam da smanjim intenzitet nebule i zvezda, poboljsam animaciju glavnog broda, sve ih zajedno oteram u hiper skok, nesto eksperimentisao oko planete (tacnije gledao iz nekih tut-ova, kako ih ljudi rade) i sve to rendao u 16:9 (sta znam, bolje mi izgleda). Kritike i sugestije, koliko vam god padne na pamet, ne samo vas prekaljenih vukova, vec i ostalih na forumu. P.S. Neko mi rece na jednom drugom forumu, da ne bi bilo lose da ubacim nekoliko ogromnih krstarica. Sta vi mislite? 1.7 MB http://www.mysharefile.com/v/6159308/test_2_1.wmv.html Pozdrav |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
|
|